KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
mleko
badania
inwestycje
Liczba wyszukanych artykułów: 14
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Włochy 6. co do wielkości inwestorem w Polsce
Włochy są ważnym partnerem gospodarczym, handlowym i biznesowym Polski. W naszym kraju obecnych jest ponad 1,3 tys. firm z udziałem włoskiego kapitału, zatrudniających ok. 90 tys. pracowników. W 2013 roku ...
2015-06-12 Soft drinks
Polska 6. producentem żywności w UE
- Polska jest obecnie szóstym producentem żywności w UE. Około 30% produkowanej żywności jest eksportowane. Udział Polski w produkcji w Unii wynosi 7,4%. Większość naszych producentów ma certyfikaty jakości, dzięki czemu ...
2013-11-21 Soft drinks
Innowacyjność niezbędna dla rozwoju przetwórstwa spożywczego
Po fazach podnoszenia standardów jakości, rozbudowy mocy wytwórczych i wzrostu wydajności, rozpoczyna się nowa faza inwestycji w polskim sektorze przetwórstwa rolno-spożywczego. Charakteryzuje się ona nastawieniem na innowacyjność - wynika z raportu ...
2013-10-24 Soft drinks
Rosnący popyt zachęca nowych producentów EKO żywności
Rynek żywności ekologicznej szybko rośnie. W tym roku jej sprzedaż ma wzrosnąć o 20%, do wartości 0,5 mld PLN, a potencjał rynku jest wciąż ogromny - mówi Sławomir Chłoń, prezes firmy ...
2011-09-29 Soft drinks
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Produkcja żywności musi znacznie wzrosnąć
Wyżywienie ludności świata w 2050 r., czyli 9 mld osób, będzie możliwe tylko pod warunkiem wzrostu produkcji żywności co najmniej o 35%, a jednocześnie zmniejszenia indywidualnego spożycia i skali marnowania jedzenia ...
2011-02-07 Soft drinks
Nutritek i Nutricia nie obawiają się nowej konkurencji
W Wołgogradzie będzie produkowana ekologiczna żywność dla dzieci. Pomysłodawcą projektu jest firma Europa-Biofarm - producent aktywnych biologicznie dodatków oraz kosmetyków, który do tej pory nie był obecny na rynku żywności dla ...
2008-02-09 Russia & CIS
Brak opakowań powodem podwyżek cen
Piwo i wódka zdrożeją w tym roku od 5 do 10%, przetwory warzywno-owocowe - o blisko 10%. Wszystko przez brak opakowań szklanych. Huty limitują ich dostawy i podnoszą ceny. Z danych opublikowanych ...
2008-01-21 Soft drinks
Inwestycje w produkcję żywności dla dzieci w obwodzie Omskim
Węgierska firma Aton Invest wspólnie z rosyjską grupą "Kontinent" wybudują w Obwodzie Omskim fabrykę produkująca żywność dla dzieci o mocy 48 000 ton rocznie. Specjaliści z branży oceniają wartość projektu na 30 ...
2007-07-19 Russia & CIS
O!eko idzie na giełdę
Rynek żywności ekologicznej w Polsce jest już wart ponad 300 mln PLN, a na pobudzenie wyobraźni producentów wpływa fakt, że w całej Europie jego wartość sięga już 50 mld PLN (w ...
2007-06-19 Soft drinks
Organic planuje intensywny rozwój
Największa sieć specjalistycznych sklepów z ekologiczną żywnością chce w ciągu pięciu lat zwiększyć ilość sklepów z 9 do 50-60 placówek. Sklepy Organic Farma Zdrowia działają w centrach handlowych w głównych polskich miastach ...
2007-03-06 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [14]
działy
› handel [4]
› zagranica [4]
› dostawcy [3]
› innowacje i nowości [2]
› makroekonomia [2]
› promocje i PR [1]
› akwizycje i fuzje [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [13]
› owoce i warzywa [11]
› napoje bezalkoholowe [8]
› alkohol [5]
› kawa i herbata [4]
› słodycze i przekąski [3]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA