KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
słodycze i przekąski
kawa i herbata
inwestycje
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Grupa Maspex ogłosiła kolejną akwizycję
W 2012 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,91 mld PLN. Firmie udało się zwiększyć sprzedaż we wszystkich obszarach biznesu i we wszystkich kanałach dystrybucji. W ubiegłym roku ...
2013-02-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Puchatek
,
Cremona
,
Ekland
,
Plusssz
,
Salatini
,
Capollini
,
Kubuś
,
Lubella
,
DecoMorreno
Grupa Maspex ogłosiła kolejną akwizycję
×
Nestle Polska zainwestuje w tym roku roku 100 mln PLN
Nestle Polska zakłada, że dynamika jej przychodów wyniesie w tym roku 3-4%, a spółka zwiększy swój udział w rynku - powiedział podczas konferencji Pierre Detry, prezes Nestle Polska. Nakłady inwestycyjne spółki ...
2012-03-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle Polska zainwestuje w tym roku roku 100 mln PLN
×
Inicjatywy ekologiczne przedstawicieli branży FMCG
Podczas pierwszego dnia Szczytu Klimatycznego w Cancun, Forum Branży Towarów Konsumpcyjnych (Consumer Goods Forum) zaproponowało dwie kluczowe inicjatywy przeciwdziałające zmianom klimatycznym: działania mające na celu zatrzymanie procesu wylesiania oraz wyeliminowanie z ...
2010-11-30 Soft drinks
Wsparcie UE dla sektora spożywczego
Firmy spożywcze, które od kilku miesięcy czekają na możliwość ubiegania się o dofinansowanie inwestycji z nowej puli funduszy unijnych mogą szykować się do składania wniosków. Komisja Europejska zaakceptowała wczoraj przedłożony jej przez ...
2007-07-26 Soft drinks
North Coast utrzyma poziom ubiegłorocznej dywidendy
Zarząd spółki pozytywnie ocenia wyniki spółki za 2006 rok i planuje rekomendować wypłatę dywidendy na poziomie z 2006 roku - poinformował wiceprezes zarządu Giorgio Pezzolato. Spółka chce w tym roku otworzyć dwa ...
2007-01-22 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
North Coast chce pozyskać z giełdy 23 mln
Maksymalna cena emisyjna 7 mln akcji serii C oraz 8 mln akcji serii B importera i dystrybutora wysokogatunkowych produktów spożywczych została ustalona na 3,90 PLN. Spółka zamierza pozyskać z emisji około ...
2006-03-17 Soft drinks
D-H-V-S zainteresowane kawą i herbatą
Jeden z największych rosyjskich producentów snacków i produktów szybkiego przygotowania - D-H-V-S (marka Rollton) - wchodzi na rynki herbaty i kawy rozpuszczalnej. Firma chce w pierwszym roku pracy zająć po 5% każdego ...
2006-03-07 Russia & CIS
Zagraniczna ekspansja branży spożywczej
Producenci żywności ruszają na podbój sąsiednich krajów Europy. W ubiegłym tygodniu Polski Koncern Mięsny Duda, największa polska firma w branży mięsnej, przejął 95% udziałów w firmie Borys z siedzibą w Nowowołyńsku na Ukrainie ...
2006-03-02 Soft drinks
Rynek znaczników radiowych RFID zaczyna się rozwijać
W 2005 roku 12,4% europejskich firm z największych sektorów gospodarki wdrożyło rozwiązania znaczników radiowych RFID. Oznacza to, że rynek znaczników radiowych w Europie zacznie szybki rozwój - dowodzą badania firmy analitycznej ...
2006-01-19 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Cała branża podlega już HACCP
Wszystkie firmy produkujące żywność, bary, restauracje, stołówki, sklepy spożywcze, a nawet małe kioski ze słodyczami muszą już mieć system bezpieczeństwa żywności, czyli tzw. HACCP. Obowiązek wprowadzenia HACCP wynika nie z niejednoznacznej w tej ...
2006-01-17 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Maspex: wejście do Rumunii było dobrą decyzją
Cappuccino La Festa to w Rumunii "polska coca-cola". Produkt od 1999 roku wytwarzany na miejscu zrobił w tym kraju błyskawiczną karierę, a dziś trudno znaleźć najmarniejszy sklepik osiedlowy w Rumunii bez nalepki ...
2006-01-02 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
działy
› badania [5]
› akwizycje i fuzje [5]
› innowacje i nowości [4]
› zagranica [4]
› handel [3]
› dostawcy [2]
› promocje i PR [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [1]
› Nestle [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [15]
› napoje bezalkoholowe [13]
› mięso i ryby [11]
› mleko [9]
› alkohol [7]
marki
› Capollini [1]
› Cremona [1]
› DecoMorreno [1]
› Ekland [1]
› Kubuś [1]
› Lubella [1]
› Plusssz [1]
› Puchatek [1]
› Salatini [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA