KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
mleko
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 291
Lidl zwiększa sprzedaż polskich produktów za granicą
W 2020 roku wartość sprzedanego do innych krajów mięsa, wędlin oraz nabiału za pośrednictwem sieci Lidl Polska wyniosła blisko 1,5 mld PLN. W ubiegłym roku sieć sprzedała wędliny od polskich ...
2021-02-17 Soft drinks
firmy:
Lidl
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Jak branża spożywcza odczuje Brexit?
Wyjście Wielkiej Brytanii ze Unii Europejskiej może oznaczać straty dla wielu polskich eksporterów, w tym m.in. z branży spożywczej. Każde 10% ewentualnego spadku sprzedaży żywności na rynek brytyjski oznacza w praktyce ...
2021-01-26 Soft drinks
Ceny żywności w 2021 roku mają nadal rosnąć
Inflacja w 2021 roku będzie niższa niż w 2020. Wpływ na to będzie miało spowolnienie wzrostu cen żywności wobec minionych kilkunastu miesięcy, choć opłata cukrowa i podatek od sprzedaży detalicznej mogą ...
2021-01-05 Soft drinks
Polski eksport artykułów rolno-spożywczych bije rekordy
Zgodnie z danymi Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa wartość polskiego eksportu artykułu rolno-spożywczych zwiększyła się w II kw. 2020 r. o 3,7% r/r wobec wzrostu o 10,6% w I kw. Tym samym ...
2020-09-11 Soft drinks
Dobre wyniki eksportu rolnego w I półroczu
- Sprzedaż towarów rolno-spożywczych za granicę w I półroczu 2020 r. była wyższa o 7% niż rok wcześniej osiągając wartość 16,4 mld EUR - poinformował minister rolnictwa i rozwoju wsi Jan ...
2020-08-19 Soft drinks
Izolacja poprawiła dietę Polaków
Czas społecznego odosobnienia podczas Covid-19 zmienił nawyki żywieniowe Polaków - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Upfield pod koniec czerwca na reprezentatywnej grupie 2000 dorosłych Polaków. Analiza "Nawyków żywieniowych ...
2020-07-28 Soft drinks
firmy:
Upfield
Izolacja poprawiła dietę Polaków
×
Intermarche wprowadza dodatkowe obniżki cen
Sieć sklepów Intermarche obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich ...
2020-07-07 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w czasie epidemii
Ostatnie 3 miesiące to dla sklepów małoformatowych czas trudny, ale i bardzo ciekawy, ponieważ jak nigdy wcześniej o tym, co i kiedy się sprzedaje, decydowały rozporządzenia i zalecenia sanitarne, a także ...
2020-07-01 Soft drinks
Widoczny spadek nastrojów w branży przetwórczej
W związku ze spowolnieniem gospodarczym branża przetwórcza odnotowuje wyraźny spadek nastrojów. W marcu i kwietniu znacząco zmieniła się optyka firm z sektora przetwórczego co do możliwości poprawy sytuacji w najbliższych 12 ...
2020-06-17 Soft drinks
firmy:
PR Hub
Widoczny spadek nastrojów w branży przetwórczej
×
Badania sprzedaży w małych sklepach w marcu
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11% wyższa niż w marcu 2019 r., chociaż liczba transakcji spadła ...
2020-05-04 Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę
W zachowaniach konsumentów widać już silną stabilizację, dlatego tegoroczna majówka może upłynąć pod znakiem dynamicznego wzrostu "piknikowych" kategorii. Oznacza to, że tuż przed długim weekendem z półek sklepowych będą znikać m.in ...
2020-04-30 Soft drinks
Lidl zwiększył eksport polskich produktów
Lidl Polska od początku swojej działalności podkreśla istotną rolę polskich dostawców w handlu detalicznym. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu firmy Lidl Polska. Dzięki współpracy z ...
2020-04-29 Soft drinks
firmy:
Lidl
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w marcu
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2020 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11% wyższa niż w marcu 2019 r., chociaż liczba transakcji obniżyła się ...
2020-04-15 Soft drinks
Rosną zaległości branży spożywczej
W ciągu roku opóźnione płatności ze strony przemysłu spożywczego poszły w górę o niemal jedną piątą i wynoszą 1,13 mld PLN. Największe zaległości mają przetwórcy mięsa - wynika z raportu "Przemysł ...
2020-03-03 Soft drinks
Branża spożywcza ostrzega przed podwyżkami
Zdaniem specjalistów, w tym roku nieuniknione są podwyżki takich produktów, jak np. napoje (podatek od cukru) czy wieprzowina (ASF), jak i żywności wymagającej energochłonnej produkcji. Podrożeją więc wszelkiego rodzaju wypieki i ...
2020-02-06 Soft drinks
Wartość dodana branży spożywczej wzrośnie o 4% w 2020 r.
Rosnący popyt wewnętrzny oraz zapotrzebowanie eksportowe będą odpowiadać za wzrost wartości dodanej polskiej branży spożywczej w 2020 roku o 4%, wynika z raportu opublikowanego przez ubezpieczyciela należności Atradius. - Branża ...
2019-12-20 Soft drinks
Nowe dane o inflacji w Polsce
Główny Urząd Statystyczny potwierdził, że w listopadzie wskaźnik inflacji wzrósł o 2,6% w porównaniu ze stanem rok temu. Dane GUS wskazują na spory wzrost m.in. cen żywności czy książek. W ...
2019-12-16 Soft drinks
Produkty proteinowe zyskują na popularności
Już nie tylko młodzi wyczynowcy, ale także starsze grupy wiekowe walczą o lepszą kondycję. To dlatego produkty niegdyś specjalistyczne przechodzą do mainstreamu. To powoduje wysyp produktów proteinowych, które - jak uważa ...
2019-12-11 Soft drinks
Polskie mięso i mleko notuje wzrosty w Azji
W ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2019 r. polski eksport żywności zwiększył się ogółem o 14% i sięgnął 56 mld PLN. Tymczasem dynamika wzrostu w Azji jest dużo wyższa - sprzedaż do ...
2019-09-02 Food & drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [291]
działy
› zagranica [97]
› handel [70]
› promocje i PR [25]
› makroekonomia [25]
› innowacje i nowości [15]
› inwestycje [14]
› dostawcy [7]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [5]
› Biedronka [3]
› Kraft Foods [2]
› Mlekovita [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Aldi [1]
› A.pl [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Carrefour [1]
› Cedrob [1]
› Danone [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› FRoSTA [1]
› Intermarche [1]
› Konspol [1]
› Makarony Polskie [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Netto [1]
› Nutricia Polska [1]
› Podravka [1]
› Polmlek [1]
› Soligrano [1]
› Upfield [1]
› ZM Olewnik [1]
› ZM Silesia [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [203]
› inne produkty [188]
› napoje bezalkoholowe [138]
› słodycze i przekąski [117]
› alkohol [88]
› kawa i herbata [71]
firmy marketingowe
› PR Hub [1]
marki
› Actimel [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› E.Wedel [1]
› Fine Food [1]
› FRoSTA [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA