KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Herbapol Lublin
BrandLab
kawa i herbata
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Rusza kampania herbaty czarnej Big-Active
12 grudnia ruszyła kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon. Działania obejmują największe stacje telewizyjne, a także własne kanały social media. Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentów w ...
2016-12-16 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
BrandLab
,
LVOV
,
Watchout
marki:
Big-Active
Rusza kampania herbaty czarnej Big-Active
×
Loteria w promocji marki Herbapol
Firma Herbapol-Lublin rozpoczęła promocję konsumencką pod hasłem "Owocowa loteria". Akcja, w której główną nagrodą jest rodzinny samochód, wspiera różne produkty firmy. W loterii zaplanowano łącznie 1300 nagród (multicooker, blender, bony ...
2016-10-03 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
BrandLab
,
MediaCom
,
Unique One
marki:
Herbapol
Kampania reklamowa herbat Big-Active
Z początkiem lutego rozpoczęła się kampania reklamowa herbat zielonych marki Big-Active (Herbapol Lublin). Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, kanały tematyczne, serwisy VOD, a także reklamę online i promocje konsumenckie. Celem ...
2016-02-01 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
BrandLab
,
Engine
,
MediaCom
marki:
Big-Active
Kampania reklamowa herbat Big-Active
×
Jesienna kampania marki Big-Active
Wraz z początkiem jesieni rozpoczyna się druga odsłona kampanii reklamowej herbat marki Big-Active. Jej celem jest wzmocnienie rozpoznawalności herbat zielonych oraz herbat czarnych z dodatkami owoców. Działania obejmą ogólnopolskie stacje ...
2015-10-05 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
BrandLab
,
Engine
,
MediaCom
marki:
Big-Active
Herbaty Big-Active debiutują w telewizji
Marka Big-Active (Herbapol Lublin) po raz pierwszy rozpoczęła kampanię telewizyjną. Pod hasłem „Dopełnienie” promowane są herbaty zielone, czerwone oraz czarne aromatyzowane. Każda z nich obrazuje bliskość z konsumentem poprzez dopełnienie innej ...
2014-11-20 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
BrandLab
,
Engine
,
M5
,
MediaCom
marki:
Big-Active
Herbaty Big-Active debiutują w telewizji
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› BrandLab [5]
› MediaCom [4]
› Engine [3]
› LVOV [1]
› M5 [1]
› Unique One [1]
› Watchout [1]
marki
› Big-Active [4]
› Herbapol [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA