KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
mleko
badania
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 25
Mlekovita i Grupa Cedrob nawiązują współpracę
Podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu, firmy Cedrob i Mlekovita ogłosiły nawiązanie strategicznej współpracy na rzecz promocji polskiej żywności. Firmy zapowiedziały podpisanie listu intencyjnego w tej sprawie. Współpraca ma na celu ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Cedrob
,
Mlekovita
Mlekovita i Grupa Cedrob nawiązują współpracę
×
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Zwiększenie eksportu żywności poza UE priorytetem Polski
Agencja Rynku Rolnego zachęca polskich producentów żywności do promowania i sprzedaży swoich produktów poza Unię Europejską. Dziś dalsze rynki stanowią jedynie uzupełnienie oferty eksportowej dla większości segmentów branży spożywczej. Tymczasem to ...
2017-08-07 Soft drinks
Polska żywność prezentowana w USA
Blisko 40 polskich producentów żywności bierze udział w trzydniowych nowojorskich targach 2017 Summer Fancy Foods Show. Prezentacja krajowej żywności była przedmiotem poniedziałkowego spotkania w polskim konsulacie. Według uczestniczącego w spotkaniu ...
2017-06-27 Soft drinks
Irlandczycy będą promować swoją żywność w Polsce
Irlandczycy chcą rozpocząć promocję w Polsce swoich ekologicznych produktów spożywczych. Według przedstawicieli polskiej branży spożywczej i gastronomicznej w naszym kraju mają szansę przyjąć się takie irlandzkie produkty, jak jagnięcina, jogurt czy ...
2017-02-13 Soft drinks
Polacy rocznie wyrzucają ok. 9 mln ton żywności
Niemal 30% Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucać żywność - wynika z raportu "Nie marnuj jedzenia 2016" Federacji Polskich Banków Żywności. Wśród produktów, które najczęściej lądują w koszu są wędliny ...
2016-10-14 Soft drinks
Rząd pracuje nad programem rozwoju rynków rolnych
- Program rozwoju rynków rolnych w Polsce do 2020 r. trafił w czwartek do konsultacji społecznych - poinformował szef resortu rolnictwa Krzysztof Jurgiel. Dzięki programowi ma zwiększyć się konkurencyjność polskiego rolnictwa ...
2016-08-05 Soft drinks
Czesi znowu walczą z polską żywnością
Rosnący eksport polskiej żywności do Czech, wywołuje krytykę ze strony tamtejszych organizacji producenckich. Po zakończonej kampanii billboardowej promującej polską żywność, czeski dziennik Lidove Noviny oznajmił, że polskie produkty wysokiej jakości trafiają ...
2015-09-18 Soft drinks
Rosną obroty między Polską a Portugalią
Wymiana handlowa z Portugalią notuje dwucyfrowe wzrosty. W ubiegłym roku polskie firmy wyeksportowały do tego kraju towary o wartości ponad 600 mln EUR, a import wyniósł blisko 500 mln EUR ...
2015-05-20 Soft drinks
Polskie firmy mają większe szanse na zdobycie chińskiego rynku
Eksport polskiej żywności do Chin systematycznie rośnie. W ubiegłym roku wyniósł ok. 165 mln EUR, podczas gdy w 2007 roku było to zaledwie 20 mln EUR. Szybko rozwija się przede wszystkim ...
2015-05-06 Soft drinks
Oferta polskiej żywności w Hongkongu
23 polskie firmy z sektora rolno-spożywczego wezmą udział w tegorocznych targach "Food Expo" w Hongkongu. Obroty handlowe z Hongkongiem od trzech lat są na poziomie 90 mln EUR - poinformował wiceprezes ...
2014-08-05 Soft drinks
Polska ma szanse na zwiększenie eksportu do Chin
Polska ma szanse na zwiększenie eksportu do Chin głównie dzięki produktom żywnościowym - ocenia prezes PAIiIZ Sławomir Majman. Z kolei Chińczycy zainteresowani są inwestycjamim.in. w polski sektor energetyczny, maszynowy czy elektroniczny ...
2014-08-04 Food & drinks
Kurczy się rynek żywności dla niemowląt
Niż demograficzny i konkurencja ze strony domowej żywności, powodują kurczenie się rynku żywnością dla niemowląt. Jego lider, firma Nutricia Polska liczy, że uda się jej odwrócić ten trend poprzez akcje edukacyjne ...
2014-04-18 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
marki:
Bebilon
,
Bebiko
,
BoboVita
Najcenniejsze polskie marki według Rzeczpospolitej
W dodatku do dzisiejszego wydania dziennika znalazł się, opracowany przez Rzeczpospolitą, ranking najcenniejszych polskich marek. Miejsce w rankingu zależy od wartości w 2011 r. Łącznie ranking objął 330 marek, których ...
2011-12-15 Soft drinks
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Wspólna kampania producentów żywności ekologicznej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, zrzeszające ok. 30 firm, chce uzyskać wsparcie z unijnych funduszy na realizację dużej akcji promocyjnej. Stowarzyszenie chce promować żywność ekologiczną i samą ...
2010-04-19 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Konsumenci wybrali najlepsze nowości rynku FMCG
28 lutego 2008 poznaliśmy werdykt polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. W ten sposób zakończyła się IV edycja programu "Produkt Roku". Na ...
2008-03-03 Soft drinks
Konsumenci sprawdzają kraj pochodzenia produktów
W ciągu dwóch lat odsetek osób kierujących się przy zakupie miejscem pochodzenia towaru wzrósł z 5 do 13% - wynika z badań TNS OBOP. Do kupowania polskich produktów od czterech lat przekonuje ...
2008-02-06 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [25]
działy
› zagranica [14]
› handel [5]
› innowacje i nowości [2]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Cedrob [1]
› Lidl [1]
› Mlekovita [1]
› Nutricia Polska [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [18]
› napoje bezalkoholowe [16]
› inne produkty [15]
› słodycze i przekąski [11]
› kawa i herbata [10]
› alkohol [9]
marki
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› BoboVita [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA