KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
mleko
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 302
Problemy z eksportem obniżą ceny w Polsce
Embargo nałożone przez Rosję na wieprzowinę z Unii Europejskiej i skierowanie nadwyżek na rynek wewnętrzny spowodowało spadki cen trzody chlewnej. W konsekwencji obniżą się również ceny innego rodzaju mięsa. Spadki cen ...
2014-03-06 Soft drinks
Rekordowe wyniki eksporterów żywności
W zeszłym roku polskie firmy sprzedały zagranicę rekordową ilość produktów rolno-spożywczych za prawie 20 mld EUR. Głównymi importerami naszego jedzenia są kraje Unii Europejskiej, głównie Niemcy i Anglicy. Minister rolnictwa ...
2014-02-13 Soft drinks
RPA szansą dla polskiego przemysłu spożywczego
Polska negocjuje z RPA warunki otwarcia tamtejszego rynku mięsa mrożonego, trwają także rozmowy dotyczące przetworów mlecznych oraz uproszczenia procedur przy eksporcie drobiu i wieprzowiny - czytamy w Pulsie Biznesu. Zdaniem ...
2013-11-29 Soft drinks
Wartość eksportu żywności przekroczy 18,7 mld EUR
Wartość sprzedaży zagranicznej produktów rolno-spożywczych z Polski może w tym roku przekroczyć 18,7 mld EUR, prognozuje Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. Oznacza to pobicie rekordu z ubiegłego roku - czytamy ...
2013-10-07 Soft drinks
Polska żywność jest smaczniejsza od czeskiej
Z ankiety opublikowanej w czwartek przez czeski portal internetowy "idnes.cz" wynika, że polskie produkty żywnościowe importowane do Czech lepiej smakują i lepiej prezentują się na talerzach od produktów czeskich. Przyznali to ...
2013-05-24 Soft drinks
Świeża żywność kupowana w sklepach specjalistycznych
Świeże produkty żywnościowe stanowią 45% wydatków Polaków na artykuły spożywcze i środki higieny osobistej - wynika z badania firmy Nielsen. W przeciwieństwie do innych krajów europejskich, w Polsce zakupy świeżej żywności ...
2013-04-08 Soft drinks
Wartość eksportu polskiej żywności może przekroczyć 18 mld EUR
Eksport produktów rolno-spożywczych z Polski może w tym roku pobić kolejny rekord i przekroczyć wartość 18,2 mld EUR (w porównaniu do 17,5 mld EUR w 2012 r.) - wynika z szacunków ...
2013-03-29 Soft drinks
Żywność może podrożeć w tym roku o ok. 3%
W 2013 r. żywność prawdopodobnie podrożeje mniej, niż w 2012 r. W pierwszym półroczu wzrost cen może wynieść ok. 2,5%, a w sumie w całym roku ok. 2,5-3% - prognozuje Krystyna ...
2013-01-02 Soft drinks
Rynek zdrowej żywności rośnie o ponad 20%
Rocznie sprzedaż ekologicznych produktów zwiększa się w Polsce o ponad 20%. Do 2015 roku rynek ten osiągnie wartość 700 mln PLN, w porównaniu do obecnych 450 mln PLN - wynika z ...
2012-12-13 Soft drinks
firmy:
Organic Farma Zdrowia
Rynek zdrowej żywności rośnie o ponad 20%
×
W 2011 r. wzrosło spożycie mleka i piwa, spadło jaj i cukru
Statystyczny Polak spożył w 2011 roku 173 sztuk jaj, podczas gdy rok wcześniej było to 204 sztuki - wynika z badania GUS. Wzrosło za to, do 195 litra ze 191 litra ...
2012-09-04 Soft drinks
"Męskie" produkty spożywcze
Polskie firmy spożywcze wprowadziły na rynek pierwsze produkty przeznaczone specjalnie dla mężczyzn - podaje Puls Biznesu. Producent przetworów mlecznych, firma Bakoma, podkreśla że linia jogurtów 7 zbóż MEN, jest trafionym ...
2012-06-25 Soft drinks
firmy:
Bakoma
,
Makarony Polskie
marki:
Bakoma
Żywność ekologiczną raz w tygodniu kupuje 8% Polaków
Raz w tygodniu żywność ekologiczną kupuje 8% Polaków - wynika z badań naukowców Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW). - Udział żywności ekologicznej w ogólnej sprzedaży żywności w Polsce jest poniżej ...
2012-06-14 Soft drinks
Coraz więcej firm spożywczych upada
W statystykach upadłości od kilku miesięcy pojawiają się lokalni producenci żywności o obrotach średnio kilkudziesięciu milionów złotych. Żadna branża nie gwarantuje przetrwania - informują Wiadomości Handlowe, powołując się na raport firmy ...
2012-06-05 Soft drinks
Spadają ceny produktów ekologicznych
Wzrost popularności produktów z segmentu ekologicznej żywności spowodował bardzo szybkie zaostrzenie konkurencji na tym rynku i w konsekwencji doprowadził do spadku cen - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Rynek rośnie w ...
2012-05-30 Soft drinks
firmy:
Organic Farma Zdrowia
Globalne trendy na rynku napojów
W nowym raporcie dotyczącym globalnego rynku napojów, Rabobank, międzynarodowa firma świadcząca usługi finansowe, podała że rosnący popyt na napoje z kategorii wellness i produkty prozdrowotne, a także zwiększający się popyt na ...
2012-02-27 Soft drinks
firmy:
Almarai Dairy
,
Beyti
,
Coca-Cola
,
Muller
,
PepsiCo
,
Wimm-Bill-Dann
Globalne trendy na rynku napojów
×
Polacy nie znają terminu "żywność funkcjonalna"
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę badawczą Gemius na zlecenie On Board PR, tylko co dziesiąty Polak spotkał się z pojęciem żywności funkcjonalnej. O ile sam termin jest dla wielu ...
2012-01-27 Soft drinks
firmy:
Gemius
,
On Board
,
On Board PR
Wzrost eksportu produktów rolno-spożywczych wyhamuje
Polska utrzymała w 2011 r. wysoką, dwucyfrową dynamikę wzrostu eksportu produktów rolno-spożywczych. W okresie od stycznia do listopada wartość sprzedaży zagranicznej wyniosła 13,8 mld EUR i była wyższa o 12% w ...
2012-01-26 Soft drinks
Marki własne poprawiły jakość
Poprawiła się jakość produktów żywnościowych oferowanych przez sieci handlowe pod własną marką. Najlepiej wypadły soki, wody oraz miody. Gorzej - przetwory owocowe i mięsne. Wyniki najnowszej kontroli Inspekcji Handlowej zaprezentował UOKiK ...
2012-01-20 Soft drinks
Dobre perspektywy dla producentów zbóż, olejów, drobiu i nabiału
Z prognoz Komisji Europejskiej dla sektora rolno-spożywczego wynika, że w tym roku szczególnie dobre perspektywy rysują się dla produkcji zbóż, olejów, branży drobiarskiej i nabiałowej - podaje Puls Biznesu. Z ...
2012-01-19 Soft drinks
Najszybciej rosnące kategorie spożywcze w 2012 r.
Firma badawcza Euromonitor International przygotowała na zlecenie Rzeczpospolitej raport obejmujący rynki spożywcze, które zanotują najszybszy wzrost w 2012 r. Na pierwszym miejscu są przekąski z musli i płatków zbożowych. Ich ...
2012-01-13 Soft drinks
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[16]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [302]
działy
› zagranica [85]
› handel [77]
› promocje i PR [29]
› innowacje i nowości [21]
› makroekonomia [21]
› inwestycje [17]
› dostawcy [17]
› akwizycje i fuzje [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Lidl [3]
› Danone [2]
› Netto [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Aldi [1]
› Almarai Dairy [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Beyti [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Eurocash [1]
› Everli [1]
› Frisco.pl [1]
› FRoSTA [1]
› Gemius [1]
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Muller [1]
› Nutricia Polska [1]
› PepsiCo [1]
› Podravka [1]
› Rossmann [1]
› Tymbark [1]
› Upfield [1]
› Wimm-Bill-Dann [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [205]
› mięso i ryby [203]
› napoje bezalkoholowe [192]
› słodycze i przekąski [132]
› alkohol [97]
› kawa i herbata [85]
firmy marketingowe
› Havas [1]
› On Board [1]
› On Board PR [1]
marki
› Jacobs [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Tymbark [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Actimel [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Danone [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› E.Wedel [1]
› FRoSTA [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA