KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
badania
kawa i herbata
Liczba wyszukanych artykułów: 35
Do herbaty czarnej należy ponad połowa rynku
W 2010 r. ilościowa sprzedaż herbaty w Polsce zmniejszyła się o 2,6%. Zdaniem Wioletty Bartosiewicz-Jarzyńskiej, Saga brand managera w Unilever Polska, przyczyniła się do tego m.in. coraz silniejsza pozycja dyskontów, w ...
2011-02-21 Food & drinks
Tesco ponownie wprowadza do oferty produkty organiczne
Linia produktów Organic, którą sieć Tesco wprowadziła do oferty w 2008 r., a potem szybko wycofała ze sprzedaży, ponownie wchodzi do polskich sklepów sieci. Nowa linia Tesco Organic składa się z ...
2010-12-01 Soft drinks
Kopiko reklamuje kawę
Ruszyła launchowa kampania reklamowa kawy Kopiko (Storck Polska), przygotowana przez agencję Red8. Wprowadzenie na rynek kawy Kopiko rozszerza portfolio marki, która dotychczas obejmowała tylko cukierki kawowe. Idea kreatywna kampanii wprowadzającej na rynek ...
2010-04-22 Food & drinks
Stewia w 100 nowych produktach od początku roku
Firma badawcza Mintel przedstawiła raport na temat nowych produktów spożywczych, w których wykorzystano środek słodzący stewia. Od początku roku na świecie pojawiły się już 102 nowe produkty, słodzone wyciągiem z tej ...
2010-04-06 Soft drinks
Rosnący popyt na ekspresy kapsułkowe przyciąga nowych graczy
W tym roku Polacy mogą kupić 200 tys. sztuk ekspresów do kawy - prognozuje firma Euromonitor International. Rosnącym zainteresowaniem cieszą się ekspresy automatyczne i kapsułkowe. Ten ostatni segment wzrósł w ubiegłym ...
2010-02-26 Food & drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Rynek kawy osiągnął wartość 3 mld PLN
Rynek kawy to jeden z największych rynków FMCG w Polsce, wart ok. 3 mld PLN. Wartościowo wzrósł w ostatnim roku, według firmy Nielsen, o 16,2%, a jeśli liczyć w filiżankach kawy ...
2008-08-11 Soft drinks
Kamis chce być wiceliderem rynku herbaty
Od dwóch lat firma Kamis-Przyprawy pracowała nad nowym brandem w segmencie herbat. Efektem tych prac jest marka Irving pozycjonowana w segmencie premium. - Polska jest trzecim herbacianym rynkiem w Europie i 10 ...
2008-04-15 Food & drinks
Kamis chce być wiceliderem rynku herbaty
×
Coca-Cola zdywersyfikuje działalność
Amerykański concern sfinalizował rozmowy na temat stworzenia nowej spółki joint venture z włoską firmą Illycaffe. Firma chce wchodzić w nowe segmenty rynku i wkrótce zaproponuje konsumentom nowe, gotowe do picia (RTD) ...
2008-04-02 Soft drinks
Coca-Cola zdywersyfikuje działalność
×
Nestle Caro - nowa kawa zbożowa
Nestle prezentuje najnowszą propozycję z kategorii napojów - śniadaniową kawę zbożową Nestle Caro. Dzięki naturalnym składnikom, którymi są jęczmień, cykoria i żyto, Nestle Caro to zdrowy i odżywczy napój. Wśród innych kaw ...
2006-11-09 Food & drinks
Coca-Cola wejdzie mocniej na rynek kawy i herbaty
Amerykański koncern poinformował o planach mocniejszego wejścia w segment kawy i herbaty. Jest to próba znalezienia nowych źródeł przychodów w związku z obserwowanym spadkiem sprzedaży napojów gazowanych. Według informacji agencji Reuters, jeszcze ...
2006-09-05 Soft drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Wrocławska kapsułka urody
Młodzi naukowcy z Uniwersytetu Wrocławskiego opracowali "kapsułkę urody". W żelatynowej otoczce znajduje się olej otrzymany po kilkunastu miesiącach doświadczeń udało ze zmodyfikowanej odmiany lnu. Jego nasiona zawierają olej nadzwyczaj bogaty w ...
2006-04-10 Soft drinks
Semper wprowadzi więcej innowacji
Szwedzki producent żywności dla dzieci chce walczyć o większy udział w rosyjskim rynku. Drogą do tego celu ma być wprowadzenie do sprzedaży wielu innowacyjnych produktów. Firma chce zwiększać sprzedaż o 15-17% ...
2006-01-24 Russia & CIS
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [35]
działy
› zagranica [10]
› promocje i PR [5]
› inwestycje [3]
› dostawcy [3]
› handel [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [3]
› Grupa Maspex [2]
› Kraft Foods [2]
› Tchibo [2]
› BP [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Coca-Cola [1]
› Lavazza [1]
› Miramax [1]
› Mokate [1]
› Mondelez Polska [1]
› Polmlek [1]
› Starbucks [1]
› ZM Silesia [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [13]
› owoce i warzywa [11]
› inne produkty [11]
› mleko [9]
› słodycze i przekąski [9]
› mięso i ryby [7]
› alkohol [5]
marki
› Jacobs [2]
› Nescafe [2]
› Starbucks [2]
› Bigelow [1]
› Caffe Vergnano [1]
› DecoMorreno [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Knoppers [1]
› Lavazza [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Minutka [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Tarczyński [1]
› Tchibo [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA