KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
słodycze i przekąski
kawa i herbata
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 18
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Aldi wprowadza produkty z lat 90.
W ofercie sieci sklepów Aldi pojawiło się 30 produktów znanych z lat 90. Są to zarówno artykuły spożywcze jak i chemiczne. Wśród produktów spożywczych znajdują się m.in. guma Turbo, kawa ...
2021-02-15 Soft drinks
firmy:
Aldi
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Nowości w ofercie marki własnej POLOmarketu
W lipcu asortyment marki własnej POLOmarketu wzbogacił się o kolejne produkty - m.in. nowe soki owocowe "Zaczarowany Ogród", a także galaretki i kisiele "Fruktonada". - Cały czas realizujemy nasze zobowiązanie ...
2018-07-09 Soft drinks
firmy:
Polomarket
Nowości w ofercie marki własnej POLOmarketu
×
Świeże pomysły na zdrowe jedzenie
Obserwowane od kilku lat rosnące zainteresowanie zdrowiem i ekologią owocuje pojawiającymi się biznesami prowadzonymi najczęściej przez młodych przedsiębiorców. Dużą grupę stanowią pomysły na zdrowe jedzenie – czytamy w Pulsie Biznesu ...
2014-12-30 Soft drinks
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol, Topaz oraz Piotr i Paweł. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już ...
2014-03-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
marki:
Lubię
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
×
poprzedni
następny
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
Nestle zmienia opakowania w sposób, który pozwala używać ich z łatwością każdej grupie wiekowej konsumentów. W 2009 roku koncern nawiązał współpracę z Uniwersytetem w Cambridge, gdzie w obszarze rozwoju produktu i ...
2012-01-25 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
×
Stewia w 100 nowych produktach od początku roku
Firma badawcza Mintel przedstawiła raport na temat nowych produktów spożywczych, w których wykorzystano środek słodzący stewia. Od początku roku na świecie pojawiły się już 102 nowe produkty, słodzone wyciągiem z tej ...
2010-04-06 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Cargill chce wprowadzić nowy środek słodzący
Amerykański producent dodatków dla przemysłu spożywczego liczy na uzyskanie zgody UE na wprowadzenie na rynek nowego środka słodzącego o nazwie Xtend Sucromalt. Produkt ten ma być wprowadzony wspólnie z inną substancją ...
2007-01-10 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
Konfitury przedsoborowe z żubrówką, konfitury anielskie, rydze w zalewie nowicjackiej. To tylko niektóre produkty, jakie można kupić w internetowym sklepie benedyktynów z Tyńca. Zakonnicy sięgnęli do swoich receptur sprzed wieków i postanowili ...
2006-11-27 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
×
poprzedni
następny
Cargill Sweetness Solutions czeka na zielone światło dla erythritolu
Producent dodatków do żywności czeka na zgodę UE na wprowadzenie na rynek nowej substancji słodzącej - erythritolu. Erythritol jest naturalnym składnikiem występującym w wielu owocach i warzywach. W postaci skrystalizowanej jego wygląd ...
2006-06-22 Soft drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Współpraca Coca-Coli i producenta czekolady
Coca-Cola North America oraz belgijski producent czekolady Godiva Chocolatier podjęły współpracę przy produkcji i promocji nowego, luksusowego napoju o nazwie Godiva Belgian Blends. Jest to linia napojów kawowo-czekoladowych "o właściwościach "rewitalizujących" - ...
2006-04-24 Soft drinks
Współpraca Coca-Coli i producenta czekolady
×
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [18]
działy
› badania [9]
› zagranica [8]
› dostawcy [5]
› handel [5]
› inwestycje [3]
› promocje i PR [2]
› akwizycje i fuzje [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Aldi [1]
› Bać-Pol [1]
› Nestle [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Polomarket [1]
› Topaz [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [12]
› inne produkty [12]
› mleko [9]
› mięso i ryby [9]
› alkohol [7]
marki
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Knoppers [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Lubię [1]
› Magnum [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA