KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
kawa i herbata
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 143
Maspex będzie umacniał pozycję głównych marek
Przychody ze sprzedaży Grupy Maspex wzrosły w ubiegłym roku o 16% do poziomu 2,3 mld PLN, a udział sprzedaży zagranicznej w obrotach wzrosła do 38,5%. Zysk brutto największego w Europie Środkowo-Wschodniej ...
2008-02-19 Soft drinks
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Odchudzanie po europejsku
Komisja Europejska chce walczyć z otyłością. Firmy spożywcze mają trzy lata na wprowadzenie działań, które ułatwią konsumentom utratę zbędnej wagi. W dokumencie zwanym Białą Księgą KE wyjaśnia w jaki sposób wdrażać ...
2007-08-28 Soft drinks
Plany akwizycyjne Jutrzenki
Giełdowa spółka prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie przejęcia dwóch firm z branży słodyczy. Do podpisania listów inwencyjnych lub przedwstępnych umów z firmami zlokalizowanymi w Europie Środkowo-Wschodniej może dojść jeszcze we wrześniu ...
2007-08-17 Soft drinks
Rynek żywności dla dzieci - krótka ocena
Jak podaje agencja Express-Obzor, spożycie żywności dla dzieci w przeliczeniu na 1 dziecko do lat 3, w 2006 r. wzrosło o 17,7%. Mieszkańcy Moskwy wydają na żywność dla dzieci 16 razy ...
2007-08-14 Russia & CIS
Lojalność konsumentów wobec marek
W swoim niedawnym raporcie Business Insights podaje, że marki napojów alkoholowych i bezalkoholowych cieszą się najwyższą lojalnością konsumentów wśród wszystkich kategorii spożywczych. Jednak w obecnym, wysoko konkurencyjnym i skomercjalizowanym otoczeniu rynkowym ...
2007-05-24 Soft drinks
Polska utrzymuje wysoki eksport do Rosji
Polska utrzymała w ubiegłym roku dziesiąte miejsce wśród największych eksporterów produktów rolno-spożywczych do Rosji. Wartość polskiego eksportu żywności na rynek rosyjski zmalała w ubiegłym roku o 14%, do 431 mln EUR ...
2007-05-21 Soft drinks
Nowe prawo dotyczące aromatów
Unia Europejska przygotowuje się do wprowadzenia rewolucyjnych zmian prawa dotyczącego aromatów spożywczych. Być może już w połowie przyszłego roku roku zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie, które określi, jakie substancje aromatyczne będą mogły ...
2007-02-12 Soft drinks
Oszustwa w marketach
- Towar w promocji kosztuje więcej niż przed nią, a za dołączony "gratisowy" dodatek trzeba zapłacić - stwierdza po ostatnich kontrolach Państwowa Inspekcja Handlowa. Za towar gratis, np. 20% soku więcej, trzeba ...
2007-02-05 Soft drinks
Dobre perspektywy vendingu
- W życie wchodzi nowelizacja ustawy o bezpieczeństwie żywności, zgodnie z którą każda firma będzie musiała poinformować inspektorat sanitarny o liczbie posiadanych przez siebie automatów do sprzedaży - mówi Norbert Ciecierski ...
2007-02-05 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Ranking najcenniejszych polskich marek
Rzeczpospolita opublikowała III edycję rankingu najbardziej wartościowych polskich marek. Zwycięzcą rankingu zastały TP SA i Orlen, jednak prawdziwym odkryciem są marki szybko rozwijających się, średnich firm, takich jak Mlekovita czy Reserved. Łączna wartość ...
2006-11-28 Soft drinks
Przemysł spożywczy utrzymuje dobre tempo
Według raportu „Gospodarka żywnościowa w trzecim roku po wejściu Polski do UE”, opracowanego przez prof. Romana Urbana z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, kondycja przemysłu spożywczego w Polsce jest coraz lepsza ...
2006-10-13 Soft drinks
Żywność dla wojska tylko z certyfikatem
Wszystkie produkty używane w armii będą musiały mieć certyfikat jakości. Na tej liście znajduje się nie tylko uzbrojenie, ale także żywność, którą dostają żołnierze na poligonach i podczas bojowych misji. Projektem ustawy ...
2006-09-21 Soft drinks
Produkty spożywcze na poczcie?
Urzędy pocztowe stają się miejscem, gdzie można nie tylko wysłać list lub zapłacić rachunek, ale kupić np. dżem, cukier czy zupę. Oddział regionalny Poczty Polskiej w Rzeszowie ogłosił przetarg na dostawę 8 ...
2006-09-20 Soft drinks
Rosja zniosła cło na import kawy i kakao
Rosyjski rząd zrezygnował z ceł importowych na zieloną kawę i ziarno kakao. Dokument podpisany przez premiera Fradkowa przewiduje bezcłowy wwóz do Rosji ziaren kakao od 22 października, a zielonej kawy od 31 ...
2006-09-18 Russia & CIS
Najlepiej sprzedające się produkty na stacjach paliw
ACNielsen na bazie przeprowadzonych w latach 2005-2006 badań ustalił ranking najlepiej sprzedających się produktów FMCG w sklepach na stacjach benzynowych. Lista produktów spożywczych wg wartości sprzedaży w mln PLN. Piwo ...
2006-06-29 Soft drinks
Spore zyski producentów żywności dla dzieci
Produkcja żywności dla niemowląt i dzieci to dochodowy biznes. W 2005 roku rodzice wydali na kaszki, odżywki i mleko pół miliarda złotych. W tym roku producenci spodziewają się, że ich przychody będą ...
2006-06-28 Soft drinks
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
PremiumBrand 2006
22 czerwca 2006 roku w Warszawie, odbyła się uroczysta gala PremiumBrand 2006, na której zostały wręczone nagrody PremiumBrand dla marek o najwyższej reputacji. W pierwszym badaniu PremiumBrand 1500 konsumentów oceniło najlepsze działające ...
2006-06-26 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [143]
działy
› zagranica [43]
› handel [41]
› promocje i PR [26]
› inwestycje [18]
› innowacje i nowości [9]
› dostawcy [9]
› akwizycje i fuzje [6]
› makroekonomia [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [7]
› Lidl [6]
› Biedronka [4]
› Mokate [3]
› Grupa Maspex [2]
› Lotte Wedel [2]
› Mondelez Polska [2]
› Nałęczów Zdrój [2]
› Tesco [2]
› Allegro [1]
› Alma [1]
› Bakalland [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Dr.Oetker [1]
› Frito Lay [1]
› Hoop Polska [1]
› Intersnack Poland [1]
› Kraft Foods [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lavazza [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PPL Koral [1]
› Prima Poland [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Unilever [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [111]
› inne produkty [106]
› mleko [88]
› owoce i warzywa [80]
› alkohol [71]
› mięso i ryby [54]
marki
› E.Wedel [5]
› Tymbark [4]
› Winiary [4]
› Cisowianka [3]
› Delma [3]
› Dr.Oetker [3]
› Lubella [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› Algida [2]
› DecoMorreno [2]
› Koral [2]
› Kubuś [2]
› Lay's [2]
› Nestle [2]
› Plusssz [2]
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› belVita [1]
› Berlinki [1]
› Capollini [1]
› Cremona [1]
› Dar Natury [1]
› Delecta [1]
› DrWitt [1]
› Ekland [1]
› Felix [1]
› Finlandia [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kit Kat [1]
› Knoppers [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Lavazza [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Łowicz [1]
› Loyd [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› MK Cafe [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nescafe [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Piątnica [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Puchatek [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Salatini [1]
› Starbucks [1]
› Sunbites [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA