KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
mleko
DayUp
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Nowe smaki DayUp
Portfolio przekąsek owocowo-jogurtowych marki DayUp (Areteta) poszerzyło się o 4 nowe smaki. Wśród nowości znalazły się: - Turkois - z zieloną herbata matcha - Purple - z jagodami acai - ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Arteta
marki:
DayUp
Nowe smaki DayUp
×
DayUp z certyfikatem Sugarwise
Na początku lipca światowa organizacja Sugarwise, po raz pierwszy w historii przyznała swój certyfikat polskiej marce - DayUp. Sugarwise to międzynarodowa jednostka certyfikująca produkty. Misją przyświecającą organizacji jest ograniczenie ilości ...
2018-07-11 Soft drinks
firmy:
Arteta
marki:
DayUp
DayUp z certyfikatem Sugarwise
×
Batony z jogurtem od marki DayUp
DayUp Raw&Go! to pierwszy na rynku baton zbożowy z jogurtem z żywymi kulturami bakterii. Dzięki produkcji bez obróbki termicznej baton zachowuje wszystkie walory odżywcze, jednocześnie nie zawiera żadnych ulepszaczy. - ...
2017-11-28 Food & drinks
firmy:
Arteta
marki:
DayUp
Batony z jogurtem od marki DayUp
×
Nowa odsłona kampanii marki DayUp
Z początkiem marca rusza kolejna odsłona kampanii promującej DayUp (Arteta), czyli naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Kampanii ponownie towarzyszy hasło "Nie pozwól karmić się ściemą". Spoty ...
2017-03-02 Food & drinks
firmy:
Arteta
,
K2
,
Vizeum
marki:
DayUp
Rusza kampania jogurtowo-zbożowych przekąsek DayUp
Firma Arteta rozpoczęła kampanię promującą markę DayUp. Jej produkty promowane są jako naturalne przekąski z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Kampanię zbudowano wokół hasła "Nie pozwól karmić się ściemą" ...
2016-10-04 Soft drinks
firmy:
Arteta
,
K2 Media
,
Vizeum
marki:
DayUp
Rusza kampania jogurtowo-zbożowych przekąsek DayUp
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [3]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Arteta [5]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
firmy marketingowe
› Vizeum [2]
› K2 [1]
› K2 Media [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA