KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
słodycze i przekąski
kawa i herbata
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 28
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Bliżej Kolumbii z Biedronką
Aromatyczna kawa, soczyste owoce, pogodni mieszkańcy - to właśnie wyróżnia Kolumbię, która wydaje się odległa i nieznana. Klienci sieci sklepów Biedronka mogą się wybrać w podróż do tego kraju bez opuszczania ...
2022-03-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Bliżej Kolumbii z Biedronką
×
Rośnie sprzedaż produktów Fairtrade
8 maja 2021 przypada Światowy Dzień Sprawiedliwego Handlu. Czekolada, kawa, bawełniane ubrania, banany - za produkcją każdej z tych rzeczy stoją konkretni ludzie. Na ich zarobki i jakość życia wpływ mają ...
2021-05-10 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Herbata z regionalnym miodem i grzańce w kampanii Małopolski
Gorąca herbata z miodem z małopolskich pasiek, a także grzańce na bazie soków z regionu dostaną przechodnie w Krakowie, Zakopanem i Warszawie. Tak w okresie przedświątecznym województwo małopolskie będzie promować region ...
2018-11-30 Soft drinks
Marki Grupy Maspex w rankingu Superbrands
Marki Grupy Maspex Wadowice zostały ocenione jako jedne z najlepszych w Polsce i znalazły się na liście Superbrands Polska 2015/16. Jest to bardzo ważne wyróżnienie, ponieważ uwzględnia opinie zarówno konsumentów ...
2015-11-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Plusssz
,
Krakus
,
Kotlin
,
Lubella
,
Tarczyn
,
Łowicz
,
DecoMorreno
,
DrWitt
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
Wydawnictwo Reader's Digest ogłosiło wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestle, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka ...
2012-05-24 Soft drinks
firmy:
Bunge
,
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Reader's Digest
,
Unilever
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Dr.Oetker
,
Kujawski
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
×
Od stycznia nowa edycja akcji "Jem smacznie i zdrowo"
Już 9 stycznia ruszy 2. edycja programu edukacyjnego "Jedz smacznie i zdrowo". Po zakończonej sukcesem 1. edycji, organizatorzy postanowili sięgnąć po nowe pomysły, które dodatkowo uatrakcyjnią naukę zdrowego odżywiania. Dla ...
2011-11-09 Soft drinks
Kampania produktów z logo "Wiem, co wybieram"
1 września ruszyła dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram". Od 1 do 15 września w ośmiu głównych miastach Polski plakaty promocyjne pojawią się łącznie na 233 ...
2011-09-02 Soft drinks
Unilever tnie wydatki marketingowe
Koncern Unilever zmniejszył wydatki na marketing o 1,5% ze względu na rosnące koszty prowadzenia działalności. Decyzję podjęto pomimo tego, że globalne dochody koncernu rosną wszędzie z wyjątkiem rynków Europy Zachodniej ...
2011-08-08 Soft drinks
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Marki godne zaufania Reader's Digest
Wydawnictwo Reader's Digest po raz 11. zaprezentowało wyniki badania European Trusted Brands. Tegoroczna edycja pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanym zaufaniem cieszą się marki Nokia oraz Nestle. Marki wskazane przez polskich ...
2011-05-11 Soft drinks
Finał 7. edycji programu Produkt Roku - Wybór Konsumentów
Organizator polskiej edycji programu Produkt Roku - Wybór Konsumentów ogłosił zwycięzców 7. edycji konkursu. Prawo do stosowania czerwonego logo zdobyło w tym roku 40 nowych produktów - podaje Detal Dzisiaj ...
2011-04-01 Soft drinks
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
Trzy produkty Jutrzenki z tytułem Produkt Roku 2010
Trzy produkty z portfolio Jutrzenki Holding zostały w tym roku nagrodzone w programie Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Oprócz napojów Hellena tytuł ten otrzymały również wafelki Grześki oraz nowa marka bakalii - ...
2010-03-08 Soft drinks
Letnia edycja akcji "Jedz smacznie i zdrowo"
Wkrótce rusza kolejna, letnia edycja akcji Nestle "Jedz smacznie i zdrowo". W zeszłym roku kampania spotkała się z bardzo dużym odzewem konsumentów. Eksperci żywieniowi Nestle odwiedzili 100 hipermarketów, w których 52 ...
2009-04-29 Soft drinks
Wyniki European Trusted Brands 2009
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i ...
2009-04-22 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [28]
działy
› badania [16]
› zagranica [10]
› handel [7]
› innowacje i nowości [3]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Dr.Oetker [1]
› Grupa Maspex [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nestle [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Unilever [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [25]
› napoje bezalkoholowe [22]
› mleko [19]
› mięso i ryby [15]
› alkohol [10]
marki
› Algida [1]
› Cisowianka [1]
› DecoMorreno [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› DrWitt [1]
› E.Wedel [1]
› Koral [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kujawski [1]
› Łowicz [1]
› Lubella [1]
› Nestle [1]
› Plusssz [1]
› Tarczyn [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA