KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 181
Napoje, woda i piwo chętniej kupowane w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,8% niższa niż w marcu 2020 r., natomiast liczba transakcji spadła ...
2021-04-26 Soft drinks
Żywność na Wielkanoc będzie droższa
Ceny żywności na Wielkanoc w tym roku prawdopodobnie będą o około 1,5% wyższe niż rok temu. Jednocześnie należy zaznaczyć, że w ciągu ostatnich pięciu lat na Wielkanoc żywność drożała przeciętnie o ...
2021-03-29 Soft drinks
Lutowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR Panel, w lutym 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była tylko o 7,4% niższa niż w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
W styczniu najbardziej potaniało Pieczywo i Nabiał
Jak wynika z ogólnopolskiego monitoringu blisko 30 tys. cen ze stycznia tego i ubiegłego roku, największy wzrost odnotowały Produkty sypkie - 10,4%. Potem były tzw. Inne produkty - 7,5%, a za ...
2021-02-22 Soft drinks
Lidl zwiększa sprzedaż polskich produktów za granicą
W 2020 roku wartość sprzedanego do innych krajów mięsa, wędlin oraz nabiału za pośrednictwem sieci Lidl Polska wyniosła blisko 1,5 mld PLN. W ubiegłym roku sieć sprzedała wędliny od polskich ...
2021-02-17 Soft drinks
firmy:
Lidl
W 2020 r. sprzedaż kategorii spożywczej wzrosła o 5,7%
Wartość koszyka FMCG monitorowanego przez NielsenIQ wzrosła na koniec 2020 r. o 4,9% do wartości 198,2 mld PLN. Sama kategoria spożywcza zanotowała wzrost o 5,7%, do kwoty 142,3 mld PLN - ...
2021-02-04 Soft drinks
W 2020 r. sprzedaż kategorii spożywczej wzrosła o 5,7%
×
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w październiku
Jak wynika z danych CMR Panel i PIH, w październiku 2020 r. łączna liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 18% niższa niż rok wcześniej, a ich obroty ...
2020-11-19 Soft drinks
Serki topione najczęściej kupowane w małych sklepach
Troska o zdrowie sprawiła, że Polacy mocno ograniczyli częstotliwość robienia zakupów, na rzecz większego, niż dotychczas koszyka zakupowego. W kupowanych produktach na zapas znalazły się także serki topione. - Najczęściej ...
2020-10-16 Food & drinks
firmy:
Sertop
marki:
Sertop
Polacy najchętniej jedzą lody rzemieślnicze i z automatu
W Polsce przybywa lodziarni. - Chociaż rynek wydaje się nasycony, to co roku otwierają się nowe punkty z lodami. I wszystkie bardzo dobrze sobie radzą - mówi Radosław Charubin, właściciel marek ...
2020-09-23 Soft drinks
firmy:
Bonano
Sierpień w sklepach małoformatowych do 300 mkw
Jak wynika z danych CMR, w sierpniu 2020 r. łączna liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 mkw była o 9% niższa niż rok wcześniej, mimo to ich obroty wzrosły o ...
2020-09-21 Soft drinks
Branża lodowa odrobiła wiosenne straty
- Po wprowadzeniu lockdownu spodziewaliśmy się nawet 50% spadku obrotów, ale okazało się, że nie będzie tak źle - mówi Radosław Charubin, właściciel marki Lody Bonano oraz "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów ...
2020-09-02 Food & drinks
firmy:
Bonano
Czerwcowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w czerwcu 2019 r., natomiast liczba transakcji obniżyła ...
2020-07-20 Soft drinks
Intermarche wprowadza dodatkowe obniżki cen
Sieć sklepów Intermarche obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich ...
2020-07-07 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w czasie epidemii
Ostatnie 3 miesiące to dla sklepów małoformatowych czas trudny, ale i bardzo ciekawy, ponieważ jak nigdy wcześniej o tym, co i kiedy się sprzedaje, decydowały rozporządzenia i zalecenia sanitarne, a także ...
2020-07-01 Soft drinks
Lody impulsowe przegrywają z większymi formatami
Najnowsze dane Nielsen dla kategorii lodów wskazują spadki, głównie za sprawą wariantów impulsowych wypieranych obecnie przez większe formaty familijne. Czy wraz z łagodzeniem obostrzeń związanych z pandemią i wzrostem temperatur ten ...
2020-06-02 Soft drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Lody impulsowe przegrywają z większymi formatami
×
Badania sprzedaży w małych sklepach w marcu
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11% wyższa niż w marcu 2019 r., chociaż liczba transakcji spadła ...
2020-05-04 Soft drinks
Prognozy Nielsena dla sezonu letniego
Majówka i ciepłe dni to tradycyjny start sezonu letniego. Jednak w tym roku pozostajemy w domach, a wzrosty sprzedaży odnotowują produkty typowe dla zimowych miesięcy. Napoje i kategorie impulsowe wspierane przez ...
2020-04-30 Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę
W zachowaniach konsumentów widać już silną stabilizację, dlatego tegoroczna majówka może upłynąć pod znakiem dynamicznego wzrostu "piknikowych" kategorii. Oznacza to, że tuż przed długim weekendem z półek sklepowych będą znikać m.in ...
2020-04-30 Soft drinks
Producenci lodów czekają na gospodarczą odwilż
Mniejsza sprzedaż lodów w gastronomii i wzrost konsumpcji lodów w domach - to dwa główne trendy obserwowane przez producentów lodów w ostatnich tygodniach. Choć jest za wcześnie na to, by ocenić ...
2020-04-30 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [181]
działy
› zagranica [11]
› promocje i PR [9]
› makroekonomia [7]
› inwestycje [6]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [10]
› Lidl [10]
› Mlekovita [7]
› OSM Piątnica [6]
› Mlekpol [5]
› PPL Koral [5]
› Unilever [4]
› Zott [4]
› Carrefour [3]
› Hochland [3]
› Netto [3]
› OSM Krasnystaw [3]
› OSM Łowicz [3]
› Auchan [2]
› Bakoma [2]
› Bonano [2]
› Danone [2]
› Eurocash [2]
› Froneri [2]
› Kaufland [2]
› Lactalis [2]
› Muller [2]
› OSM Radomsko [2]
› Aldi [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Arla Foods [1]
› Barbora [1]
› Dino [1]
› E.Leclerc [1]
› Everli [1]
› Frisco.pl [1]
› GK Specjał [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grycan [1]
› Intermarche [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Lodziarnie Firmowe [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Nestle [1]
› OSM Wart-Milk [1]
› Polmlek [1]
› POLOmarket [1]
› Robico [1]
› Rossmann [1]
› SDM Wieluń [1]
› Sertop [1]
› SM Spomlek [1]
› Temar [1]
› Tymbark [1]
› Zielona Budka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [99]
› słodycze i przekąski [93]
› inne produkty [88]
› alkohol [78]
› owoce i warzywa [77]
› mięso i ryby [70]
› kawa i herbata [31]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Koral [3]
› Algida [2]
› Ben & Jerry's [2]
› Haagen Dazs [2]
› Magnum [2]
› Mlekovita [2]
› Nestle [2]
› Anita [1]
› Apetina [1]
› Big Milk [1]
› Carte d'Or [1]
› Daim [1]
› Danone [1]
› E.Wedel [1]
› Favita [1]
› Fine Food [1]
› Galbani [1]
› Grycan [1]
› Jacobs [1]
› Kaktus [1]
› Kit Kat [1]
› Łaciate [1]
› Milka [1]
› Mój Ulubiony [1]
› Monte [1]
› Oreo [1]
› Piątnica [1]
› Riso [1]
› Sertop [1]
› Smakija [1]
› Toblerone [1]
› Tymbark [1]
› Zielona Budka [1]
› Zottarella [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA