KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
kawa i herbata
badania
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 43
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Dobre wyniki eksportu rolnego w I półroczu
- Sprzedaż towarów rolno-spożywczych za granicę w I półroczu 2020 r. była wyższa o 7% niż rok wcześniej osiągając wartość 16,4 mld EUR - poinformował minister rolnictwa i rozwoju wsi Jan ...
2020-08-19 Soft drinks
Mokate zakończyło inwestycję w Voticach
Grupa Mokate uruchomiła nowe linie do produkcji słodyczy oraz dwa nowe piece do palenia kawy w czeskim zakładzie w miasteczku Votice. Po dwudziestu latach eksploatacji na emeryturę zostały odesłane poprzednie ...
2019-11-18 Soft drinks
firmy:
Mokate
Mokate zakończyło inwestycję w Voticach
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Duża dynamika wzrostu eksportu słodyczy do Czech
Czesi importują coraz więcej żywności z Polski. W pierwszym kwartale tego roku największy skok pod względem wartości - aż o 265% - odnotowano w przypadku słodyczy - podała polska ambasada w ...
2016-05-16 Food & drinks
Nestle liderem w rankingu Effie Effectiveness Index 2016
Światowy ranking Effie Effectiveness Index 2016 wyróżnił skuteczność kampanii marketingowych KitKat i Nescafe. Koncern Nestle zajął pierwsze miejsce w kategorii "Żywność", a czwarte w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego rankingu. Effie ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
,
Kit Kat
Wartość eksportu żywności może wzrosnąć o 4%
Wpływy z eksportu żywności mogą w tym roku osiągnąć około 24,6 mld EUR, czyli wzrosnąć o ponad 4% w porównaniu z 2015 r. - prognozuje Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej ...
2016-04-28 Soft drinks
Czesi znowu walczą z polską żywnością
Rosnący eksport polskiej żywności do Czech, wywołuje krytykę ze strony tamtejszych organizacji producenckich. Po zakończonej kampanii billboardowej promującej polską żywność, czeski dziennik Lidove Noviny oznajmił, że polskie produkty wysokiej jakości trafiają ...
2015-09-18 Soft drinks
Rośnie polski eksport do Bułgarii
Polski eksport do Bułgarii systematycznie rośnie od kilku lat. W I połowie tego roku Bułgarzy kupili w Polsce o prawie 14% więcej niż w takim samym czasie rok wcześniej, a obroty ...
2015-09-14 Soft drinks
Rosyjskie embargo nie ograniczyło eksportu ciastek
W 2014 r. sprzedaż polskich producentów ciastek wzrosła w Rosji o 70%. Mimo nałożonego embarga na część produktów spożywczych, jest wiele branż, w których eksport na wschód mocno wzrósł – informuje ...
2015-02-27 Soft drinks
Kraft Foods Polska zmienia nazwę na Mondelez Polska
Kraft Foods Polska, czołowa firma branży spożywczej w Polsce, zmienia nazwę na Mondelez Polska. Zmiana wchodzi w życie 29 kwietnia. Pod szyldem Mondelez działać będzie także 7 zakładów produkcyjnych firmy w ...
2013-04-30 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Mondelez Polska
Kraft Foods Polska zmienia nazwę na Mondelez Polska
×
Grupa Maspex ogłosiła kolejną akwizycję
W 2012 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,91 mld PLN. Firmie udało się zwiększyć sprzedaż we wszystkich obszarach biznesu i we wszystkich kanałach dystrybucji. W ubiegłym roku ...
2013-02-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Puchatek
,
Cremona
,
Ekland
,
Plusssz
,
Salatini
,
Capollini
,
Kubuś
,
Lubella
,
DecoMorreno
Grupa Maspex ogłosiła kolejną akwizycję
×
Żywność w czołówce polskich hitów eksportowych
Wejście Polski do Unii Europejskiej zdynamizowało polski wzrost eksportu. Od 2004 r. sprzedaż produktów do UE wzrosła o 129%, z 60 do 137 mld EUR. Wśród 20 grup towarów o największym ...
2012-11-27 Soft drinks
Żywność w czołówce polskich hitów eksportowych
×
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
Wydawnictwo Reader's Digest ogłosiło wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestle, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka ...
2012-05-24 Soft drinks
firmy:
Bunge
,
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Reader's Digest
,
Unilever
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Dr.Oetker
,
Kujawski
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
×
Nestle prognozuje wzrost sprzedaży na poziomie 5-6%
W 2011 r. koncern Nestle zanotował sprzedaż na poziomie 83,6 mld CHF, co oznacza wzrost organiczny o 7,5%. Zysk operacyjny wyniósł 12,5 mld CHF, a zysk netto 9,5 mld CHF (wzrost ...
2012-02-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
Nestle zmienia opakowania w sposób, który pozwala używać ich z łatwością każdej grupie wiekowej konsumentów. W 2009 roku koncern nawiązał współpracę z Uniwersytetem w Cambridge, gdzie w obszarze rozwoju produktu i ...
2012-01-25 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
×
Grupa Maspex skupiła 100 tys. ton owoców
Około 100 tys. ton owoców i warzyw skupiła w tym roku firma Maspex Wadowice, jeden z największych w Polsce producentów soków i napojów. - Surowce kupujemy głównie z terenów północno-wschodniej ...
2011-12-22 Soft drinks
Marki godne zaufania Reader's Digest
Wydawnictwo Reader's Digest po raz 11. zaprezentowało wyniki badania European Trusted Brands. Tegoroczna edycja pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanym zaufaniem cieszą się marki Nokia oraz Nestle. Marki wskazane przez polskich ...
2011-05-11 Soft drinks
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [43]
działy
› inwestycje [8]
› promocje i PR [7]
› innowacje i nowości [5]
› akwizycje i fuzje [5]
› dostawcy [4]
› handel [4]
› makroekonomia [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [4]
› Bunge [1]
› Dr.Oetker [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kraft Foods [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mokate [1]
› Mondelez Polska [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Unilever [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [30]
› napoje bezalkoholowe [27]
› owoce i warzywa [26]
› mleko [23]
› mięso i ryby [18]
› alkohol [15]
marki
› Algida [1]
› Capollini [1]
› Cisowianka [1]
› Cremona [1]
› DecoMorreno [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Ekland [1]
› E.Wedel [1]
› Kit Kat [1]
› Koral [1]
› Kubuś [1]
› Kujawski [1]
› Lubella [1]
› Nescafe [1]
› Nestle [1]
› Plusssz [1]
› Puchatek [1]
› Salatini [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA