KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 139
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Unilever na czarnej liście w Ukrainie
Ukraińska Narodowa Agencja ds. Zapobiegania Korupcji (NAZK) poinformowała, że włączyła koncern Unilever, szeroko reprezentowany w Ukrainie m.in. przez marki Domestos, Axe, Rexona, Dove, do listy międzynarodowych sponsorów wojny – podaje Business ...
2023-07-04 Soft drinks
firmy:
Unilever
Białoruś wprowadza embargo na zachodnią żywność
W ramach odpowiedzi na V pakiet sankcji UE i państw zachodnich Białoruś wprowadzi od 1 stycznia 2022 r. zakaz wwozu mięsa, drobiu, owoców, warzyw i mleka. Zgodnie z ogłoszonym 7 ...
2021-12-10 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
Możliwości eksportowe dla producentów żywności
Na stronie internetowej Ministerstwa Rolnictwa zostały opublikowane nowe informacje dotyczące możliwości eksportowych dla polskich firm z branży spożywczej. Dotyczą one kilku krajów: Armenii, Nigerii, Kolumbii oraz Mołdawii. Armenia Ministerstwo Gospodarki ...
2020-04-10 Soft drinks
Ukraińcy jedzą zbyt mało warzyw i owoców
Dorośli Ukraińcy spożywają tylko połowę ilości warzyw, tj. 174 gramów w porównaniu do zalecanych 300 gramów dziennie i mniej niż 30% owoców i jagód, a więc 83 gramów w porównaniu do ...
2019-10-28 Soft drinks
Polska żywność na targach w Londynie
Ministerstwo Rolnictwo i Rozwoju Wsi uczestniczyło w targach The International Food & Drink Event (IFE) odbywających się w marcu w Londynie. Polskie sery, produkty mleczne, jabłka, makarony, kawior, napoje i ...
2019-03-27 Soft drinks
Polska żywność na targach w Londynie
×
poprzedni
następny
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
Najnowsze badanie Havas Group, Meaningful Brands 2019, pokazuje, że aż 82% marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi. To nie tylko najwyższy odsetek w całej ...
2019-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Danone
,
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Lidl
,
Mlekovita
,
Mlekpol
,
Rossmann
,
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Havas
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Jacobs
,
Łaciate
,
Danone
,
Mlekovita
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
×
poprzedni
następny
Eksport produktów rolno-spożywczych rośnie o 4%
Wartość eksportu produktów rolno-spożywczych wzrośnie o ponad 4% r/r i przekroczy 29 mld EUR w 2018 r., prognozują eksperci Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR). - Pozytywne zmiany restrukturyzacyjne i modernizacyjne ...
2019-01-17 Soft drinks
Trendy w branży napojowej na 2019 r.
Portal branżowy Beverage Daily przygotował zestawienie najważniejszych trendów, które mają kształtować rynek napojów bezalkoholowych w 2019 r. Zdaniem portalu, konsumenci mocniej troszczą się o zdrowie fizyczne i psychiczne, a jednocześnie są ...
2019-01-08 Soft drinks
Trendy w branży napojowej na 2019 r.
×
Ponad 25 mln EUR na owoce, warzywa i mleko w szkołach
Ponad 25 mln EUR z unijnego budżetu otrzyma Polska na owoce, warzywa i mleko w szkołach. Wraz z nowym rokiem szkolnym powraca unijny program wsparcia. Polska jest w grupie największych beneficjentów ...
2018-09-04 Soft drinks
Promocja polskiej żywności na Węgrzech
W Budapeszcie trwa promocja polskich produktów spożywczych. Przez 10 dni, w największej, węgierskiej sieci handlowej CBA można spróbować i kupić wędliny, nabiał, napoje, dżemy, słodycze czy sery dziewięciu polskich producentów ...
2017-10-18 Soft drinks
firmy:
AGI
,
CBA
,
Cruz Group
,
Herbapol Lublin
,
Kupiec
,
Marwit
,
MAT
,
Mlekpol
,
OSM Piątnica
,
ZM Dobrowolscy
marki:
Marwit
,
Milko
,
Piątnica
,
Herbapol
,
Kupiec
,
Vigo
,
Yoko
Polska żywność prezentowana w USA
Blisko 40 polskich producentów żywności bierze udział w trzydniowych nowojorskich targach 2017 Summer Fancy Foods Show. Prezentacja krajowej żywności była przedmiotem poniedziałkowego spotkania w polskim konsulacie. Według uczestniczącego w spotkaniu ...
2017-06-27 Soft drinks
Wartość eksportu żywności może wzrosnąć o 4%
Wpływy z eksportu żywności mogą w tym roku osiągnąć około 24,6 mld EUR, czyli wzrosnąć o ponad 4% w porównaniu z 2015 r. - prognozuje Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej ...
2016-04-28 Soft drinks
Spore możliwości polskiej żywności w Wielkiej Brytanii
Eksport do Wielkiej Brytanii, drugiego najważniejszego odbiorcy polskich produktów za granicą, rośnie - według danych GUS za pierwsze osiem miesięcy br. aż o 11,7% w ujęciu r/r. Przedstawiciele Banku Zachodniego WBK ...
2015-11-12 Soft drinks
Włochy 6. co do wielkości inwestorem w Polsce
Włochy są ważnym partnerem gospodarczym, handlowym i biznesowym Polski. W naszym kraju obecnych jest ponad 1,3 tys. firm z udziałem włoskiego kapitału, zatrudniających ok. 90 tys. pracowników. W 2013 roku ...
2015-06-12 Soft drinks
Oferta polskiej żywności w Hongkongu
23 polskie firmy z sektora rolno-spożywczego wezmą udział w tegorocznych targach "Food Expo" w Hongkongu. Obroty handlowe z Hongkongiem od trzech lat są na poziomie 90 mln EUR - poinformował wiceprezes ...
2014-08-05 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [139]
działy
› badania [49]
› promocje i PR [22]
› innowacje i nowości [11]
› dostawcy [9]
› inwestycje [7]
› handel [7]
› akwizycje i fuzje [4]
› makroekonomia [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [2]
› Mlekpol [2]
› AGI [1]
› Biedronka [1]
› CBA [1]
› Cruz Group [1]
› Grupa Maspex [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kupiec [1]
› Lidl [1]
› Marwit [1]
› MAT [1]
› Mlekovita [1]
› OSM Piątnica [1]
› Rossmann [1]
› Tymbark [1]
› Unilever [1]
› ZM Dobrowolscy [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [111]
› mięso i ryby [100]
› słodycze i przekąski [63]
› kawa i herbata [54]
› alkohol [48]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Danone [1]
› Evian [1]
› Herbapol [1]
› Jacobs [1]
› Kupiec [1]
› Łaciate [1]
› Marwit [1]
› Milko [1]
› Mlekovita [1]
› Piątnica [1]
› Tymbark [1]
› Vigo [1]
› Yoko [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA