KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
kawa i herbata
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 90
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
Promocja z Unilever w sieci Chata Polska
Śnieżny Fiat Grande Punto oraz markowe ekspresy do kawy to nagrody czekające na uczestników akcji konsumenckiej "Zimowa Promocja Chaty Polskiej z Unilever". Konkurs w sieci Chata Polska rozpoczął się 6 grudnia ...
2010-12-08 Soft drinks
Promocja z Unilever w sieci Chata Polska
×
Najbardziej medialne marki spożywcze w Polsce
Magazyn Press oraz firma Press Service Monitoring Mediów przeprowadziły trzecią edycją badania Top Marka. Analizie poddano ponad 310 tys. materiałów opublikowanych od lipca 2009 do czerwca 2010 roku w tysiącu tytułów ...
2010-10-07 Soft drinks
Tytuł Mistrz Biznesu dla Grupy Maspex
29 czerwca w Businessman Institute Grupa Maspex Wadowice otrzymała Tytuł Mistrz Biznesu w kategorii Przemysł II (dobra konsumpcyjne). Nagrodę Mistrza Biznesu, której pomysłodawcą jest miesięcznik Businessman.pl, pośród innych rywalizacji - ...
2010-07-01 Soft drinks
Maspex z najnowszą promocją Ekland
Pod hasłem "Łyknij gorące nagrody z Eklandem" ruszyła najnowsza promocja herbatek, produkowanych przez firmę Maspex Wadowice. Akcja skierowana jest przede wszystkim do konsumentów, którzy chętnie spędzają wolny czas na łonie przyrody ...
2010-06-28 Soft drinks
Maspex z najnowszą promocją Ekland
×
III edycja kampanii "Jedz smacznie i zdrowo"
2 czerwca rozpoczęła się III edycja ogólnopolskiej kampanii "Jedz smacznie i zdrowo" prowadzona przez firmę Nestle w sieci sklepów Tesco. Jej celem jest edukacja Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i komponowania ...
2010-06-10 Soft drinks
Wspólna kampania producentów żywności ekologicznej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, zrzeszające ok. 30 firm, chce uzyskać wsparcie z unijnych funduszy na realizację dużej akcji promocyjnej. Stowarzyszenie chce promować żywność ekologiczną i samą ...
2010-04-19 Soft drinks
Herbapol ma nowy serwis korporacyjny
Ruszyła nowa korporacyjna strona internetowa Herbapolu. Uruchomiony serwis zawiera informacje o firmie oraz jej produktach. W witrynie znajduje się również centrum prasowe oraz porady dla internautów związane z ziołami i herbatami ...
2010-03-25 Soft drinks
iPhone w konkursie HUMANA
W konkursie organizowanym przez markę HUMANA, nowoczesne mamy mogą wygrać iPhona. Mama zazwyczaj musi pamiętać o mleku, o pieluchach, o ciuszkach na zmianę - nie w głowie jej sprzęty i gadżety, ale ...
2010-03-09 Soft drinks
Trzy produkty Jutrzenki z tytułem Produkt Roku 2010
Trzy produkty z portfolio Jutrzenki Holding zostały w tym roku nagrodzone w programie Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Oprócz napojów Hellena tytuł ten otrzymały również wafelki Grześki oraz nowa marka bakalii - ...
2010-03-08 Soft drinks
Do końca marca potrwa kampania Anatola
Od połowy lutego do końca marca potrwa kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta - pierwszej na rynku zbożowej kawy ekspresowej do zaparzania w saszetkach. Działania obejmą prasę, internet oraz dodatkowe aktywności ...
2010-02-22 Food & drinks
Do końca marca potrwa kampania Anatola
×
Delecta Top Marką 2009 w rankingu Press
Drugi rok z rzędu Delecta znalazła się w pierwszej piątce najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych. W raporcie magazynu Press, podsumowującym wyniki badania Top Marka, Delecta uplasowała się na 4 miejscu wśród ...
2009-10-15 Soft drinks
Letnia edycja akcji "Jedz smacznie i zdrowo"
Wkrótce rusza kolejna, letnia edycja akcji Nestle "Jedz smacznie i zdrowo". W zeszłym roku kampania spotkała się z bardzo dużym odzewem konsumentów. Eksperci żywieniowi Nestle odwiedzili 100 hipermarketów, w których 52 ...
2009-04-29 Soft drinks
Wyniki European Trusted Brands 2009
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i ...
2009-04-22 Soft drinks
Unilever: konkurs na najlepszy fotokomiks
Wystartował nowy konkurs firmy Unilever. Zabawa polega na stworzeniu własnego fotokomiksu z wykorzystaniem zdjęć z produktami koncernu. Zasady konkursu są bardzo proste. Wystarczy zaprojektować on-line własny fotokomiks za pomocą kreatora komiksów przygotowanego ...
2009-04-01 Soft drinks
Unilever: konkurs na najlepszy fotokomiks
×
Podróż z Chatą Polską
9 marca rusza wiosenna Loteria Chaty Polskiej - STARTUJ W EUROPEJSKĄ PODRÓŻ. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić w dowolnej Chacie zakupy za 20 PLN i wysłać SMSa zgłoszeniowego. Na klientów ...
2009-03-11 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Illy od Coca-Coli na polskim rynku
Od kwietnia Coca-Cola HBC Polska oferuje nową kawę gotową do spożycia - illy. W marcu br. Coca-Cola Hellenic utworzyła wraz z The Coca-Cola Company oraz illycaffe SpA trójstronną spółkę joint-venture. Przedmiotem działania ...
2008-05-26 Soft drinks
Illy od Coca-Coli na polskim rynku
×
poprzedni
następny
Konsumenci wybrali najlepsze nowości rynku FMCG
28 lutego 2008 poznaliśmy werdykt polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. W ten sposób zakończyła się IV edycja programu "Produkt Roku". Na ...
2008-03-03 Soft drinks
VitaPharm promuje odchudzającą kawę
Slim coffee to dietetyczny środek spożywczy przeznaczony dla osób dorosłych dążących do zredukowania masy ciała, polecany również jako napój wspomagający funkcjonowanie przewodu pokarmowego. Slim Coffee jest źródłem błonnika pokarmowego - inuliny. Wspomaga ...
2008-02-18 Soft drinks
VitaPharm promuje odchudzającą kawę
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [90]
działy
› badania [33]
› handel [16]
› zagranica [16]
› innowacje i nowości [13]
› inwestycje [3]
› dostawcy [3]
› akwizycje i fuzje [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Herbapol Lublin [11]
› Biedronka [7]
› Lidl [7]
› Mokate [6]
› Grupa Maspex [5]
› Nałęczów Zdrój [4]
› Carrefour [3]
› Nestle [3]
› Grupa Żywiec [2]
› Soti Natural [2]
› Tesco [2]
› Unilever [2]
› Żabka [2]
› Ara [1]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› Bunge [1]
› Cartondruck Polska [1]
› CEDC [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Diageo [1]
› Dr.Oetker [1]
› Elite Cafe [1]
› Eurocash [1]
› FoodCare [1]
› Frito Lay [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Herbapo Lublin [1]
› Hoop Polska [1]
› Intersnack Poland [1]
› Jeronimo Martins [1]
› KFC [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lavazza [1]
› Lotte Wedel [1]
› Masterpress [1]
› Mieszko [1]
› Mlekovita [1]
› MM Brown Polska [1]
› O-I [1]
› OSM Łowicz [1]
› PepsiCo [1]
› Pernod Ricard [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Beverages [1]
› Prima Poland [1]
› Reader's Digest [1]
› Real [1]
› Red Bull [1]
› Sleever International [1]
› So! Coffee [1]
› Starbucks [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Subway [1]
› Tata Global Beverages [1]
› United Packaging [1]
› Zentis [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [46]
› owoce i warzywa [42]
› słodycze i przekąski [35]
› mleko [34]
› alkohol [19]
› mięso i ryby [19]
firmy marketingowe
› MediaCom [5]
› Big Picture [2]
› Carla Zuri [2]
› OMD Media Direction [2]
› San Markos [2]
› A&A Agencja [1]
› Affectiva [1]
› Art&Craft [1]
› BrandLab [1]
› Change Serviceplan [1]
› Cream [1]
› CzteryCzwarte [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Garden of Words [1]
› JDA Łomża [1]
› Lowe [1]
› Millward Brown [1]
› MMT Management [1]
› MullenLowe [1]
› New Communications [1]
› Q&A Communications [1]
› Sataku [1]
› Unique One [1]
› Valkea Media [1]
› Walk PR [1]
› Watchout [1]
marki
› Herbapol [12]
› Cisowianka [8]
› Dr.Oetker [3]
› E.Wedel [3]
› Loyd [3]
› Nestle [3]
› Winiary [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› Algida [2]
› Delma [2]
› Koral [2]
› Krakus [2]
› Lubella [2]
› MK Cafe [2]
› Mokate [2]
› Muszynianka [2]
› Tymbark [2]
› 4Move [1]
› Ba! [1]
› Benecol [1]
› Big-Active [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› DecoMorreno [1]
› Desperados [1]
› DrWitt [1]
› Eight O' Clock Coffee [1]
› Felix [1]
› Finlandia [1]
› Frugo [1]
› Gellwe [1]
› Green-Up [1]
› Himalayan [1]
› Jupik [1]
› Kotlin [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kujawski [1]
› La Mattina [1]
› Lavazza [1]
› Lipton [1]
› Łowicz [1]
› Milka [1]
› Miss Ti [1]
› Mlekovita [1]
› Morliny [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nescafe [1]
› NGine [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Pedros [1]
› Piątnica [1]
› Plusssz [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Red Bull [1]
› Smirnoff [1]
› Soti Natural [1]
› Starbucks [1]
› Sunbites [1]
› Tarczyn [1]
› Tata Tea [1]
› Tetley [1]
› Tiger [1]
› Vitax [1]
› Warka [1]
› Wojak [1]
› Wyborowa [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA