KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
owoce i warzywa
mięso i ryby
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 119
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Żabka rozwija ofertę dań gotowych i przekąsek
Żabka rozwija ofertę „Głodny?”, w ramach której klienci mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek marek własnych sieci w wyjątkowej cenie. W jej najnowszej, styczniowej odsłonie po raz pierwszy dostępne ...
2024-01-11 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka rozwija ofertę dań gotowych i przekąsek
×
poprzedni
następny
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Rząd zapowiada stworzenie „Lokalnej półki” w sklepach
Ogłoszony dzisiaj przez PiS program pod nazwą „Lokalna półka” zakłada, że co najmniej 2/3 produktów spożywczych (owoców, warzyw, produktów mlecznych i mięsnych oraz pieczywa) na sklepowych półkach mają stanowić artykuły od ...
2023-09-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Ceny w sklepach wyższe o 24%
Analiza ponad 88 tys. cen w Polsce pokazuje, że w marcu w sklepach było drożej średnio o blisko 24% niż rok wcześniej. Największy wzrost odnotowały karmy dla zwierząt, bo o przeszło ...
2023-04-12 Soft drinks
Ustawa o Funduszu Ochrony Rolnictwa podniesie ceny w sklepach
W Rządowym Centrum Legislacji pojawił się projekt ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa. Jego celem jest możliwość uzyskania przez producentów rolnych rekompensaty z tytułu utraty przychodów z prowadzonej działalności w przypadku upadłości ...
2023-02-23 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Prognozy wzrostu cen w 2023 r.
Zdaniem ekspertów, widoczne w ostatnich miesiącach podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym 2023 roku. Najbardziej mogą iść w ...
2023-01-03 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
Ponad 44% Polaków zwraca uwagę na cenę produktów spożywczych
W obliczu wysokiej inflacji, w poszukiwaniu stabilności finansowej, konsumenci zmieniają swoje preferencje zakupowe, dotyczące artykułów spożywczych. Chętniej korzystają z promocji i szukają tańszych zamienników. Na jakich kategoriach produktowych najczęściej oszczędzają Polacy ...
2022-11-03 Soft drinks
firmy:
Barbora
Zakupy we wrześniu droższe o 24% niż rok temu
We wrześniu zakupy w sklepach były droższe rdr. średnio o 24%, na co wskazuje analiza blisko 40 tys. cen detalicznych. Podwyżki widoczne są we wszystkich dwunastu badanych kategoriach, a w jedenastu ...
2022-10-10 Soft drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
W lipcu ceny wzrosły średnio o ponad 18%
Analiza ponad 31 tys. cen detalicznych wykazała, że w lipcu zakupy w sklepach były droższe średnio o 18,6% niż rok wcześniej. Zdrożały wszystkie monitorowane kategorie, a najmocniej art. tłuszczowe - o ...
2022-08-10 Soft drinks
GfK zbadał popularność roślinnej diety
W okresie od kwietnia 2021 r. do marca 2022 r. po roślinne zmienniki mięsa i nabiału sięgnęło niemal 6 mln polskich gospodarstw domowych. Już dla ponad połowy nabywców najważniejszym kryterium wyboru ...
2022-08-08 Soft drinks
Ile Polacy wydają na grillowanie?
Jak wynika z badania UCE Research i Grupy Blix, niemal 40% Polaków jednorazowo wydaje średnio od 50 do 100 zł na produkty spożywcze potrzebne do grillowania. Jednocześnie niemal 90% badanych robi ...
2022-06-15 Soft drinks
Ile Polacy wydają na grillowanie?
×
Delikatesy Centrum w koncepcie ReFresh
Delikatesy Centrum otworzyły we Wrocławiu nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh. Nowa placówka to koncept kompaktowego supermarketu z rozszerzoną strefą produktów świeżych, w tym z selekcją dań gorących, przygotowywanych ...
2022-05-18 Soft drinks
firmy:
Delikatesy Centrum
,
Eurocash
Delikatesy Centrum w koncepcie ReFresh
×
poprzedni
następny
Kwiecień przyniósł 20% podwyżki cen w sklepach
W kwietniu b.r. codzienne zakupy były droższe o prawie 22% w porównaniu do kwietnia 2021 r. W tym roku to najwyższy wynik oraz kolejny, który przekroczył poziom inflacji. Zdaniem ekspertów niedługo ...
2022-05-12 Soft drinks
SPAR zainwestuje w rozwój Kuchni Polki
Grupa handlowa SPAR planuje rozwój spółki Kuchnia Polki, zajmującej się produkcją dań gotowych. Firma ma dostarczać produkty do innych sieci handlowych w Polsce, a także rozpocząć działalność eksportową - podają Wiadomości ...
2022-04-15 Soft drinks
firmy:
Kuchnia Polki
,
SPAR
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
[6]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [119]
działy
› badania [61]
› inwestycje [14]
› innowacje i nowości [14]
› promocje i PR [12]
› zagranica [12]
› akwizycje i fuzje [7]
› makroekonomia [5]
› dostawcy [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Eurocash [3]
› Tesco [3]
› Żabka [3]
› Carrefour [2]
› Chorten [2]
› Freshmarket [2]
› Lidl [2]
› Netto [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Anita [1]
› Auchan [1]
› Barbora [1]
› Decathlon [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Dr.Oetker [1]
› Frigo Logistics [1]
› Frisco.pl [1]
› FRoSTA [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Intermarche [1]
› Jago [1]
› Kuchnia Polki [1]
› Lasy Państwowe [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Nestle [1]
› Polomarket [1]
› Polskie Jadło [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› SPAR [1]
› Stokrotka [1]
› Sushi Factory [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› mleko [60]
› napoje bezalkoholowe [50]
› słodycze i przekąski [32]
› alkohol [29]
› kawa i herbata [20]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Bakalland [1]
› GustoBello [1]
› Lech [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Sobieski [1]
› Sushi4You [1]
› Szamamm [1]
› Tesco [1]
› Trekking [1]
› Winiary [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA