KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
słodycze i przekąski
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 268
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Rynek znaczników radiowych RFID zaczyna się rozwijać
W 2005 roku 12,4% europejskich firm z największych sektorów gospodarki wdrożyło rozwiązania znaczników radiowych RFID. Oznacza to, że rynek znaczników radiowych w Europie zacznie szybki rozwój - dowodzą badania firmy analitycznej ...
2006-01-19 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Zła prasa psuje sprzedaż
Prawie połowa Polaków zrezygnowała kiedyś z zakupu produktu, bo zetknęła się ze negatywną opinią na jego temat w mediach - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP. Informacje o niskiej jakości wyrobu ...
2006-01-18 Soft drinks
Rosja chce normalizacji handlu z Polską
Rosja jest zainteresowana normalizacją wymiany handlowej artykułami rolno-spożywczymi z Polską - zapewnił radca handlowy Ambasady Federacji Rosyjskiej w Polsce Nikołaj Zachmatow. Wyraził nadzieję, że wkrótce dojdzie do unormowania tych stosunków. Na wtorkowej ...
2006-01-18 Soft drinks
Cała branża podlega już HACCP
Wszystkie firmy produkujące żywność, bary, restauracje, stołówki, sklepy spożywcze, a nawet małe kioski ze słodyczami muszą już mieć system bezpieczeństwa żywności, czyli tzw. HACCP. Obowiązek wprowadzenia HACCP wynika nie z niejednoznacznej w tej ...
2006-01-17 Soft drinks
Rozpoczął się kolejny Zielony Tydzień
W Berlinie otwarto oficjalnie jedne z największych na świecie targów rolnych, Grune Woche, które odbywają się po raz 71. W imprezie do 22 stycznia uczestniczy 1639 firm z 53 krajów ...
2006-01-16 Soft drinks
Rozmowy z Rosjanami nie przyniosły przełomu
Minister rolnictwa Rosji Aleksiej Gordiejew i polski minister rolnictwa Krzysztof Jurgiel spotkali się w Berlinie na Targach Grune Woche. Krzysztof Jurgiel powiedział, że po wymianie zdań z jego rosyjskim odpowiednikiem jest ...
2006-01-16 Soft drinks
Szansa na koniec rosyjskiego embarga?
Wiceminister rolnictwa powiedział że jest szansa na wznowienie eksportu polskich produktów rolno - spożywczych do Rosji. Lech Różański powiedział Informacyjnej Agencji Radiowej że jutro w Berlinie dojdzie do spotkania ministrów rolnictwa Polski ...
2006-01-12 Soft drinks
Przemysł spożywczy chce nowych regulacji w handlu
Przemysł spożywczy szykuje się do wojny prawnej z sieciami handlowymi. O swoje interesy będzie walczyć nie tylko w sądach lecz również w Sejmie. - W pierwszym kwartale powinny zakończyć się wstępne prace ...
2006-01-11 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Polska żywność znana w Europie
O blisko jedną piątą zwiększyły się w ubiegłym roku przychody ze sprzedaży polskiej żywności za granicę. Najwięcej pieczywa, mięsa i słodyczy sprzedaliśmy do krajów Unii. Według Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej eksport ...
2006-01-06 Soft drinks
Wzrośnie popyt na żywność
W 2006 r. wzrośnie popyt na żywność w wyniku spadku cen, a także z powodu wzrostu dochodów ludności - powiedziała dr Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ). Według jej szacunków ...
2006-01-03 Soft drinks
Żywność w Rosji będzie znacznie droższa
W tym roku należy oczekiwać dużego wzrostu cen żywości w Rosji. Zdaniem analityków, ceny produktów zbożowych, masła, mleka, kasz i mięsa w I kwartale 2006 roku wzrosną ok. 10%. O wzroście cen ...
2006-01-03 Soft drinks
Żywność w UE bardziej bezpieczna
Unia Europejska zaostrza reguły bezpieczeństwa żywności. W niedzielę wchodzi w życie pakiet ustaw nakładający większą odpowiedzialność na wszystkich mających do czynienia z żywnością. Celem tych działań jest uproszczenie, poprawa i konsolidacja europejskich reguł higieny ...
2006-01-02 Soft drinks
FBG powiększyła się o kolejne firmy
Grupa firm spożywczych, które wspólnymi siłami rozwijają eksport, powiększyła się. We wrześniu do stowarzyszenia Food Business Group (FBG) weszły Bakoma, grupa Ziołopex, Fritar i Paola. Teraz liczba członków zwiększyła się do ...
2005-12-30 Food & drinks
Mocna złotówka utrudnia eksport żywności
Cztery miliony złotych straciła w tym roku na eksporcie Rzeszowska Spółdzielnia Mleczarska ResMlecz. Powodem strat jest niski kurs euro. W podobnej sytuacji znalazł się ZPOW Hortino, który osiągnie o połowę niższy ...
2005-12-29 Soft drinks
Pierwsze konsorcja eksportowe
Od sierpnia polskie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie konsorcjów eksportowych. Pierwsze chcą stworzyć producenci słodyczy. - Trwają rozmowy o utworzeniu konsorcjum eksportowego producentów słodyczy. Ma się skoncentrować na rozwoju sprzedaży na ...
2005-12-28 Soft drinks
Polacy o embargu na żywność
Większość Polaków (73%) uważa, że zamknięcie rosyjskiej granicy dla polskiej żywności jest działaniem o charakterze politycznym, skierowanym przeciwko Polsce, a nie porządkowo-sanitarnym - wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Badania Opinii ...
2005-12-28 Soft drinks
[1]
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
[14]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [268]
działy
› badania [132]
› zagranica [83]
› handel [50]
› promocje i PR [47]
› innowacje i nowości [20]
› inwestycje [13]
› dostawcy [13]
› akwizycje i fuzje [8]
› makroekonomia [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Grycan [4]
› Carrefour [3]
› Froneri [3]
› Lidl [3]
› Nestle [3]
› Arteta [2]
› Colian [2]
› Netto [2]
› Unilever [2]
› AGI [1]
› Aldi [1]
› Allfood [1]
› Anita [1]
› Auchan [1]
› Bakalland [1]
› CBA [1]
› Chłodnie Europejskie [1]
› Coca-Cola [1]
› Cruz Group [1]
› Eurocash [1]
› Ferrero [1]
› FoodWell [1]
› General Mills [1]
› Grupo Bimbo [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Hortex [1]
› Iglomen [1]
› Kellogg's [1]
› Kolporter [1]
› Kraft Foods [1]
› Kupiec [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mars [1]
› Marwit [1]
› Marywilska [1]
› MAT [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› North Coast [1]
› OSM Piątnica [1]
› Paula [1]
› PepsiCo [1]
› Polskie Jadło [1]
› PPL Koral [1]
› Ren [1]
› R&R [1]
› Zielona Budka [1]
› ZM Dobrowolscy [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [205]
› napoje bezalkoholowe [199]
› mięso i ryby [162]
› kawa i herbata [138]
› alkohol [127]
firmy marketingowe
› Mirage Studio [2]
› Solski Communications [2]
› Vizeum [2]
› Admetrics [1]
› AdValue [1]
› Asap&Asap [1]
› CzART [1]
› Film Reactor [1]
› Golden Submarine [1]
› GoldenSubmarine [1]
› K2 [1]
› K2 Media [1]
› Kropka Bordo [1]
› Made in PR [1]
› Mindshare [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Spin Off [1]
› UM [1]
› Value Media [1]
› Walk PR [1]
› Zenith [1]
marki
› Grycan [4]
› DayUp [2]
› E.Wedel [2]
› Kaktus [2]
› Lay's [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› Berlinki [1]
› Crispy Natural [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› GustoBello [1]
› Hellena [1]
› Herbapol [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Kubuś [1]
› Kupiec [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Marwit [1]
› Milka [1]
› Milko [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Oreo [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› The Lab Milano [1]
› Tymbark [1]
› Vigo [1]
› Yoko [1]
› Zatecky [1]
› Zielona Budka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA