KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
mleko
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 302
Ponad połowa Polaków ogranicza spożycie mięsa
Obecność dań wegetariańskich na stołach już nikogo nie dziwi. Według tegorocznych badań IBRIS już 57,6% Polaków deklaruje ograniczenie spożycia mięsa, a 10-11% osób w wieku 25-34 lat określa siebie mianem wegetarian ...
2018-05-09 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
marki:
FRoSTA
Ponad połowa Polaków ogranicza spożycie mięsa
×
poprzedni
następny
Wielkanocne preferencje Polaków
Firma badawcza Nielsen przeprowadziła badania wielkanocnych preferencji polskich konsumentów. - Wielkanoc to czas z wyraźnym wzrostem sprzedaży dodatków do ciast, mąki, margaryn do pieczenia czy też twarogów mielonych. Pomimo mody na ...
2018-03-30 Soft drinks
Sytuacja na podstawowych rynkach rolnych
- W skali kraju ubiegły rok był dobry dla polskiego rolnictwa - podsumował ubiegły rok sekretarz stanu Jacek Bogucki, prezentując wstępne podsumowanie sytuacji na głównych rynkach rolnych. - W 2017 ...
2018-02-26 Soft drinks
Rosnące długi producentów żywności
Krajowy Rejestr Długów (KRD) podał, że polscy producenci żywności mają już 375 mln PLN niespłaconych zobowiązań. Największym zadłużonym jest branża mięsna - odpowiada za 1/4 tej sumy. Producenci żywności to ...
2018-01-17 Soft drinks
Przyszły rok ma przynieść spowolnienie wzrostu cen
Według prognoz Banku BGŻ BNP Paribas w 2018 roku ceny detaliczne żywności w Polsce będą przeciętnie o 1,5-2,5% wyższe niż rok wcześniej. Skala podwyżek będzie mniej odczuwalna w porównaniu do 2017 ...
2017-12-27 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 9% niższe niż w październiku, a liczba transakcji zmniejszyła się w tym czasie o ...
2017-12-13 Soft drinks
Październikowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w październiku 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 2,3% wyższe niż we wrześniu i aż o 7,8% wyższe niż w październiku 2016 ...
2017-11-16 Soft drinks
Holandia największym eksporterem żywności z UE
W 2016 r. UE wyeksportowała poza swoje granice 91 mln ton żywności o wartości 84 mld EUR. To 42% wzrost ilości i o 20% większa wartość niż w 2012 roku - ...
2017-10-17 Soft drinks
Roczna wartość koszyka zakupowego FMCG to 11,4 tys. PLN
W okresie od września 2016 roku do sierpnia 2017 roku, w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, wartość zakupów produktów FMCG dokonanych przez pojedyncze gospodarstwo domowe wzrosła o 1,3%. Analizowany ...
2017-10-16 Soft drinks
Polacy najwyżej cenią krajowe mięso i wędliny
14 października w Warszawie hodowcy z całej Polski spotkają się z ekspertami, aby porozmawiać o perspektywach polskiej żywności na międzynarodowych rynkach. Debata "Made in Poland - jak wykreować modę na polskie ...
2017-09-25 Soft drinks
Polacy najwyżej cenią krajowe mięso i wędliny
×
W grudniu żywność będzie o 4% droższa niż rok wcześniej
Z powodu drogich owoców i podwyżek produktów mlecznych, ceny żywności w grudniu mogą byż wyższe o 4% niż rok wcześniej - uważa Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej ...
2017-08-23 Soft drinks
Klienci Netto wybrali nowe produkty
W ofercie produktów Półka Zdrowa w sklepach Netto pojawiło się 48 nowych artykułów. Zostały wskazane przez klientów sieci jako te, które najbardziej chcieliby kupić w swoim ulubionym sklepie. - Badanie ...
2017-08-04 Soft drinks
firmy:
Netto
Polska żywność prezentowana w USA
Blisko 40 polskich producentów żywności bierze udział w trzydniowych nowojorskich targach 2017 Summer Fancy Foods Show. Prezentacja krajowej żywności była przedmiotem poniedziałkowego spotkania w polskim konsulacie. Według uczestniczącego w spotkaniu ...
2017-06-27 Soft drinks
W tym roku podrożeją oleje, cukier i tłuszcze
Najwyższy wzrost cen w 2017 roku w porównaniu do 2016 roku może wystąpić w przypadku olejów i tłuszczów oraz cukru i słodyczy. Analitycy Banku BGŻ BNP Paribas szacują, że Polacy będą ...
2017-01-04 Soft drinks
Rynek żywności wzrośnie o 3,4%
Polska branża spożywcza stanowi już 6% PKB i 13% eksportu krajowego. Polscy producenci żywności zyskali na silnym popycie krajowym, który zapewnia już 70% sprzedaży oraz na rosnącym eksporcie. Po 2,5% wzroście ...
2016-12-05 Soft drinks
Co trzeci Włoch eliminuje część żywności z diety
Co trzeci Włoch ze strachu rezygnuje z jedzenia niektórych produktów. Zjawisko to odnotował związek rolników Coldiretti. Jego eksperci zauważyli, że wzrasta liczba konsumentów poszukujących "super- jedzenia", czyli nadzwyczaj zdrowej żywności ...
2016-10-24 Soft drinks
Polacy rocznie wyrzucają ok. 9 mln ton żywności
Niemal 30% Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucać żywność - wynika z raportu "Nie marnuj jedzenia 2016" Federacji Polskich Banków Żywności. Wśród produktów, które najczęściej lądują w koszu są wędliny ...
2016-10-14 Soft drinks
Pogarsza się sytuacja rolników
46 milionów euro kary muszą zapłacić polscy producenci mleka za nadprodukcję. Za 5 miesięcy nasi plantatorzy stracą dopłaty do uprawy malin. Unia radykalnie ograniczy też dopłaty do polskich pomidorów, a hodowcy ...
2016-08-22 Soft drinks
Rząd pracuje nad programem rozwoju rynków rolnych
- Program rozwoju rynków rolnych w Polsce do 2020 r. trafił w czwartek do konsultacji społecznych - poinformował szef resortu rolnictwa Krzysztof Jurgiel. Dzięki programowi ma zwiększyć się konkurencyjność polskiego rolnictwa ...
2016-08-05 Soft drinks
Sektor rolno-spożywczy z największym potencjałem w eksporcie
Eksport całego sektora rolno-spożywczego może w tym roku wzrosnąć o 4-6% i osiągnąć wartość nawet 25 mld EUR - prognozują eksperci Banku Zachodniego WBK. W zestawieniu 50 polskich branż z największą ...
2016-06-30 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[16]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [302]
działy
› zagranica [85]
› handel [77]
› promocje i PR [29]
› innowacje i nowości [21]
› makroekonomia [21]
› inwestycje [17]
› dostawcy [17]
› akwizycje i fuzje [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Lidl [3]
› Danone [2]
› Netto [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Aldi [1]
› Almarai Dairy [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Beyti [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Eurocash [1]
› Everli [1]
› Frisco.pl [1]
› FRoSTA [1]
› Gemius [1]
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Muller [1]
› Nutricia Polska [1]
› PepsiCo [1]
› Podravka [1]
› Rossmann [1]
› Tymbark [1]
› Upfield [1]
› Wimm-Bill-Dann [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [205]
› mięso i ryby [203]
› napoje bezalkoholowe [192]
› słodycze i przekąski [132]
› alkohol [97]
› kawa i herbata [85]
firmy marketingowe
› Havas [1]
› On Board [1]
› On Board PR [1]
marki
› Jacobs [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Tymbark [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Actimel [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Danone [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› E.Wedel [1]
› FRoSTA [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA