KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
mięso i ryby
kawa i herbata
Liczba wyszukanych artykułów: 143
North Coast utrzyma poziom ubiegłorocznej dywidendy
Zarząd spółki pozytywnie ocenia wyniki spółki za 2006 rok i planuje rekomendować wypłatę dywidendy na poziomie z 2006 roku - poinformował wiceprezes zarządu Giorgio Pezzolato. Spółka chce w tym roku otworzyć dwa ...
2007-01-22 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Nestle może przejąć Gerbera
Szwajcarski Novartis może sprzedać Gerbera - spółkę produkującą produkty spożywcze dla dzieci. Potencjalnym kupującym jest koncern Nestle. Firmy prowadzą rozmowy na temat możliwej akwizycji. Gerber jest wyceniany na ok. 3 mld USD ...
2006-11-30 Soft drinks
Ranking najcenniejszych polskich marek
Rzeczpospolita opublikowała III edycję rankingu najbardziej wartościowych polskich marek. Zwycięzcą rankingu zastały TP SA i Orlen, jednak prawdziwym odkryciem są marki szybko rozwijających się, średnich firm, takich jak Mlekovita czy Reserved. Łączna wartość ...
2006-11-28 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
Konfitury przedsoborowe z żubrówką, konfitury anielskie, rydze w zalewie nowicjackiej. To tylko niektóre produkty, jakie można kupić w internetowym sklepie benedyktynów z Tyńca. Zakonnicy sięgnęli do swoich receptur sprzed wieków i postanowili ...
2006-11-27 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
×
poprzedni
następny
Nowe witaminy i minerały w żywności
Państwa członkowskie muszą do końca roku przyjąć przepisy dyrektywy Komisji Europejskiej nr 2006/34/WE. Dodają one kolejne substancje do listy środków, które mogą być stosowane w produkcji żywności specjalnego przeznaczenia. Niektóre formy folianu ...
2006-11-06 Soft drinks
Zakonnicy na rynku spożywczym
Polski zakon benedyktynów chce wprowadzić na rynek produkty pod własnym logo. Na początku będą to produkty spożywcze: sery, wędliny, ryby, ciastka, konfitury, wina, nalewki, syropy, miody pitne i herbaty ziołowe. Wszystkie ...
2006-11-02 Soft drinks
Przemysł spożywczy utrzymuje dobre tempo
Według raportu „Gospodarka żywnościowa w trzecim roku po wejściu Polski do UE”, opracowanego przez prof. Romana Urbana z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, kondycja przemysłu spożywczego w Polsce jest coraz lepsza ...
2006-10-13 Soft drinks
Żywność dla wojska tylko z certyfikatem
Wszystkie produkty używane w armii będą musiały mieć certyfikat jakości. Na tej liście znajduje się nie tylko uzbrojenie, ale także żywność, którą dostają żołnierze na poligonach i podczas bojowych misji. Projektem ustawy ...
2006-09-21 Soft drinks
Utrudnienia Łotwy w handlu z Rosją
Polscy eksporterzy od dziewięciu miesięcy nie mogą wysyłać produktów roślinnych i mięsa do Rosji. Aby nie dać się zupełnie wypchnąć z tego rynku, korzystają z pośredników ukraińskich i z innych krajów, głównie nadbałtyckich ...
2006-08-28 Russia & CIS
Rosyjskie embargo można obejść?
Rosyjskie "nie" dla importowanych z Polski owoców, warzyw oraz mięs jest dziurawe jak szwajcarski ser. Zakaz stał się okazją dla litewskich firm, które zbijają krocie na transporcie, pośrednictwie i obsłudze handlu z ...
2006-08-07 Soft drinks
Rozporządzenia w sprawie substancji polepszających żywność
28 lipca Komisja Europejska przyjęła ostateczną wersję pakietu propozycji rozporządzeń dotyczących substancji dodatkowych, enzymów, aromatów oraz systemu ich zatwierdzania. Pakiet rozporządzeń w sprawie tzw. substancji polepszających żywność ma wzmocnić zharmonizowany system przepisów ...
2006-08-02 Soft drinks
Nieznany termin spotkania z Rosjanami
Polska będzie prosić Komisję Europejską o ustalenie z Rosją terminu spotkania w sprawie otwarcia rynku. Warszawa i Bruksela są już gotowe do podjęcia rozmów na temat warunków zniesienia rosyjskiej blokady na ...
2006-07-24 Soft drinks
Spore zyski producentów żywności dla dzieci
Produkcja żywności dla niemowląt i dzieci to dochodowy biznes. W 2005 roku rodzice wydali na kaszki, odżywki i mleko pół miliarda złotych. W tym roku producenci spodziewają się, że ich przychody będą ...
2006-06-28 Soft drinks
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
Wyższa sprzedaż żywności dla dzieci
Według najnowszych danych w ciągu ostatnich trzech lat sprzedaż żywności dla dzieci i niemowląt wzrosła o 24% - wynika z raportu „Polski rynek żywności dla dzieci”. Opracowanie zostało opublikowane przez firmę ...
2006-06-23 Soft drinks
Private labels nie zdobyły zaufania rodziców
Kategoria żywności dla dzieci jest w Polsce dość dobrze rozwinięta. Tworzy ją około 400 produktów żywnościowych przeznaczonych dla dzieci do 36. miesiąca życia. Obejmuje: soczki, mleka modyfikowane, kaszki, herbatki, deserki, obiadki ...
2006-06-22 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Polska żywność jedzie za Polakami
Dunnes Stores, czołowa irlandzka sieć handlowa chce zarobić na tysiącach Polaków, którzy wyjechali do Wielkiej Brytanii i Irlandii w poszukiwaniu pracy. Według Planet Retail, firma zamierza tworzyć stworzyć w sklepach specjalne sekcje ...
2006-06-07 Soft drinks
PFPŻ uruchamia stronę o dodatkach do żywności
1 czerwca Polska Federacja Producentów Żywności udostęniła internautom nowy serwis stanowiący kompendium wiedzy o substancjach dodatkowych do żywności. Na stronie www.dodatki.pfpz.pl można znaleźć wszystkie podstawowe informacje dotyczące tych substancji oraz ich funkcji w produkcji ...
2006-06-07 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [143]
działy
› badania [63]
› zagranica [48]
› handel [24]
› promocje i PR [19]
› inwestycje [14]
› innowacje i nowości [10]
› dostawcy [6]
› akwizycje i fuzje [5]
› makroekonomia [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [3]
› Bakalland [2]
› Biedronka [2]
› Bać-Pol [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Da Grasso [1]
› FoodWell [1]
› Frito Lay [1]
› Hoop Polska [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Prima Poland [1]
› Tesco [1]
› Topaz [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [135]
› owoce i warzywa [129]
› mleko [124]
› słodycze i przekąski [115]
› alkohol [93]
marki
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Ba! [1]
› Berlinki [1]
› Capri-Sun [1]
› Cisowianka [1]
› Crunchips [1]
› E.Wedel [1]
› Fuze Tea [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Knorr [1]
› Krakus [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Loyd [1]
› Lubię [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Morliny [1]
› Paola [1]
› Philadelphia [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Sunbites [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA