KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
kawa i herbata
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 217
Innowacyjne opakowanie do napojów
Wiele nowych napojów w segmencie napojów funkcjonalnych zawiera aktywne składniki, które po rozpuszczeniu w wodzie są nietrwałe i szybko tracą swe właściwości. Nowa puszka FreshCan umożliwia przechowywanie tych składników oddzielnie od ...
2006-11-03 Soft drinks
Zakonnicy na rynku spożywczym
Polski zakon benedyktynów chce wprowadzić na rynek produkty pod własnym logo. Na początku będą to produkty spożywcze: sery, wędliny, ryby, ciastka, konfitury, wina, nalewki, syropy, miody pitne i herbaty ziołowe. Wszystkie ...
2006-11-02 Soft drinks
Przemysł spożywczy utrzymuje dobre tempo
Według raportu „Gospodarka żywnościowa w trzecim roku po wejściu Polski do UE”, opracowanego przez prof. Romana Urbana z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, kondycja przemysłu spożywczego w Polsce jest coraz lepsza ...
2006-10-13 Soft drinks
Polski debiut na rynku opakowań PLA?
W segmencie opakowań z tworzyw sztucznych rośnie groźny konkurent wobec standardowych PETów. Jest nim opakowanie biodegradowalne z poliaktydu (PLA). Jego światowy debiut miał miejsce w ubiegłym roku. Nową technologię opracował koncern Amcor ...
2006-10-12 Soft drinks
Żywność dla wojska tylko z certyfikatem
Wszystkie produkty używane w armii będą musiały mieć certyfikat jakości. Na tej liście znajduje się nie tylko uzbrojenie, ale także żywność, którą dostają żołnierze na poligonach i podczas bojowych misji. Projektem ustawy ...
2006-09-21 Soft drinks
Rosja zniosła cło na import kawy i kakao
Rosyjski rząd zrezygnował z ceł importowych na zieloną kawę i ziarno kakao. Dokument podpisany przez premiera Fradkowa przewiduje bezcłowy wwóz do Rosji ziaren kakao od 22 października, a zielonej kawy od 31 ...
2006-09-18 Russia & CIS
Produkcja cukru i izoglukozy w rękach ministra
Decyzje o przyznaniu kwoty produkcji cukru i izoglukozy będzie podejmować minister rolnictwa - zakłada znowelizowana ustawa o Agencji Rynku Rolnego. Ustawa dostosowuje polskie przepisy do prawa unijnego. W związku z reformą unijnego rynku cukru ...
2006-09-11 Soft drinks
Promocja zdrowego żywienia w warszawskich szkołach
Coca-cola i chipsy mają zniknąć ze sklepików w stołecznych szkołach. Miasto rozpoczyna kampanię zdrowego odżywiania dzieci w ramach programu "Wiem, co jem". Do każdej podstawówki trafi wkrótce plakat z listą produktów polecanych ...
2006-09-07 Soft drinks
Utrudnienia Łotwy w handlu z Rosją
Polscy eksporterzy od dziewięciu miesięcy nie mogą wysyłać produktów roślinnych i mięsa do Rosji. Aby nie dać się zupełnie wypchnąć z tego rynku, korzystają z pośredników ukraińskich i z innych krajów, głównie nadbałtyckich ...
2006-08-28 Russia & CIS
Rosyjskie embargo można obejść?
Rosyjskie "nie" dla importowanych z Polski owoców, warzyw oraz mięs jest dziurawe jak szwajcarski ser. Zakaz stał się okazją dla litewskich firm, które zbijają krocie na transporcie, pośrednictwie i obsłudze handlu z ...
2006-08-07 Soft drinks
Rozporządzenia w sprawie substancji polepszających żywność
28 lipca Komisja Europejska przyjęła ostateczną wersję pakietu propozycji rozporządzeń dotyczących substancji dodatkowych, enzymów, aromatów oraz systemu ich zatwierdzania. Pakiet rozporządzeń w sprawie tzw. substancji polepszających żywność ma wzmocnić zharmonizowany system przepisów ...
2006-08-02 Soft drinks
Nieznany termin spotkania z Rosjanami
Polska będzie prosić Komisję Europejską o ustalenie z Rosją terminu spotkania w sprawie otwarcia rynku. Warszawa i Bruksela są już gotowe do podjęcia rozmów na temat warunków zniesienia rosyjskiej blokady na ...
2006-07-24 Soft drinks
Spore zyski producentów żywności dla dzieci
Produkcja żywności dla niemowląt i dzieci to dochodowy biznes. W 2005 roku rodzice wydali na kaszki, odżywki i mleko pół miliarda złotych. W tym roku producenci spodziewają się, że ich przychody będą ...
2006-06-28 Soft drinks
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
PremiumBrand 2006
22 czerwca 2006 roku w Warszawie, odbyła się uroczysta gala PremiumBrand 2006, na której zostały wręczone nagrody PremiumBrand dla marek o najwyższej reputacji. W pierwszym badaniu PremiumBrand 1500 konsumentów oceniło najlepsze działające ...
2006-06-26 Soft drinks
Wyższa sprzedaż żywności dla dzieci
Według najnowszych danych w ciągu ostatnich trzech lat sprzedaż żywności dla dzieci i niemowląt wzrosła o 24% - wynika z raportu „Polski rynek żywności dla dzieci”. Opracowanie zostało opublikowane przez firmę ...
2006-06-23 Soft drinks
Private labels nie zdobyły zaufania rodziców
Kategoria żywności dla dzieci jest w Polsce dość dobrze rozwinięta. Tworzy ją około 400 produktów żywnościowych przeznaczonych dla dzieci do 36. miesiąca życia. Obejmuje: soczki, mleka modyfikowane, kaszki, herbatki, deserki, obiadki ...
2006-06-22 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Druga jakość na polski rynek?
Czy międzynarodowe koncerny sprzedają w Polsce towary o obniżonej jakości? Wyglądają tak samo, ale jakość jest inna - tak przynajmniej wynika z obserwacji konsumentów. Skargi docierające do UOKiK dotyczą najczęściej żywności, m.in ...
2006-06-19 Soft drinks
Marki Wysokiej Reputacji
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, konsumenci ocenili najlepsze działające w Polsce marki. 63 otrzymały tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Wśród zwycięzców znalazły się m.in.: - Carlsberg - Coca-Cola - Danone - E. Wedel - Hochland - Knorr - Lays - ...
2006-06-13 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [217]
działy
› badania [102]
› zagranica [69]
› handel [32]
› promocje i PR [28]
› inwestycje [16]
› innowacje i nowości [13]
› dostawcy [13]
› akwizycje i fuzje [6]
› makroekonomia [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [2]
› Arla Foods [1]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› FoodWell [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [181]
› owoce i warzywa [172]
› słodycze i przekąski [157]
› mięso i ryby [137]
› alkohol [115]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Milka [2]
› Starbucks [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Berlinki [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Fuze Tea [1]
› goBIO [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lipton [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubella [1]
› Lurpak [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Philadelphia [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA