KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
kawa i herbata
badania
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 36
Co Polacy kupują na stacjach paliw
Eksperci aplikacji PanParagon sprawdzili, co Polacy kupują na stacjach paliw, poza samym paliwem. Najpopularniejszym pozapaliwowym artykułem na stacjach paliw są papierosy. Drugie miejsce w rankingu zajęły napoje energetyczne, a trzecie - ...
2024-08-23 Soft drinks
Styczeń 2023 r. w małych sklepach
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w ...
2023-02-15 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Listopad w wynikach w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w listopadzie 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 13,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 1,4% w ...
2022-12-13 Soft drinks
Optymistyczne nastroje w handlu tradycyjnym
Majowe odczyty nastroju w handlu tradycyjnym wskazują na lekki optymizm wśród osób prowadzących małe i średnie sklepy - wynika z majowego badania M/platform. Ocena maja była na poziomie 50,4 pkt. i ...
2022-06-08 Soft drinks
Święta były droższe niż rok temu
Analiza tygodnia przed Wielkanocą, oparta na danych z ponad 7,5 tys. sklepów handlu tradycyjnego potwierdza, że tegoroczne święta były dużo droższe niż rok temu - wynika z najnowszego badania M/platform dla ...
2022-04-28 Soft drinks
Ceny promocyjne rosły szybciej niż regularne
Analiza blisko 34 tys. cen promocyjnych w polskich sklepach wykazała, że artykuły kupowane w grudniu 2021 r. były o prawie 22% droższe niż rok wcześniej. Aż 11 z 12 monitorowanych kategorii ...
2022-01-17 Soft drinks
Shell Cafe szeroko wchodzi na rynek
Shell podejmuje kolejny krok w celu rozwoju oferty pozapaliwowej i wprowadza na rynek markę Shell Cafe - nowy koncept kawiarniano-gastronomiczny oferujący kawę premium i obsługę baristów. Od połowy sierpnia Shell ...
2021-08-17 Soft drinks
firmy:
Shell
Shell Cafe szeroko wchodzi na rynek
×
Kwietniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR Panel, w kwietniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,3% niższa niż w kwietniu 2020 r., mimo iż liczba ...
2021-05-26 Soft drinks
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Prognozy Nielsena dla sezonu letniego
Majówka i ciepłe dni to tradycyjny start sezonu letniego. Jednak w tym roku pozostajemy w domach, a wzrosty sprzedaży odnotowują produkty typowe dla zimowych miesięcy. Napoje i kategorie impulsowe wspierane przez ...
2020-04-30 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Sprzedaż w małych sklepach w styczniu 2019 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR, w styczniu 2019 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w porównaniu do stycznia 2018 r. wzrosła o 6,3%, chociaż liczba ...
2019-02-18 Soft drinks
Trendy żywieniowe na 2019 rok wg CMR
- Dania gotowe, zdrowe produkty, a do tego bezalkoholowe piwa to najsilniejsze ubiegłoroczne trendy, które zapewne będą umacniały się w kolejnych latach - uważają analitycy firmy badawczej CMR. - Skłonność ...
2019-01-17 Soft drinks
Wzrost sprzedaży w sklepach małoformatowych
Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych we wrześniu br. wzrosła o 5,7% r/r, a w ujęciu miesięcznym spadła o 9,7%, wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku. Jak podaje Polska Izba Handlu (za ...
2018-10-18 Soft drinks
Sierpniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak podaje Polska Izba Handlu (za CMR), w sierpniu 2018 r., całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 0,7% wyższa niż w lipcu 2018 r. i o ...
2018-09-20 Soft drinks
Grupa Maspex inwestuje w sprzedaż vendingową
Grupa Maspex od kilkunastu lat prowadzi sprzedaż z automatów vendingowych. Obecnie firma wspólnie z ogólnopolską siecią Autoryzowanych Operatorów Maspex (AOV) wprowadza specjalistyczne obudowy do automatów Outdoor Vending System. Dzięki partnerskiej ...
2016-07-08 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
Grupa Maspex inwestuje w sprzedaż vendingową
×
poprzedni
następny
Nabiał z największym udziałem w sprzedaży marek własnych
Według raportu Nielsena, najchętniej kupowane produkty pod marką własną to nabiał (32%), makarony, ryż, kasze, mąki (30%), kawa i herbata (25%). Według tego samego raportu aż 66% ankietowanych postrzega marki własne ...
2014-01-23 Soft drinks
Wyniki badania European Trusted Brands
Przegląd Reader's Digest ogłosił wyniki badania European Trusted Brands 2013. Marka Żywiec Zdrój została nagrodzona Złotym Godłem Trusted Brand 2013 w kategorii Woda. O zwycięstwie decydowała liczba oddanych na markę głosów ...
2013-05-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Olej Kujawski
,
Kropla Beskidu
,
Nałęczowianka
,
Dr.Oetker
,
Muszynianka
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki badania European Trusted Brands
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [36]
działy
› promocje i PR [6]
› inwestycje [4]
› zagranica [4]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Lidl [2]
› Alma [1]
› Carrefour [1]
› Grupa Maspex [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Mokate [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Shell [1]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [31]
› słodycze i przekąski [25]
› mleko [23]
› alkohol [20]
› owoce i warzywa [18]
› mięso i ryby [13]
marki
› Algida [1]
› Cisowianka [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Koral [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA