KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
słodycze i przekąski
mleko
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 49
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Śniadanie wielkanocne droższe średnio o 1/3
Wielkanoc 2023 będzie jednym z najdroższych świąt w ostatnich 20 latach. Chociaż już rok temu praktycznie każdy produkt pojawiający się na stole wielkanocnym podrożał, to w 2023 roku zmierzymy się z ...
2023-03-30 Soft drinks
Carrefour wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność
Carrefour rozszerza ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej. Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci. Nowe produkty pochodzą od ...
2022-12-09 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność
×
poprzedni
następny
Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii
Hasłem "Gdzie wielki wybór na święta mam?" Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach swojej sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do ...
2022-12-02 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Zakupy we wrześniu droższe o 24% niż rok temu
We wrześniu zakupy w sklepach były droższe rdr. średnio o 24%, na co wskazuje analiza blisko 40 tys. cen detalicznych. Podwyżki widoczne są we wszystkich dwunastu badanych kategoriach, a w jedenastu ...
2022-10-10 Soft drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Trzy miliony pobrań nowej aplikacji Biedronki
Od 30 maja już 3 miliony klientów Biedronki sięgnęło po nową aplikację przygotowaną przez sieć. Dzięki temu narzędziu, oszczędności kupujących w Biedronce są jeszcze większe, bo sięgają oni coraz częściej po ...
2022-08-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Duże wzrosty nastrojów w handlu
Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego ...
2022-03-09 Soft drinks
Sklepy tracą rocznie miliardy euro na kradzieżach
Z powodu kradzieży, sklepy detaliczne w Polsce uszczuplają swoje roczne przychody kwotą sięgającą 1,7 mld EUR, a w Europie to blisko 50 mld EUR. Wartość polskiego rynku detalicznego pod koniec ...
2022-03-09 Soft drinks
Lipcowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych firmy badawczej CMR, w lipcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% wyższa niż w czerwcu, choć liczba transakcji wzrosła ...
2021-08-23 Soft drinks
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Czerwcowy wzrost sprzedaży w sklepach tradycyjnych
Jak wynika z danych M/platform, czerwiec 2021 to drugi z kolei miesiąc, w którym obroty w handlu tradycyjnym w Polsce wzrosły w ujęciu rok do roku. Wzrost obrotów na poziomie 4,5% ...
2021-07-12 Soft drinks
Auchan rozszerza ofertę marki własnej Pewni Dobrego
Auchan Retail Polska rozszerza asortyment marki Pewni Dobrego. Badanie postaw i oczekiwań konsumentów przeprowadzone na zlecenie firmy potwierdza, że oferta marki jest odpowiedzią na najnowsze trendy. Obejmuje obecnie już 271 produktów ...
2021-07-02 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan rozszerza ofertę marki własnej Pewni Dobrego
×
poprzedni
następny
Sklepy tradycyjne ze wzrostem sprzedaży w maju
Jak wynika z danych M/platform, maj 2021 odwrócił trend spadkowy obserwowany w handlu tradycyjnym od lutego bieżącego roku. Po trzech miesiącach spadków wartości sprzedaży - w ujęciu rok do roku - ...
2021-06-17 Soft drinks
Lidl mocniej stawia na produkty regionalne
Od poniedziałku 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci sieci sklepów Lidl będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków ...
2021-06-07 Soft drinks
firmy:
Lidl
Napoje, woda i piwo chętniej kupowane w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,8% niższa niż w marcu 2020 r., natomiast liczba transakcji spadła ...
2021-04-26 Soft drinks
Lutowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR Panel, w lutym 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była tylko o 7,4% niższa niż w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w czasie epidemii
Ostatnie 3 miesiące to dla sklepów małoformatowych czas trudny, ale i bardzo ciekawy, ponieważ jak nigdy wcześniej o tym, co i kiedy się sprzedaje, decydowały rozporządzenia i zalecenia sanitarne, a także ...
2020-07-01 Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę
W zachowaniach konsumentów widać już silną stabilizację, dlatego tegoroczna majówka może upłynąć pod znakiem dynamicznego wzrostu "piknikowych" kategorii. Oznacza to, że tuż przed długim weekendem z półek sklepowych będą znikać m.in ...
2020-04-30 Soft drinks
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [49]
działy
› badania [27]
› innowacje i nowości [11]
› promocje i PR [9]
› zagranica [5]
› inwestycje [3]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Lidl [4]
› Kaufland [3]
› Bać-Pol [2]
› Carrefour [2]
› Netto [2]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Piotr i Paweł [1]
› SPAR [1]
› Topaz [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [32]
› inne produkty [30]
› owoce i warzywa [29]
› alkohol [28]
› kawa i herbata [15]
marki
› Exquisit [2]
› Fine Food [1]
› GustoBello [1]
› Lubię [1]
› Premieur [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA