KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
mleko
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 301
UOKiK zakwestionował wiele partii żywności
Prawie 44% skontrolowanych na zlecenie UOKiK partii jaj nie spełniało wymagań jakościowych bądź dotyczących oznaczeń na opakowaniu - podał w czwartek Urząd. W innych grupach odsetek zakwestionowanych produktów wyniósł od 16 ...
2011-04-15 Soft drinks
Agrana zainwestuje 30 mln EUR w przetwórnię warzyw w Rosji
Austriacka grupa Agrana, producent cukru, skrobii i przetwórca owoców, zainwestuje około 28 mln EUR w rozbudowę zakładu przetwórstwa owoców w miejscowości Serpuczow, położonej około 100 km na południe od Moskwy ...
2011-03-06 Russia & CIS
Czas wyzwań dla rynku składników funkcjonalnych
- Wygląda na to, że rok 2011 będzie rokiem pełnym wyzwań dla rynku spożywczych składników funkcjonalnych. Biorąc pod uwagę fakt, iż EFSA odrzuciła 80% zgłoszonych skarg dotyczących szkodliwości składników funkcjonalnych dla ...
2011-02-07 Soft drinks
Cena ważniejsza od marki - badania Online Market Intelligence
Jak pokazują wyniki badań firmy Online Market Intelligence, Rosjanom łatwiej jest zrezygnować z wody mineralnej znanej marki (55,2%), a trudniej z ulubionej marki papierosów. Do badań wybrano 17 kategorii towarów obecnych ...
2011-02-02 Russia & CIS
Laureaci godła Produkt Roku 2010
Miesięcznik Reader's Digest po raz szósty przyzna certyfikaty Produkt Roku - Wybór Czytelników. Mogą na nie liczyć firmy, których produkty są najchętniej wybierane przez czytelników miesięcznika. Uroczystość wręczenia certyfikatów z godłem ...
2010-11-30 Soft drinks
Laureaci godła Produkt Roku 2010
×
Żywność w grudniu może być droższa o 5-6 proc.
Ceny żywności mogą być w grudniu 2010 roku o 5-6% wyższe w stosunku do grudnia 2009 r. - poinformowała Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. Ceny owoców ...
2010-11-09 Soft drinks
Lipton najsilniejszą marką w Polsce
Firma Young & Rubicam po raz kolejny wyłoniła 25 najsilniejszych marek w Polsce. Badanie BrandAsset Valuator ma charakter globalny i jest prowadzone od 17 lat. Na potrzeby badania, które objęło 44 ...
2010-10-26 Soft drinks
W ciągu roku zniknęło 10% małych sklepów
Wciągu 5 ostatnich lat ubyło w Polsce 18% sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych - podała firma badawcza Nielsen. Najwięcej zamkniętych sklepów to placówki o powierzchni poniżej 40 mkw. W ciągu ostatniego roku ...
2010-03-15 Soft drinks
Trzy produkty Jutrzenki z tytułem Produkt Roku 2010
Trzy produkty z portfolio Jutrzenki Holding zostały w tym roku nagrodzone w programie Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Oprócz napojów Hellena tytuł ten otrzymały również wafelki Grześki oraz nowa marka bakalii - ...
2010-03-08 Soft drinks
Pesymistyczne prognozy IERiGŻ
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ) przygotował prognozy dotyczące popytu na żywność w 2010 r. Zdaniem autorów raportu, w tym roku nie wzrosną dochody gospodarstw domowych, można się jednak spodziewać ...
2010-02-11 Soft drinks
Ceny żywności ponownie idą w górę
Żywność na światowych giełdach systematycznie drożeje. W ciągu roku zanotowano m.in. 70% wzrost ceny cukru i ponad 65% kakao. Z powodu wyższych o ok. 50% cen mleka w proszku droższe są ...
2009-11-18 Soft drinks
Nestle przeznaczy 240 mln CHF w rozwój produkcji kawy i lodów
Szwajcarski koncern oficjalnie potwierdził, że rozpoczął pracę nad dokumentacją dotyczącą budowy dwóch nowych obiektów produkcyjnych w jednym ze swoich kompleksów produkcyjnych w Rosji - Nestle-Kubań. Precyzyjna data rozpoczęcia budowy nie została podana ...
2009-10-31 Russia & CIS
Delecta Top Marką 2009 w rankingu Press
Drugi rok z rzędu Delecta znalazła się w pierwszej piątce najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych. W raporcie magazynu Press, podsumowującym wyniki badania Top Marka, Delecta uplasowała się na 4 miejscu wśród ...
2009-10-15 Soft drinks
W czasie kryzysu Polacy zmieniają zwyczaje żywieniowe
Według raportu Ipsos "Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków. Edycja 2009" Polacy pozytywnie oceniają swój sposób odżywiania. Złotą zasadą zdrowego odżywiania jest niezmiennie jedzenie trzech posiłków dziennie. Wprawdzie najważniejsze produkty w naszej diecie ...
2009-09-28 Soft drinks
Cukier nadal będzie drożeć?
Już wkrótce ceny cukru mogą się mocno podnieść. Światowe zapotrzebowanie na ten surowiec rośnie, a producenci borykają się suszami i rekordowy opadami. Wzrost cen na sklepowych półkach wydaje się nieunikniony. Michael Coleman ...
2009-08-17 Soft drinks
Wyniki Nestle - w Polsce wzrost, na świecie spadek
Na skutek recesji, największa firma spożywcza na świecie zanotowała w I połowie roku spadek sprzedaży. Przychody Nestle spadły o 1,5%, do 48,3 mld USD. Dział odpowiedzialny za sprzedaż wody, Nestle Waters, zmniejszył ...
2009-08-13 Soft drinks
Ceny żywności nieco spadły
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych w ciągu lipca spadły o 1,4%, zaś inflacja w ujęciu rocznym wyniosła 3,5% - szacuje Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki Ministerstwa Finansów. W grupie żywność i ...
2009-08-05 Soft drinks
4. edycja rankingu PremiumBrand
18 czerwca ogłoszono wyniki tegorocznej 4. edycji rankingu PremiumBrand, oceniającego reputację marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. Nagrodę specjalną zdobyła marka E. Wedel, nagrodzona jako "Najbardziej Polecana Marka". W rankingu ...
2009-06-22 Soft drinks
Mniej nowych produktów na świecie
Sytuacja gospodarcza na świecie hamuje wprowadzanie na rynek nowych produktów, zwłaszcza w branży spożywczej. W I kwartale tego roku na półki sklepowe trafiło tylko 2,6 tys. nowych produktów spożywczych, co oznacza spadek ...
2009-06-19 Soft drinks
Lepsza koniunktura na rynku dzięki Wielkanocy
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku w badaniu Indeksu Koniunktury Konsumenckiej, sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych wzrosła w kwietniu o 15,9% w stosunku do roku poprzedniego. Wartość sprzedaży była wyższa ...
2009-05-21 Soft drinks
[1]
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
[16]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [11]
› kiedykolwiek [301]
działy
› handel [92]
› zagranica [72]
› promocje i PR [32]
› innowacje i nowości [18]
› inwestycje [13]
› dostawcy [10]
› makroekonomia [7]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› PPL Koral [19]
› Lotte Wedel [9]
› Unilever [9]
› Grycan [7]
› Biedronka [6]
› Nestle [5]
› Lidl [4]
› Carrefour [3]
› Froneri [3]
› Anita [2]
› Bonano [2]
› Netto [2]
› Zott [2]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Baskin Robbins [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› General Mills [1]
› Ice-Mastry [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lodziarnie Firmowe [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Muller [1]
› OSM Piątnica [1]
› Zielona Budka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [175]
› inne produkty [168]
› alkohol [135]
› owoce i warzywa [132]
› mięso i ryby [117]
› kawa i herbata [88]
marki
› E.Wedel [11]
› Koral [7]
› Bracia Koral [6]
› Grycan [5]
› Algida [4]
› Magnum [4]
› Nestle [4]
› Haagen Dazs [3]
› Piątnica [3]
› Tymbark [3]
› Anita [2]
› Ben & Jerry's [2]
› Big Milk [2]
› Dr.Oetker [2]
› Kaktus [2]
› Lay's [2]
› Milka [2]
› Mlekpol [2]
› Monte [2]
› Winiary [2]
› Zielona Budka [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Carte d'Or [1]
› Coca-Cola [1]
› Daim [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Felix [1]
› Fine Food [1]
› Finlandia [1]
› Ice-Mastry [1]
› Jacobs [1]
› Kinder [1]
› Kit Kat [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Mars [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Nogger [1]
› Oreo [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Riso [1]
› Scholler [1]
› Smakija [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Toblerone [1]
› Zatecky [1]
› Zott [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA