KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
alkohol
mięso i ryby
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 38
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Ile Polacy wydają na grillowanie?
Jak wynika z badania UCE Research i Grupy Blix, niemal 40% Polaków jednorazowo wydaje średnio od 50 do 100 zł na produkty spożywcze potrzebne do grillowania. Jednocześnie niemal 90% badanych robi ...
2022-06-15 Soft drinks
Ile Polacy wydają na grillowanie?
×
Analiza wzrostu cen podstawowych produktów
Średnie ceny podstawowych produktów spożywczych wzrosły w kwietniu o 6,2% w porównaniu do ubiegłego roku - wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Największe ...
2022-05-17 Soft drinks
Biedronka z szeroką ofertą na grilla
Majówka to zwykle czas pikników, wypoczynku na świeżym powietrzu i grillowania. Biedronka chce zadbać o odpowiednią oprawę święta. Oferta grillowa "Czas na Grill" dostępna będzie od czwartku 28.04, natomiast wyłącznie w ...
2022-04-27 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Duże wzrosty nastrojów w handlu
Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego ...
2022-03-09 Soft drinks
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Napoje, woda i piwo chętniej kupowane w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,8% niższa niż w marcu 2020 r., natomiast liczba transakcji spadła ...
2021-04-26 Soft drinks
Polacy zmieniają nawyki zakupowe – analiza Listonic
Z analizy list zakupowych Polaków, przeprowadzonej przez Listonic, na początku roku konsumenci częściej sięgają m.in. po zdrową żywność, zamienniki mięsa, owoce i warzywa. Jest to trend wzrostowy, który rozpoczął się pod ...
2021-01-27 Soft drinks
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w czasie epidemii
Ostatnie 3 miesiące to dla sklepów małoformatowych czas trudny, ale i bardzo ciekawy, ponieważ jak nigdy wcześniej o tym, co i kiedy się sprzedaje, decydowały rozporządzenia i zalecenia sanitarne, a także ...
2020-07-01 Soft drinks
Badania sprzedaży w małych sklepach w marcu
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11% wyższa niż w marcu 2019 r., chociaż liczba transakcji spadła ...
2020-05-04 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w marcu
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2020 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11% wyższa niż w marcu 2019 r., chociaż liczba transakcji obniżyła się ...
2020-04-15 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Trendy żywieniowe na 2019 rok wg CMR
- Dania gotowe, zdrowe produkty, a do tego bezalkoholowe piwa to najsilniejsze ubiegłoroczne trendy, które zapewne będą umacniały się w kolejnych latach - uważają analitycy firmy badawczej CMR. - Skłonność ...
2019-01-17 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym 2018
Z danych CMR wynika, że w lutym 2018 r. obroty sklepów małoformatowych były o 5,1% niższe niż w styczniu br., a liczba transakcji zmniejszyła się o 6,6%. W porównaniu z lutym ...
2018-03-16 Soft drinks
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
Polacy kupują żywność tradycyjną i regionalną bo smakuje lepiej od innych produktów (65%), chcą wspierać polską gospodarkę (51%) i chcą być świadomi tego, co jedzą (49%). Najchętniej kupują ją na bazarach ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
×
poprzedni
następny
Moda na grillowanie ważnym źródłem dochodu producentów i handlowców
Zamiłowanie Polaków do grillowania stało się ważnym czynnikiem generującym znaczące dochody w segmencie producentów wybranych kategorii spożywczych oraz w handlu. Długa majówka generuje znaczący już i zauważalny popyt na artykuły spożywcze ...
2016-06-28 Soft drinks
Intermarche będzie promować polskie produkty we Francji
Sieć sklepów Intermarche będzie promować polskie produkty w 97 supermarketach w północnej Francji. Tydzień Polski trwać będzie od 2 do 7 grudnia. W ofercie supermarketów znajdzie się łącznie 26 produktów ...
2014-11-24 Soft drinks
firmy:
Intermarche
marki:
Żywiec
,
Bakalland
,
Lech
,
Sobieski
Intermarche będzie promować polskie produkty we Francji
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [38]
działy
› badania [25]
› promocje i PR [8]
› zagranica [8]
› inwestycje [3]
› innowacje i nowości [3]
› akwizycje i fuzje [3]
› makroekonomia [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [2]
› Aldi [1]
› Carrefour [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› Intermarche [1]
› Netto [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [29]
› napoje bezalkoholowe [27]
› mleko [25]
› słodycze i przekąski [24]
› kawa i herbata [13]
marki
› Bakalland [1]
› Lech [1]
› Sobieski [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA