KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
kawa i herbata
mleko
inwestycje
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Rośnie zainteresowanie rynkami Europy Środkowo-Wschodniej
Po kilku latach wśród polskich firm ponownie rośnie zainteresowanie inwestycjami na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, głównie Czech i Węgier - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej. DGP zwraca uwagę na plany SM ...
2011-06-22 Soft drinks
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Inicjatywy ekologiczne przedstawicieli branży FMCG
Podczas pierwszego dnia Szczytu Klimatycznego w Cancun, Forum Branży Towarów Konsumpcyjnych (Consumer Goods Forum) zaproponowało dwie kluczowe inicjatywy przeciwdziałające zmianom klimatycznym: działania mające na celu zatrzymanie procesu wylesiania oraz wyeliminowanie z ...
2010-11-30 Soft drinks
Wsparcie UE dla sektora spożywczego
Firmy spożywcze, które od kilku miesięcy czekają na możliwość ubiegania się o dofinansowanie inwestycji z nowej puli funduszy unijnych mogą szykować się do składania wniosków. Komisja Europejska zaakceptowała wczoraj przedłożony jej przez ...
2007-07-26 Soft drinks
Inwazja polskich firm w Europie Środkowo-Wschodniej
Od momentu wejścia Polski do UE, nasz eksport rośnie bardzo szybko - o ok. 20% rocznie. Największą dynamikę osiągnęła sprzedaż na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Sprzedaż na Ukrainę w ciągu pierwszych 11 ...
2007-02-05 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
North Coast chce pozyskać z giełdy 23 mln
Maksymalna cena emisyjna 7 mln akcji serii C oraz 8 mln akcji serii B importera i dystrybutora wysokogatunkowych produktów spożywczych została ustalona na 3,90 PLN. Spółka zamierza pozyskać z emisji około ...
2006-03-17 Soft drinks
Milo ma nowego właściciela
Warszawskie Milo, które w 2005 r. osiągnęło 2,7 mld PLN obrotów, znane było wcześniej głównie z dystrybucji papierosów. Od niedawna spółka, która należy do ścisłej czołówki polskich dystrybutorów dóbr szybkozbywalnych, rozkręciła ...
2006-02-22 Soft drinks
Rynek znaczników radiowych RFID zaczyna się rozwijać
W 2005 roku 12,4% europejskich firm z największych sektorów gospodarki wdrożyło rozwiązania znaczników radiowych RFID. Oznacza to, że rynek znaczników radiowych w Europie zacznie szybki rozwój - dowodzą badania firmy analitycznej ...
2006-01-19 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Cała branża podlega już HACCP
Wszystkie firmy produkujące żywność, bary, restauracje, stołówki, sklepy spożywcze, a nawet małe kioski ze słodyczami muszą już mieć system bezpieczeństwa żywności, czyli tzw. HACCP. Obowiązek wprowadzenia HACCP wynika nie z niejednoznacznej w tej ...
2006-01-17 Soft drinks
North Cost powalczy o kapitał na GPW
W grudniu 2005 roku importer wysokogatunkowych produktów spożywczych, złożył w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd prospekt emisyjny. Publiczna emisja akcji planowana jest na I kwartał 2006. Pozyskany kapitał przeznaczony zostanie przede wszystkim ...
2006-01-12 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Inwestujemy w Rosji aby zmniejszyć ryzyko
Utrudnienia w handlu z Rosją zachęcają polskie firmy do lokowania produkcji na tamtejszym rynku. Nasze inwestycje w Rosji rosną bardzo szybko i w przyszłym roku ich wartość prawdopodobnie podwoi się. Rosja jest ...
2005-12-09 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
działy
› badania [5]
› zagranica [5]
› akwizycje i fuzje [4]
› handel [4]
› innowacje i nowości [3]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [2]
› promocje i PR [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [14]
› owoce i warzywa [13]
› mięso i ryby [12]
› słodycze i przekąski [10]
› alkohol [8]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA