KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
słodycze i przekąski
mleko
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Wyniki sprzedaży w małych sklepach w lipcu
Jak wynika z danych PIH, w lipcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,5% wyższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji spadła o ponad 3% ...
2024-08-26 Soft drinks
Przedstawiciele biznesu utworzą nową Grupę Ekspertów
Minister rolnictwa Czesław Siekierski spotkał się z przedstawicielami branży spożywczej, którzy wyrazili chęć utworzenia Grupy Eksperckiej, która będzie na bieżąco analizowała sytuację tej branży. Gotowość do uczestnictwa w Grupie Ekspertów wyrazili: ...
2024-08-13 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
Colian
,
FoodWell
,
Mlekovita
,
ZPOW Dawtona
Przedstawiciele biznesu utworzą nową Grupę Ekspertów
×
poprzedni
następny
GfK wskazał najczęściej wybierane marki FMCG
W najnowszej edycji raportu CPS GfK „Brand Footprint Europe” znalazła się lista najczęściej wybieranych przez Polaków marek FMCG. Pierwsze trzy miejsca zajęły marki mleczarskie – Mlekovita, Piątnica oraz Mlekpol. TOP 10 ...
2024-07-04 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
E.Wedel
,
Mlekpol
,
Zott
,
Kinder
,
Dr.Oetker
,
Piątnica
,
Winiary
,
Coca-Cola
,
Mlekovita
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w marcu 2024 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w marcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,5% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-04-22 Soft drinks
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [3]
działy
› badania [7]
› handel [4]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Bakalland [1]
› Colian [1]
› FoodWell [1]
› Mlekovita [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [7]
› owoce i warzywa [5]
› inne produkty [5]
› mięso i ryby [4]
› kawa i herbata [3]
marki
› E.Wedel [2]
› Mlekpol [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Coca-Cola [1]
› Dr.Oetker [1]
› Jacobs [1]
› Kinder [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Piątnica [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
› Zott [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA