KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
napoje bezalkoholowe
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 432
Majowy wzrost cen żywności na poziomie 0,4%
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły w maju o 0,4% miesiąc do miesiąca - szacuje Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. W kwietniu miesięczny wzrost cen wyniósł 0,2% ...
2012-06-13 Soft drinks
Coraz więcej firm spożywczych upada
W statystykach upadłości od kilku miesięcy pojawiają się lokalni producenci żywności o obrotach średnio kilkudziesięciu milionów złotych. Żadna branża nie gwarantuje przetrwania - informują Wiadomości Handlowe, powołując się na raport firmy ...
2012-06-05 Soft drinks
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Spadają ceny produktów ekologicznych
Wzrost popularności produktów z segmentu ekologicznej żywności spowodował bardzo szybkie zaostrzenie konkurencji na tym rynku i w konsekwencji doprowadził do spadku cen - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Rynek rośnie w ...
2012-05-30 Soft drinks
firmy:
Organic Farma Zdrowia
Polskie śniadanie na Euro2012
Jajko na miękko od kurki zielononóżki kuropatwianej, z masełkiem ubitym z mleka krowy polskiej nizinnej, z odrobiną soli z Wieliczki to podstawa Polskiego Śniadania. Kanon takiego śniadania stworzyli internauci. Podczas Euro ...
2012-05-29 Soft drinks
Będzie jedna inspekcja kontroli żywności
Przeprowadzenie w tym roku legislacji w zakresie połączenia Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z Agencją Rynku Rolnego oraz budowanie jednolitej inspekcji produkcji żywności - zapowiedział minister rolnictwa Marek Sawicki. Kontrolą ...
2012-05-22 Soft drinks
Ostrzejsze przepisy dotyczące informacji na etykietach w UE
Unia Europejska wprowadza restrykcyjne przepisy dotyczące informowania konsumentów o składnikach i wartości odżywczej produktów spożywczych oraz ich graficznej formie prezentacji. Nowe przepisy wymuszają na producentach żywności umieszczanie na etykietach klarownej ...
2012-05-22 Soft drinks
Handel produktami rolno-spożywczymi może przekroczyć 3 mld EUR
Eksport produktów rolno-spożywczych w 2012 r. może osiągnąć ok. 15,5 mld euro, czyli o ponad 2% więcej niż w 2011 r. - ocenia Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w raporcie ...
2012-04-24 Soft drinks
Reklamy kierowane do małych dzieci objęte ostrzejszą samoregulacją
International Food and Beverages Alliance, w którego skład wchodzą najwięksi światowi producenci produktów spożywczych i napojów bezalkoholowych poddało dyskusji kwestie komunikacji marketingowej i reklamy skierowanej do dzieci. - Brak wyrobionych ...
2012-03-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Ferrero
,
General Mills
,
Grupo Bimbo
,
Kellogg's
,
Kraft Foods
,
Mars
,
McDonald's
,
Nestle
,
PepsiCo
,
Unilever
IJHARS: rośnie jakość polskiej żywności
W ostatnich tygodniach głośno było o przypadkach fałszowania polskiej żywności lub dodawania składników nie przeznaczonych do jej produkcji. Może to wywoływać zaniepokojenie konsumentów o jakość i bezpieczeństwo produktów codziennego użytku. Inspekcja ...
2012-03-14 Soft drinks
Danone podpisuje Karę Różnorodności
We wtorek 14 lutego, Danone, wraz z innymi wiodącymi na polskim rynku firmami z francuskim kapitałem, podpisze w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Kartę Różnorodności. To pisemne zobowiązanie do respektowania różnorodności ...
2012-02-14 Food & drinks
firmy:
Danone
Danone podpisuje Karę Różnorodności
...
2012-02-13 Soft drinks
firmy:
Danone
Seniorzy coraz częściej korzystają z internetowych sklepów spożywczych
Produkty spożywcze z e-sklepów coraz częściej trafiają do osób, które ukończyły 60 lat. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na stronie delikatesów A.pl już 28% badanych nabywało produkty spożywcze przez Internet z ...
2012-02-08 Soft drinks
firmy:
A.pl
Wzrost eksportu produktów rolno-spożywczych wyhamuje
Polska utrzymała w 2011 r. wysoką, dwucyfrową dynamikę wzrostu eksportu produktów rolno-spożywczych. W okresie od stycznia do listopada wartość sprzedaży zagranicznej wyniosła 13,8 mld EUR i była wyższa o 12% w ...
2012-01-26 Soft drinks
Marki własne poprawiły jakość
Poprawiła się jakość produktów żywnościowych oferowanych przez sieci handlowe pod własną marką. Najlepiej wypadły soki, wody oraz miody. Gorzej - przetwory owocowe i mięsne. Wyniki najnowszej kontroli Inspekcji Handlowej zaprezentował UOKiK ...
2012-01-20 Soft drinks
Najszybciej rosnące kategorie spożywcze w 2012 r.
Firma badawcza Euromonitor International przygotowała na zlecenie Rzeczpospolitej raport obejmujący rynki spożywcze, które zanotują najszybszy wzrost w 2012 r. Na pierwszym miejscu są przekąski z musli i płatków zbożowych. Ich ...
2012-01-13 Soft drinks
Za 4 lata rynek żywności ekologicznej wzrośnie do 0,7 mld PLN
W 2011 r. wartość rynku ekożywności w Polsce wzrosła o 35%, do 375 mln PLN. Podobna dynamika wzrostu zostanie zachowana również w tym roku, a już w 2015 r. rynek ten ...
2012-01-09 Soft drinks
Rynek ekożywności szybko rośnie
Segment żywności ekologicznej w Polsce szybko rośnie. Jego wartość będzie co roku zwiększać się o 10-15% - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Jak szacuje Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu ...
2012-01-03 Soft drinks
Najcenniejsze polskie marki według Rzeczpospolitej
W dodatku do dzisiejszego wydania dziennika znalazł się, opracowany przez Rzeczpospolitą, ranking najcenniejszych polskich marek. Miejsce w rankingu zależy od wartości w 2011 r. Łącznie ranking objął 330 marek, których ...
2011-12-15 Soft drinks
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
Już po raz 7. miesięcznik Reader's Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO ...
2011-12-14 Soft drinks
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[22]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [432]
działy
› badania [201]
› zagranica [127]
› handel [85]
› promocje i PR [62]
› dostawcy [40]
› innowacje i nowości [36]
› inwestycje [28]
› akwizycje i fuzje [17]
› makroekonomia [14]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [10]
› Lidl [5]
› Nutricia Polska [5]
› Biedronka [4]
› Nestle [4]
› Żywiec Zdrój [4]
› Coca-Cola [2]
› Unilever [2]
› A.pl [1]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Dino [1]
› Eurocash [1]
› Ferrero [1]
› FoodWell [1]
› Frisco.pl [1]
› General Mills [1]
› Grupo Bimbo [1]
› Intermarche [1]
› Kaufland [1]
› Kellogg's [1]
› Kraft Foods [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mars [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› PepsiCo [1]
› Piotr i Paweł [1]
› POLOmarket [1]
› Sleep Well [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [332]
› mięso i ryby [240]
› słodycze i przekąski [234]
› kawa i herbata [181]
› alkohol [160]
firmy marketingowe
› Walk [1]
marki
› E.Wedel [4]
› Tymbark [3]
› Actimel [2]
› Coca-Cola [2]
› Dr.Oetker [2]
› Lay's [2]
› Milka [2]
› Mlekpol [2]
› Piątnica [2]
› Winiary [2]
› Almette [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Evian [1]
› Finlandia [1]
› Fuze Tea [1]
› Jacobs [1]
› Kinder [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lipton [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Nestle [1]
› Philadelphia [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Sleep Well [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Zott [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA