KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MediaCom
inne produkty
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Fantasia w formie batonika wsparta kampanią
Marka Fantasia z portfolio Danone pojawiła się w wersji mlecznego batonika w dwóch wariantach smakowych: karmel i wiśnia. Debiut produktu wspierany jest kampanią reklamową. Nowemu produktowi towarzyszy spot TV, działania ...
2021-12-09 Food & drinks
firmy:
Danone
,
MediaCom
,
VMLY&R
marki:
Fantasia
Fantasia w formie batonika wsparta kampanią
×
Danonki BIO o smakach maliny i gruszki
Najnowsze Danonki BIO to owocowy smak i krótka lista składników. Zawarte w produkcie składniki BIO: jogurt naturalny, przecier z owoców oraz cukier trzcinowy - powstają w zgodzie z zasadami obowiązującymi dla ...
2019-10-01 Soft drinks
firmy:
Danone
,
K2
,
MediaCom
,
VMLY&R
marki:
Danonki
Danonki BIO o smakach maliny i gruszki
×
poprzedni
następny
Opinie mam w kampanii Bebiko 2
Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2 oraz podkreślającą, jak ważne przy codziennych wyborach są rekomendacje innych. Działania pod hasłem "Najwięcej ...
2018-04-24 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
K2
,
K2 Media
,
MediaCom
,
Syzygy
,
VML
marki:
Bebiko
Opinie mam w kampanii Bebiko 2
×
Program Podziel sie Posiłkiem skupiony na sieci
„Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!” – to hasło 13. edycji programu Podziel się Posiłkiem i Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności, która odbędzie się w dniach 25 i 26 września w tysiącach sklepów ...
2015-09-23 Soft drinks
firmy:
Danone
,
ATW Communications
,
MediaCom
,
VML
,
Y&R
marki:
Danone
Nutricia rozpoczęła kampanię Bebiko Junior
Ruszyła kampania firmy Nutricia Polska dla marki Bebiko Junior pod hasłem "Więcej witaminy D i wapnia". Kampania zwraca uwagę na wyjątkowe zapotrzebowanie dzieci między 1. a 3. rokiem życia na ...
2012-11-21 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Havas
,
MediaCom
marki:
Bebiko
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Tesco. Jej twarzą po raz kolejny jest Robert Makłowicz. Podróżnik i krytyk kulinarny, który dotychczas inspirował i uczył, jak gotować, tym razem został Łowcą Smaku. Sam ...
2012-10-19 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Codemedia
,
Lemon Sky
,
MediaCom
,
PZL
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
×
poprzedni
następny
Nowa platforma internetowa marki Bebiko
BebiKlub.pl, innowacyjna platforma internetowa marki Bebiko, powstała z myślą o mamach, które chcą twórczo i radośnie spędzać czas ze swoimi dziećmi. Serwis już jest dostępny dla użytkowników. BebiKlub.pl tworzy nową ...
2012-04-12 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
ACR
,
Alert Media Communications
,
Heureka
,
MediaCom
Nowa platforma internetowa marki Bebiko
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [2]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [3]
› Nutricia Polska [3]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [1]
› mięso i ryby [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Alert Media Communications [2]
› K2 [2]
› VML [2]
› VMLY&R [2]
› ACR [1]
› ATW Communications [1]
› Codemedia [1]
› Havas [1]
› Heureka [1]
› K2 Media [1]
› Lemon Sky [1]
› PZL [1]
› Syzygy [1]
› Y&R [1]
marki
› Bebiko [2]
› Danone [1]
› Danonki [1]
› Fantasia [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA