KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
zagranica
makroekonomia
Liczba wyszukanych artykułów: 59
W Polsce pogłębiają się regionalne dysproporcje w sile nabywczej
W 2023 r. średnia siła nabywcza na mieszkańca Polski wynosi 10 903 euro. To wynik o około 38 procent poniżej średniej europejskiej i awans o jedno miejsce na 29. pozycję z ...
2023-10-25 Soft drinks
Polacy obawiają się wpływu wojny na codzienne życie
Wraz z polepszającą się sytuacją covidową, od początku tego roku poprawiały się nastroje konsumentów, deklarujących mniejsze obawy w różnych obszarach codziennej aktywności. Dynamikę tego trendu wyhamowała napaść Rosji na Ukrainę ...
2022-04-27 Soft drinks
Napędzanie paniki może potęgować drożyznę w sklepach
Opinie ekspertów są podzielone odnośnie wpływu wojny toczącej się w Ukrainie na ceny żywności w Polsce. Z uwagi na wahania kursów walutowych i niepewność na rynkach, artykuły spożywcze będą drożeć, czemu ...
2022-03-15 Soft drinks
Polska krajem z najwyższym poziomem niepokoju wywołanego pandemią
O 30 pp. wzrósł w ciągu miesiąca poziom obaw Polaków wywołanych przez pandemię koronawirusa. Opracowany przez Deloitte indeks niepokoju wynosi nad Wisłą 34% i jest najwyższy na świecie. Najnowsza edycja ...
2020-11-17 Soft drinks
COVID-19 powodem do niepokoju dla 64% konsumentów
Pandemia oraz stan finansów są dla Polaków najczęstszym powodem obaw i wzrostu opracowanego przez Deloitte indeksu niepokoju. Z najnowszej edycji badania firmy doradczej Global State of the Consumer Tracker wynika, że ...
2020-10-29 Soft drinks
Europejczycy mają do wydania mniej pieniędzy
W 2020 roku przeciętna siła nabywcza przypadająca na mieszkańca Europy wynosi 13.894 EUR. Jednak ten dochód rozporządzalny netto różni się znacznie pomiędzy poszczególnymi 42 krajami. Liechtenstein, Szwajcaria i Luksemburg mają najwyższy ...
2020-10-22 Soft drinks
Europejczycy mają do wydania mniej pieniędzy
×
poprzedni
następny
Złe dane gospodarcze z GUS
Główny Urząd Statystyczny poinformował w poniedziałek, że w II kw. 2020 r. PKB Polski spadł o 8,2% rok do roku i 8,9% w porównaniu z I kw. Dwucyfrowe spadki zaliczyła konsumpcja ...
2020-08-31 Soft drinks
GfK prezentuje wyniki raportu European Retail Study
W 2019 r. udział konsumpcji prywatnej w obrotach handlu detalicznego spadł w 27 państwach UE o 1 punkt procentowy. Unijni konsumenci wydają przeciętnie 29,9% swoich budżetów w stacjonarnych sklepach detalicznych. Najwięcej ...
2020-06-24 Soft drinks
GfK prezentuje wyniki raportu European Retail Study
×
Europejczycy wydadzą 14.739 euro na osobę
Średnia kwota na osobę, którą Europejczycy będą dysponować w całym 2019 roku na wydatki i oszczędności to 14.739 EUR. Jednak wysokość tej kwoty jest znacząco różna biorąc pod uwagę 42 państwa ...
2019-10-24 Soft drinks
Europejczycy wydadzą 14.739 euro na osobę
×
W UE w handlu detalicznym wystąpi wzrost obrotów
Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0%. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie. W ...
2019-07-17 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Polska rodzina zwiększy świąteczne wydatki o 6%
Jak pokazuje dwudziesta pierwsza edycja międzynarodowego badania "Zakupy świąteczne 2018", przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku na prezenty, żywność oraz spotkania z najbliższymi Polacy zamierzają przeznaczyć średnio 1 168 ...
2018-11-21 Soft drinks
Siła nabywcza Belgów na rynku żywności trzy razy większa niż Polaków
Belgia, Chorwacja, Włochy i Polska to objęte badaniem europejskie rynki detaliczne, różniące się znacznie pod względem wielkości, liczby ludności, ogólnej siły nabywczej i siły nabywczej dla poszczególnych linii produktów. Analizy siły ...
2018-07-24 Soft drinks
Siła nabywcza Belgów na rynku żywności trzy razy większa niż Polaków
×
Nastroje europejskich konsumentów najlepsze od dziewięciu lat
Indeks nastrojów konsumenckich w dwudziestu ośmiu krajach zjednoczonej Europy nie przestaje rosnąć. W trzecim kwartale tego roku osiągnął poziom 20,9 pkt., a to oznacza wzrost w stosunku do drugiego kwartału, na ...
2017-11-24 Soft drinks
Polska rodzina wyda na święta prawie 900 zł
Jak pokazuje 20. edycja międzynarodowego badania "Zakupy świąteczne 2017" zrealizowanego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku u Polaków zwycięży rozsądek. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy wydać średnio ...
2017-11-21 Soft drinks
Wzrost siły nabywczej konsumentów w Europie
Średnia kwota, jaką europejscy konsumenci dysponują na wydatki i oszczędności w 2017 r. wynosi 13 937 euro na osobę. Rozporządzalny dochód netto konsumentów w 42 krajach znacznie się od siebie różni ...
2017-11-14 Soft drinks
Wzrost siły nabywczej konsumentów w Europie
×
Ceny żywności zaczynają spadać
Indeks Organizacji Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa wskazuje, że ceny żywności na świecie zaczynają spadać. W październiku 2017 roku były odrobinę niższe niż miesiąc wcześniej. Jakub Olipra, analityk ...
2017-11-06 Soft drinks
GfK prezentuje trendy w handlu detalicznym
Instytut GfK publikuje kompleksową analizę branży handlu detalicznego w 32 krajach europejskich. Opracowanie zawiera analizy siły nabywczej, efektywności powierzchni sprzedażowej, prognoz obrotów na 2017, wskaźników makroekonomicznych, w tym szacunki wzrostu sprzedaży ...
2017-06-29 Soft drinks
GfK prezentuje trendy w handlu detalicznym
×
Polacy podchodzą z optymizmem do zakupów
Wyjątkowy dla rynku konsumenckiego 2016 r., wzrost sprzedaży kategorii FMCG, rosnący optymizm Polaków w odniesieniu do sytuacji finansowej i skłonności do wydawania pieniędzy oraz bardzo dobre odczucia w zakresie perspektyw na ...
2017-06-07 Soft drinks
Nadwyżka w handlu zagranicznym towarami rolnymi wzrośnie do 8 mld EUR
Nadwyżka w handlu zagranicznym towarami rolnymi w 2017 roku wzrośnie do 8 mld EUR z 7,1 mld EUR w 2016 roku - ocenia Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. IERiGŻ ...
2017-05-10 Soft drinks
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [59]
działy
› handel [12]
› inwestycje [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [2]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› DuPont [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Mokate [1]
kategorie rynkowe
› mleko [5]
› alkohol [4]
› kawa i herbata [4]
› inne produkty [4]
› napoje bezalkoholowe [3]
› owoce i warzywa [3]
› mięso i ryby [3]
› słodycze i przekąski [3]
marki
› Minutka [1]
› Relax [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA