KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
makroekonomia
Liczba wyszukanych artykułów: 262
Przyszły rok ma przynieść spowolnienie wzrostu cen
Według prognoz Banku BGŻ BNP Paribas w 2018 roku ceny detaliczne żywności w Polsce będą przeciętnie o 1,5-2,5% wyższe niż rok wcześniej. Skala podwyżek będzie mniej odczuwalna w porównaniu do 2017 ...
2017-12-27 Soft drinks
Badanie siły nabywcza mieszkańców Polski
Przeciętny mieszkaniec Polski dysponuje niemal 48% średniej siły nabywczej mieszkańców Europy, co stanowi 6 710 euro (28 591 zł). Tym samym w rankingu krajów europejskich Polska zajęła 29 miejsce. Pozycja ta ...
2017-11-30 Soft drinks
Badanie siły nabywcza mieszkańców Polski
×
Nastroje europejskich konsumentów najlepsze od dziewięciu lat
Indeks nastrojów konsumenckich w dwudziestu ośmiu krajach zjednoczonej Europy nie przestaje rosnąć. W trzecim kwartale tego roku osiągnął poziom 20,9 pkt., a to oznacza wzrost w stosunku do drugiego kwartału, na ...
2017-11-24 Soft drinks
Polska rodzina wyda na święta prawie 900 zł
Jak pokazuje 20. edycja międzynarodowego badania "Zakupy świąteczne 2017" zrealizowanego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku u Polaków zwycięży rozsądek. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy wydać średnio ...
2017-11-21 Soft drinks
Wzrost siły nabywczej konsumentów w Europie
Średnia kwota, jaką europejscy konsumenci dysponują na wydatki i oszczędności w 2017 r. wynosi 13 937 euro na osobę. Rozporządzalny dochód netto konsumentów w 42 krajach znacznie się od siebie różni ...
2017-11-14 Soft drinks
Wzrost siły nabywczej konsumentów w Europie
×
Żywność drożeje przed świętami
Główny Urząd Statystyczny podał, że w październiku 2017 r. inflacja wyniosła 2,1% w ujęciu rocznym. Ceny towarów i usług konsumpcyjnych względem poprzedniego miesiąca wzrosły w październiku o 0,5%. Główny winowajcą takiego ...
2017-11-13 Soft drinks
Ceny żywności zaczynają spadać
Indeks Organizacji Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa wskazuje, że ceny żywności na świecie zaczynają spadać. W październiku 2017 roku były odrobinę niższe niż miesiąc wcześniej. Jakub Olipra, analityk ...
2017-11-06 Soft drinks
W grudniu żywność będzie o 4% droższa niż rok wcześniej
Z powodu drogich owoców i podwyżek produktów mlecznych, ceny żywności w grudniu mogą byż wyższe o 4% niż rok wcześniej - uważa Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej ...
2017-08-23 Soft drinks
GfK prezentuje trendy w handlu detalicznym
Instytut GfK publikuje kompleksową analizę branży handlu detalicznego w 32 krajach europejskich. Opracowanie zawiera analizy siły nabywczej, efektywności powierzchni sprzedażowej, prognoz obrotów na 2017, wskaźników makroekonomicznych, w tym szacunki wzrostu sprzedaży ...
2017-06-29 Soft drinks
GfK prezentuje trendy w handlu detalicznym
×
Wzrost cen żywności może być niższy niż się spodziewano
Eksperci Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej ocenili, że w bieżącym roku ceny żywności nie wzrosną aż tak, jak się wcześniej spodziewano. Na pewno podrożeją jednak owoce. - Po spadku ...
2017-06-29 Soft drinks
Polacy podchodzą z optymizmem do zakupów
Wyjątkowy dla rynku konsumenckiego 2016 r., wzrost sprzedaży kategorii FMCG, rosnący optymizm Polaków w odniesieniu do sytuacji finansowej i skłonności do wydawania pieniędzy oraz bardzo dobre odczucia w zakresie perspektyw na ...
2017-06-07 Soft drinks
Znaczny wzrost cen owoców zagrożeniem dla cen żywności
Wzrost cen detalicznych żywności w 2017 roku nie będzie tak dynamiczny, jak się spodziewano, jednak zagrożeniem może być wzrost cen owoców z powodu pogody - oceniają eksperci Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i ...
2017-05-16 Soft drinks
Nadwyżka w handlu zagranicznym towarami rolnymi wzrośnie do 8 mld EUR
Nadwyżka w handlu zagranicznym towarami rolnymi w 2017 roku wzrośnie do 8 mld EUR z 7,1 mld EUR w 2016 roku - ocenia Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. IERiGŻ ...
2017-05-10 Soft drinks
Żywność w tym roku zdrożeje o ok. 4%
- W połowie roku ceny żywności i napojów bezalkoholowych w porównaniu do grudnia ubiegłego roku mogą wzrosnąć o 4-5%. W kolejnych miesiącach należy oczekiwać sezonowego ich spadku, jednak pod koniec roku ...
2017-03-14 Soft drinks
Poprawa nastrojów konsumenckich w UE
W odróżnieniu od nastrojów społecznych, ogólny poziom nastrojów konsumenckich w Europie zanotował istotny wzrost w czwartym kwartale 2016 roku. Nastroje konsumentów badane przez GfK w 28 państwach członkowskich UE wzrosły ...
2017-03-07 Soft drinks
Ceny w towarów i usług wzrosną w tym roku średnio o 2%
Wzrost cen konsumpcyjnych w styczniu 2017 roku był najwyższy od grudnia 2012 roku. W dodatku z miesiąca na miesiąc dynamika szybko przyspiesza. Choć może to budzić niepokój konsumentów, bo zagraża ich ...
2017-02-21 Soft drinks
Dane PIH: sprzedaż styczeń 2017
W styczniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 15,4% niższa niż w grudniu 2016 r. W ujęciu rdr odnotowano spadek o 1,7%. Z ...
2017-02-16 Soft drinks
W 2016 r. sprzedaż detaliczna wzrosła o prawie 6%
W grudniu 2016 r. odnotowano wzrost sprzedaży detalicznej w cenach stałych w skali roku o 6,1%, wobec wzrostu o 7,4% w listopadzie 2016 r. oraz o 7,0% w grudniu 2015 r ...
2017-01-20 Soft drinks
W tym roku podrożeją oleje, cukier i tłuszcze
Najwyższy wzrost cen w 2017 roku w porównaniu do 2016 roku może wystąpić w przypadku olejów i tłuszczów oraz cukru i słodyczy. Analitycy Banku BGŻ BNP Paribas szacują, że Polacy będą ...
2017-01-04 Soft drinks
W listopadzie wzrosły ceny żywności
Według danych GUS ceny towarów i usług konsumpcyjnych w listopadzie 2016 r., w stosunku do poprzedniego miesiąca, wzrosły o 0,1 proc. W poszczególnych grupach towarów i usług konsumpcyjnych odnotowano zróżnicowaną ...
2016-12-13 Soft drinks
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[14]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [262]
działy
› handel [64]
› zagranica [59]
› inwestycje [5]
› akwizycje i fuzje [4]
› dostawcy [4]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Auchan [1]
› DuPont [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [31]
› mięso i ryby [31]
› mleko [30]
› inne produkty [29]
› napoje bezalkoholowe [17]
› słodycze i przekąski [11]
› alkohol [10]
› kawa i herbata [8]
marki
› Dar Natury [1]
› Minutka [1]
› Relax [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA