KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
kawa i herbata
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 162
Droga miedź bije także w przemysł napojowy
W środę padła kolejna bariera ceny miedzi. Za tonę tego surowca w Londynie trzeba było zapłacić po raz pierwszy w historii ponad 8 tys. USD. Drożeją też inne metale. Jako pierwsi wysokie ceny ...
2006-05-11 Soft drinks
Producenci będą musieli udowodnić właściwości produktów
Parlament Europejski zmieni prawo dotyczące produktów spożywczych. Nowe prawo wymusi na producentach żywności przestrzeganie zasad dotyczących m.in. informacji umieszczanej na opakowaniach i w reklamach. Dla konsumentów będzie to duże ułatwienie, gdyż decyzje ...
2006-05-10 Soft drinks
Disney kończy współpracę z McDonald’s
Walt Disney rezygnuje ze współpracy promocyjnej z McDonald’s. Powodem są kontrowersje dotyczące problemu nadwagi wśród dzieci. Współpraca między koncernem Disney i McDonald’s trwa od dziesięciu lat. Największa na świecie sieć fast-food dodawała ...
2006-05-09 Soft drinks
6. Edycja badania European Trusted Brands
W trakcie 6. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader's Digest, wyłonionych zostało 60 marek, które otrzymały Godła European Trusted Brands 2006. Inicjatorem i pomysłodawcą badania jest Reader’s Digest. Sondaż ...
2006-04-26 Soft drinks
Żywność ekologiczna zyskuje na popularności
Szacuje się, że światowy rynek żywności ekologicznej wart jest ponad 20 mld USD. W Europie potentatami zdrowego jedzenia są Niemcy - w ubiegłym roku wyprodukowali z naturalnych surowców blisko jedną piątą ...
2006-04-24 Food & drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Polskie firmy wolą dać zarobić pośrednikom
W 2005 r. polski eksport zwiększył się o blisko 20%. Jednak producenci narzekają, że ich zyski nie rosną w podobnym tempie. Według zachodnich ekspertów, zaledwie jedna piąta naszego eksportu pochodzi bezpośrednio ...
2006-04-24 Soft drinks
Wrocławska kapsułka urody
Młodzi naukowcy z Uniwersytetu Wrocławskiego opracowali "kapsułkę urody". W żelatynowej otoczce znajduje się olej otrzymany po kilkunastu miesiącach doświadczeń udało ze zmodyfikowanej odmiany lnu. Jego nasiona zawierają olej nadzwyczaj bogaty w ...
2006-04-10 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
Trendy kształtujące rynek żywności
Brytyjska firma badawcza Mintel opublikowała wnioski z analizy ponad 156 tys. nowych produktów z branży FMCG, wprowadzonych na światowe rynki w 2005 r. Na podstawie tej analizy eksperci prognozują, jakie trendy ...
2006-03-15 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Polskie firmy na targach w Norymberdze
49 polskich firm weźmie udział w międzynarodowych targach produktów ekologicznych BioFach, które odbędą się w dniach 16-19 lutego br. w Norymberdze. Polska będzie w tym roku gospodarzem targów - tzw. "Krajem ...
2006-02-01 Soft drinks
Detaliści nie liczą na "becikowe"
Sejm zarezerwował w budżecie 610 mln PLN na tzw. becikowe. Posłowie chcą, aby te pieniądze rodziny wydały na produkty dla dzieci, jednak producenci tych towarów i handlowcy wcale nie oczekują boomu. Sieci ...
2006-01-27 Soft drinks
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Nie wszyscy narzekają na pogodę
Niskie temperatury szkodzą wielu firmom, ale niektórym przysparzają klientów. Ostatnio wzrósł popyt na odzież, kosmetyki, a także kaloryczną żywność. W hipermarketach w czasie mrozów klientów jest mniej, bo ludzie nie wychodzą z ...
2006-01-24 Soft drinks
Semper wprowadzi więcej innowacji
Szwedzki producent żywności dla dzieci chce walczyć o większy udział w rosyjskim rynku. Drogą do tego celu ma być wprowadzenie do sprzedaży wielu innowacyjnych produktów. Firma chce zwiększać sprzedaż o 15-17% ...
2006-01-24 Russia & CIS
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Zła prasa psuje sprzedaż
Prawie połowa Polaków zrezygnowała kiedyś z zakupu produktu, bo zetknęła się ze negatywną opinią na jego temat w mediach - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP. Informacje o niskiej jakości wyrobu ...
2006-01-18 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
Polska żywność znana w Europie
O blisko jedną piątą zwiększyły się w ubiegłym roku przychody ze sprzedaży polskiej żywności za granicę. Najwięcej pieczywa, mięsa i słodyczy sprzedaliśmy do krajów Unii. Według Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej eksport ...
2006-01-06 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
[9]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [162]
działy
› zagranica [46]
› handel [36]
› promocje i PR [27]
› inwestycje [18]
› innowacje i nowości [11]
› dostawcy [10]
› akwizycje i fuzje [9]
› makroekonomia [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [6]
› Grupa Maspex [4]
› Lidl [4]
› Biedronka [3]
› Unilever [2]
› Alma [1]
› Ardagh [1]
› Arla Foods [1]
› Bakalland [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Dr.Oetker [1]
› FoodCare [1]
› Frito Lay [1]
› Hoop Polska [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› KIG PR [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mokate [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Beverages [1]
› Prima Poland [1]
› Reader's Digest [1]
› Shell [1]
› Tesco [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [126]
› słodycze i przekąski [106]
› mleko [102]
› owoce i warzywa [101]
› alkohol [68]
› mięso i ryby [68]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Millward Brown [1]
marki
› E.Wedel [4]
› Tymbark [4]
› Winiary [4]
› Delma [3]
› Dr.Oetker [3]
› Lubella [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› Algida [2]
› Cisowianka [2]
› DecoMorreno [2]
› Koral [2]
› Kubuś [2]
› Lay's [2]
› Nestle [2]
› Plusssz [2]
› Starbucks [2]
› 4Move [1]
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› Capollini [1]
› Cremona [1]
› Dar Natury [1]
› Delecta [1]
› DrWitt [1]
› Ekland [1]
› Finlandia [1]
› Frugo [1]
› Gellwe [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kit Kat [1]
› Knoppers [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› La Mattina [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Łowicz [1]
› Lurpak [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nescafe [1]
› NGine [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Piątnica [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Puchatek [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Salatini [1]
› Sunbites [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA