KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
badania
makroekonomia
Liczba wyszukanych artykułów: 11
W lipcu ceny w sklepach były o 3,9% wyższe
Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 3,9% rdr. Dane pokazują również, że w ostatnich miesiącach dynamika podwyżek ...
2024-08-13 Soft drinks
GUS podał najnowsze dane o inflacji
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w grudniu 2021 r. w porównaniu z grudniem 2020 r. wzrosły o 8,6% (przy wzroście cen towarów - o 9,0% i usług - o 7,6%) - ...
2022-01-14 Soft drinks
Polacy tną wydatki na zakupy
Obecnie dwóch na trzech konsumentów ogranicza wydatki w sklepach przez inflację i wysokie ceny. Cięć dokonują głównie osoby najstarsze, z najniższymi dochodami i pochodzące z największych miast. Polacy twierdzą, że ...
2021-11-19 Soft drinks
Nowe dane o inflacji w Polsce
Główny Urząd Statystyczny potwierdził, że w listopadzie wskaźnik inflacji wzrósł o 2,6% w porównaniu ze stanem rok temu. Dane GUS wskazują na spory wzrost m.in. cen żywności czy książek. W ...
2019-12-16 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
W tym roku podrożeją oleje, cukier i tłuszcze
Najwyższy wzrost cen w 2017 roku w porównaniu do 2016 roku może wystąpić w przypadku olejów i tłuszczów oraz cukru i słodyczy. Analitycy Banku BGŻ BNP Paribas szacują, że Polacy będą ...
2017-01-04 Soft drinks
Chińczycy zwiększają wydatki na konsumpcję
Prawie połowa chińskich konsumentów mieszkających w miastach zwiększa co roku wydatki na żywność - raportuje Mintel. Najszybciej rośnie konsumpcja czekolady (około 20% w okresie 2008-2013). Sprzedaż żywności pochodzenia europejskiego i ...
2014-06-03 Soft drinks
Polski rynek ma dobre perspektywy dla Nestle
Spowolnienie gospodarcze sprawiło, że od 2010 roku spada sprzedaż żywności w Polsce. Nestle, które obecne jest w naszym kraju od 21 lat, widzi szanse na odwrócenie tego trendu + podaje agencja ...
2013-04-18 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Dar Natury
,
Winiary
Ceny żywności nieco spadły
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych w ciągu lipca spadły o 1,4%, zaś inflacja w ujęciu rocznym wyniosła 3,5% - szacuje Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki Ministerstwa Finansów. W grupie żywność i ...
2009-08-05 Soft drinks
Żywność będzie tańsza o kilka procent
Kończący się rok może się zakończyć 6% wzrostem cen żywności - szacuje Rzeczpospolita. Jednak po pięciu latach wzrostu ceny żywności w 2009 roku mogą zacząć spadać. - Jeżeli zbiory w Polsce i ...
2008-12-29 Soft drinks
Wydatki Polaków rosną najszybciej w Europie
Firma Nielsen zbadała dynamikę sprzedaży sektora FMCG w 21 krajach. Aż w 14 państwach w III kwartale była ona niższa niż w tym samym okresie 2007 r., najbardziej spadła w Irlandii ...
2008-12-01 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [11]
działy
› handel [4]
› zagranica [3]
› inwestycje [2]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [1]
kategorie rynkowe
› mleko [7]
› inne produkty [7]
› napoje bezalkoholowe [6]
› mięso i ryby [6]
› alkohol [5]
› owoce i warzywa [5]
› kawa i herbata [5]
marki
› Dar Natury [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA