KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
mleko
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 305
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Sierpniowa sprzedaż w małych sklepach wzrosła o 4,9%
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,9% wyższa niż rok wcześniej, chociaż liczba transakcji zmniejszyła się ...
2024-09-23 Soft drinks
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w sierpniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
POLOmarket
Wyniki sprzedaży w małych sklepach w lipcu
Jak wynika z danych PIH, w lipcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,5% wyższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji spadła o ponad 3% ...
2024-08-26 Soft drinks
GfK wskazał najczęściej wybierane marki FMCG
W najnowszej edycji raportu CPS GfK „Brand Footprint Europe” znalazła się lista najczęściej wybieranych przez Polaków marek FMCG. Pierwsze trzy miejsca zajęły marki mleczarskie – Mlekovita, Piątnica oraz Mlekpol. TOP 10 ...
2024-07-04 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
E.Wedel
,
Mlekpol
,
Zott
,
Kinder
,
Dr.Oetker
,
Piątnica
,
Winiary
,
Coca-Cola
,
Mlekovita
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w marcu 2024 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w marcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,5% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-04-22 Soft drinks
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
SGGW pracuje nad naturalnymi sposobami konserwowania żywności
W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie rozwijane są technologie, które w przyszłości pozwolą zredukować użycie sztucznych konserwantów żywności. Naukowcy wykorzystają produkty pochodzenia naturalnego – metabolity różnych szczepów bakterii kwasu mlekowego ...
2024-01-16 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Czy Polacy to ekomaniacy?
Mimo że kupowanie żywności ekologicznej deklaruje aż 81,9% respondentów uczestniczących w badaniu zrealizowanym przez Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych Delta Partner na zlecenie Polskiej Izby Żywności Ekologicznej, to tylko 13,4% z nich ...
2023-07-19 Soft drinks
Czerwiec w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w czerwcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w ...
2023-07-14 Soft drinks
Koszyk cen w badaniu CMR
Rok do roku tanieje tylko masło, ale miesiąc do miesiąca staniały m.in. mleko, olej i ogórki. Napoje, które wchodzą w okres najwyższej sprzedaży, są droższe o 15-21%. Kategoria wód, jak podkreśla ...
2023-05-15 Soft drinks
Styczeń 2023 r. w małych sklepach
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w ...
2023-02-15 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
Wyniki sklepów małoformatowych w sierpniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 17,5% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 6,4% w ...
2022-09-19 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[16]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [305]
działy
› handel [100]
› zagranica [63]
› promocje i PR [33]
› innowacje i nowości [23]
› dostawcy [22]
› inwestycje [16]
› makroekonomia [12]
› akwizycje i fuzje [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [6]
› Lidl [5]
› Carrefour [2]
› Coca-Cola [2]
› A.pl [1]
› Chi [1]
› Danone [1]
› Dino [1]
› Eurocash [1]
› FoodCare [1]
› Frisco.pl [1]
› Gemius [1]
› Grupa Maspex [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kaufland [1]
› KFC [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› POLOmarket [1]
› Real [1]
› Rossmann [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [201]
› owoce i warzywa [192]
› słodycze i przekąski [178]
› alkohol [142]
› mięso i ryby [138]
› kawa i herbata [100]
firmy marketingowe
› BrandLab [1]
› Grey [1]
› Havas [1]
› Mindshare [1]
› New Communications [1]
› On Board [1]
› On Board PR [1]
marki
› E.Wedel [4]
› Tymbark [4]
› Mlekovita [3]
› Coca-Cola [2]
› Dr.Oetker [2]
› Jacobs [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Mlekpol [2]
› Piątnica [2]
› Winiary [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Actimel [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Danone [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Fine Food [1]
› Finlandia [1]
› Fitella [1]
› Frugo [1]
› Hollandia [1]
› Kinder [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› NGine [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Zott [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA