KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
kiedykolwiek
kawa i herbata
Liczba wyszukanych artykułów: 84
Co Polacy kupują na stacjach paliw
Eksperci aplikacji PanParagon sprawdzili, co Polacy kupują na stacjach paliw, poza samym paliwem. Najpopularniejszym pozapaliwowym artykułem na stacjach paliw są papierosy. Drugie miejsce w rankingu zajęły napoje energetyczne, a trzecie - ...
2024-08-23 Soft drinks
Jakie są najbardziej cenione marki w Polsce?
Firma Inquiry zbadała, które marki w Polsce mają najbardziej zadowolonych klientów oraz ceny najbardziej adekwatne do jakości produktów i usług. Ranking powstał w oparciu o dane YouGov BrandIndex za 2023 r ...
2024-07-03 Soft drinks
firmy:
Allegro
,
Lavazza
,
Lidl
,
Lotte Wedel
,
Rossmann
marki:
E.Wedel
,
Lavazza
Sprzedaż w kwietniu w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w kwietniu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1,2% niższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji spadła ...
2024-05-24 Soft drinks
Styczeń 2023 r. w małych sklepach
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w ...
2023-02-15 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Listopad w wynikach w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w listopadzie 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 13,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 1,4% w ...
2022-12-13 Soft drinks
Tańsza kawa z Żabki we własnym kubku
Od 17 sierpnia w sklepach sieci Żabka w całym kraju rozpoczęła się promocja, w trakcie trwania której klienci zapłacą mniej za wybraną kawę i inne gorące napoje, jeśli przygotują je we ...
2022-08-18 Soft drinks
firmy:
Żabka
Letnia sprzedaż kawy i herbaty w małych sklepach
Dane CMR z okresu letniego ubiegłego roku (czerwiec-sierpień 2021 r.) wskazują, że napoje na bazie kawy czy herbaty nie cieszyły się wówczas dużym zainteresowaniem. W zeszłe wakacje sprzedaż wartościowa kaw w ...
2022-07-29 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Mokate
,
Nestle
,
Strauss Cafe Poland
,
Tchibo
,
Unilever
Optymistyczne nastroje w handlu tradycyjnym
Majowe odczyty nastroju w handlu tradycyjnym wskazują na lekki optymizm wśród osób prowadzących małe i średnie sklepy - wynika z majowego badania M/platform. Ocena maja była na poziomie 50,4 pkt. i ...
2022-06-08 Soft drinks
Święta były droższe niż rok temu
Analiza tygodnia przed Wielkanocą, oparta na danych z ponad 7,5 tys. sklepów handlu tradycyjnego potwierdza, że tegoroczne święta były dużo droższe niż rok temu - wynika z najnowszego badania M/platform dla ...
2022-04-28 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w marcu 2022 r.
Jak wynika z danych CMR,w marcu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 10% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 7,7% w porównaniu z marcem 2021 ...
2022-04-20 Soft drinks
Jaką kawę piją Polacy poza domem?
Najpopularniejszymi miejscami, w których Polacy kupują gotową kawę są stacje paliw oraz sklepy spożywcze, które wyprzedziły kawiarnie, restauracje i bary fast food. Najczęściej wybieranymi rodzajami napojów są espresso, kawa latte oraz ...
2022-02-22 Soft drinks
Ponad połowa Polaków chce oszczędzać na zakupach
Prawie 55% Polaków planuje w pierwszym kwartale ograniczyć wydatki zakupowe. Takich deklaracji jest o 10 p.p. więcej niż rok temu. Konsumenci chcą oszczędzać przede wszystkim na słodyczach, przekąskach i napojach alkoholowych ...
2022-02-14 Soft drinks
Ceny promocyjne rosły szybciej niż regularne
Analiza blisko 34 tys. cen promocyjnych w polskich sklepach wykazała, że artykuły kupowane w grudniu 2021 r. były o prawie 22% droższe niż rok wcześniej. Aż 11 z 12 monitorowanych kategorii ...
2022-01-17 Soft drinks
Polacy tną wydatki na zakupy
Obecnie dwóch na trzech konsumentów ogranicza wydatki w sklepach przez inflację i wysokie ceny. Cięć dokonują głównie osoby najstarsze, z najniższymi dochodami i pochodzące z największych miast. Polacy twierdzą, że ...
2021-11-19 Soft drinks
Shell Cafe szeroko wchodzi na rynek
Shell podejmuje kolejny krok w celu rozwoju oferty pozapaliwowej i wprowadza na rynek markę Shell Cafe - nowy koncept kawiarniano-gastronomiczny oferujący kawę premium i obsługę baristów. Od połowy sierpnia Shell ...
2021-08-17 Soft drinks
firmy:
Shell
Shell Cafe szeroko wchodzi na rynek
×
Kwietniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR Panel, w kwietniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,3% niższa niż w kwietniu 2020 r., mimo iż liczba ...
2021-05-26 Soft drinks
Rośnie sprzedaż produktów Fairtrade
8 maja 2021 przypada Światowy Dzień Sprawiedliwego Handlu. Czekolada, kawa, bawełniane ubrania, banany - za produkcją każdej z tych rzeczy stoją konkretni ludzie. Na ich zarobki i jakość życia wpływ mają ...
2021-05-10 Soft drinks
ARC Rynek i Opinia podsumowuje fakty na temat Polek
Firma badawcza ARC Rynek i Opinia zaprezentowała kilka faktów na temat Polek pochodzących z różnych badań opinii zrealizowanych w 2020 r. Sport, kultura, sztuka 87% kobiet interesuje się sportem, w ...
2021-03-08 Soft drinks
Kawiarnie przegrywają rywalizację ze sklepami i stacjami paliw
Obostrzenia pozwalające wyłącznie na serwowanie napojów i dań na wynos, a także praca zdalna spowodowały zmiany w konsumpcji kawy poza domem. Jak wynika z badania OOH Cafe ARC Rynek i Opinia ...
2021-02-11 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [3]
działy
› promocje i PR [15]
› inwestycje [7]
› zagranica [6]
› dostawcy [3]
› makroekonomia [3]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [7]
› Lidl [6]
› Mokate [5]
› Starbucks [4]
› Żabka [4]
› Grupa Maspex [3]
› Jacobs Douwe Egberts [3]
› Tesco [3]
› Lotte Wedel [2]
› Nałęczów Zdrój [2]
› PKN Orlen [2]
› Rossmann [2]
› Strauss Cafe Poland [2]
› Unilever [2]
› 1minute [1]
› A. Blikle [1]
› Allegro [1]
› Alma [1]
› Animex [1]
› Carrefour [1]
› Costa Coffee [1]
› Cukiernia Sowa [1]
› Czas na Herbatę [1]
› Da Grasso [1]
› Danone [1]
› Elite Cafe [1]
› Freshmarket [1]
› Gorąco Polecam [1]
› Green Caffe Nero [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Grycan [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Intersnack Poland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lavazza [1]
› Levant [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nestle [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Progressive [1]
› Red Bull [1]
› Shell [1]
› So! Coffee [1]
› Stop Cafe [1]
› Tchibo [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [52]
› słodycze i przekąski [41]
› inne produkty [36]
› alkohol [33]
› mleko [31]
› owoce i warzywa [26]
› mięso i ryby [17]
firmy marketingowe
› Havas [1]
› MMT Management [1]
marki
› Cisowianka [4]
› E.Wedel [2]
› Loyd [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Ahmad Tea [1]
› Algida [1]
› Czas na Herbatę [1]
› Danone [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Felix [1]
› Jacobs [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Łaciate [1]
› Lavazza [1]
› MK Cafe [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Morliny [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Pedros [1]
› Polski Cukier [1]
› Red Bull [1]
› Tiger [1]
› Tymbark [1]
› Warka [1]
› Winiary [1]
› Wojak [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA