KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
mięso i ryby
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 177
Regulacja cen na Białorusi
Na Białorusi zatwierdzono listę towarów, na które może być wprowadzona na 3 miesiące regulacja cen. To kolejny pomysł białoruskich władz, który ma powstrzymać wzrost cen. Na liście regulowanych towarów jest ...
2011-06-20 Russia & CIS
W Makro coraz więcej marki własnej Fine Food
Obecnie linia Fine Food liczy 300 produktów, a do końca czerwca ma ich być 600. Linia Fine Food jest ważnym elementem asortymentu tworzonej przez Makro sieci sklepów Odido, w których marka ...
2011-04-18 Soft drinks
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Analitycy: rynek spożywczy będzie nadal rósł
Stopniowy spadek bezrobocia, poprawa koniunktury gospodarczej i wzrost cen będą najważniejszymi czynnikami, decydującymi w tym roku o wzroście wartości sprzedaży produktów spożywczych w Polsce. Wolumen sprzedaży w niektórych sektorach (przetwory owocowo-warzywne ...
2011-01-03 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Kolporter poszerza portfolio produktów pod własną marką
Kolporter rozszerza ofertę artykułów spożywczych pod własną marką o pasztety, dżemy w kilku smakach oraz orzeszki solone. - Wprowadzamy kolejne artykuły spożywcze w tych kategoriach towarów, które są najchętniej kupowane - ...
2010-12-13 Soft drinks
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 3 mld PLN
Od 2004 r., w którym Polska znalazła się w gronie państw Unii Europejskiej, eksport polskich produktów żywnościowych na zachodnie rynki rósł w tempie ok. 20% rocznie i w 2009 r. wyniósł ...
2010-11-26 Soft drinks
W sobotę otwarcie pierwszego biobazaru w Warszawie
Od 27 listopada warszawiacy będą mieli okazję zrobić zakupy na pierwszym w mieście biobazarze. Sprzedawane tam będą wyłącznie produkty organiczne z certyfikatem Rolnictwa Ekologicznego. Biobazar będzie się odbywał na terenie ...
2010-11-25 Soft drinks
Połączenie Iglokraka i Igloteksu zmieni rynek mrożonek
Połączenie dwóch spółek z branży mrożonek, która uzyskała już zgodę UOKiK, jest pierwszym krokiem w strategii funduszu Penta Investment, którego celem jest konsolidacja tego rynku w Polsce. Fuzja spółek Iglokrak ...
2010-11-22 Food & drinks
Inspekcja handlowa o jakości produktów spożywczych
Według ostatnich danych Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, 15% żywności na polskim rynku nie spełnia norm. Częstą praktyką jest np. dodawanie wody do przetworów mięsnych czy rybnych - podaje Dziennik Gazeta ...
2010-11-16 Soft drinks
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Firmy spożywcze zarzucają sieciom dumping cenowy
Firmy działające w branży spożywczej - głównie mleczarskie i mięsne zarzucają sieciom handlowym sprzedaż części produktów poniżej ceny zakupu. Działania takie realizowane w celach promocyjnych są dozwolone. Prawo zabrania jednak ich ...
2010-05-27 Soft drinks
Producenci zarabiają najwięcej na sprzedaży żywności
Wbrew opinii ministra rolnictwa, który powołał niedawno zespół mający monitorować cenny artykułów spożywczych w sieciach handlowych, to nie handel zarabia najwięcej na sprzedaży żywności. Większy udział w cenie produktów na półce ...
2010-03-03 Soft drinks
Rozwój marek własnych trzykrotnie szybszy niż całego rynku
Firma badawcza Nielsen zaprezentowała dane, z których wynika, że w 2009 r. dynamika wzrostu rynku produktów spożywczych pod markami sieci handlowych wyniosła o 19,4%. W tym samym czasie wzrost wartości całego ...
2010-01-26 Soft drinks
Rośnie ilość sprzedawanych mrożonek, spada ich wartość
Jak szacuje firma badawcza Euromonitor International, polski rynek produktów mrożonych czeka w tym roku wzrost sprzedaży na poziomie ok. 5%. Jednocześnie Polacy będą szukali tańszych produktów, dlatego wartość tego segmentu może ...
2010-01-21 Soft drinks
Więcej produktów regionalnych w Tesco
Od listopada tego roku do oferty sieci Tesco w Polsce trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a ...
2009-12-14 Soft drinks
Polscy producenci nie sprostali oczekiwaniom Tesco
Brytyjski koncern handlowy Tesco chciał rozszerzyć ofertę swoich polskich sklepów o świeże dania gotowe w wygodnych opakowaniach z tworzyw sztucznych, które umożliwiają podgrzanie w kuchence mikrofalowej. Pasteryzowane po zapakowaniu produkty o ...
2009-11-30 Soft drinks
Frigo otwiera mroźnię w Radomsku
Frigo Logistics otwiera na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej japońskie centrum logistyczne dla głęboko mrożonych produktów spożywczych. Powstało w rekordowym tempie 10 miesięcy i kosztowało ponad 60 mln PLN. W mroźni o ...
2009-08-28 Soft drinks
Przegląd asortymentu ekologicznego w Tesco
Trwa wyprzedaż produktów ekologicznych w sieci hipermarketów Tesco. Przy okazji Tesco dokonuje także przeglądu tej kategorii produktów. To standardowe działanie, powtarzane co kilka miesięcy. W jego wyniku ze sklepów znikną produkty ...
2009-06-29 Soft drinks
Mispol ma umowę z Metro Group
- Spółka zależna Mispol - Mispol Group Trade, podpisała umowę z Metro Group Buying Central, o sprzedaży produktów spożywczych oraz produktów "pet food", poinformowała spółka w komunikacie. Szacunkowa wartość umowy wynosi ...
2009-05-27 Food & drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
[9]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [177]
działy
› badania [81]
› innowacje i nowości [25]
› inwestycje [20]
› promocje i PR [19]
› zagranica [17]
› akwizycje i fuzje [7]
› makroekonomia [7]
› dostawcy [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [9]
› Żabka [8]
› Carrefour [6]
› Tesco [5]
› Lidl [4]
› Chorten [3]
› Eurocash [3]
› Delikatesy Centrum [2]
› Dino [2]
› E.Leclerc [2]
› Freshmarket [2]
› Netto [2]
› SPAR [2]
› Sushi Factory [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Asda [1]
› Auchan [1]
› Bać-Pol [1]
› Barbora [1]
› Burger King [1]
› Coca-Cola [1]
› Decathlon [1]
› Dr.Oetker [1]
› FoodBugs [1]
› Frigo Logistics [1]
› Frisco.pl [1]
› FRoSTA [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hilton Food Group [1]
› Hortex [1]
› Impossible Foods [1]
› Intermarche [1]
› Jago [1]
› Jumbo [1]
› Konspol [1]
› Kuchnia Polki [1]
› Lasy Państwowe [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› McDonald’s [1]
› Nestle [1]
› PKN Orlen [1]
› Polomarket [1]
› Polskie Jadło [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Robaki Z Paki [1]
› Sfinks Polska [1]
› Stokrotka [1]
› TCL [1]
› Wawel [1]
› Wesoła Pani [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [119]
› mleko [83]
› napoje bezalkoholowe [61]
› słodycze i przekąski [47]
› alkohol [38]
› kawa i herbata [23]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
› Codemedia [1]
› DDB & Tribal [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› OMD Media Direction [1]
› Papaya Films [1]
› PZL [1]
› Riodepost [1]
marki
› Sushi4You [2]
› Szamamm [2]
› Bakalland [1]
› Coca-Cola [1]
› GustoBello [1]
› Kamis [1]
› Lech [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Prymat [1]
› Sobieski [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sphinx [1]
› Tesco [1]
› Trekking [1]
› Winiary [1]
› Z Podlaskiej Spiżarni [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA