KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 182
Lody kluczowe w letniej ofercie małych sklepów
Lody impulsowe to dziesiąta kategoria pod względem udziałów w obrotach sklepów małoformatowych w 2017 r. - informuje firma badawcza CMR. Lody familijne znalazły się na 29. miejscu wśród około 400 kategorii ...
2018-05-28 Soft drinks
firmy:
Froneri
,
Grycan
,
PPL Koral
,
Unilever
,
Zielona Budka
marki:
Zielona Budka
,
Nestle
,
Ben & Jerry's
,
Haagen Dazs
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Całkowite obroty sklepów małoformatowych w kwietniu 2018 r. wzrosły o 2,4% w stosunku do kwietnia 2017 r., jednak w porównaniu z marcem zmniejszyły się o 4,7% - podała Joanna Chilicka z ...
2018-05-18 Soft drinks
Wielkanocne preferencje Polaków
Firma badawcza Nielsen przeprowadziła badania wielkanocnych preferencji polskich konsumentów. - Wielkanoc to czas z wyraźnym wzrostem sprzedaży dodatków do ciast, mąki, margaryn do pieczenia czy też twarogów mielonych. Pomimo mody na ...
2018-03-30 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 9% niższe niż w październiku, a liczba transakcji zmniejszyła się w tym czasie o ...
2017-12-13 Soft drinks
Październikowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w październiku 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 2,3% wyższe niż we wrześniu i aż o 7,8% wyższe niż w październiku 2016 ...
2017-11-16 Soft drinks
Roczna wartość koszyka zakupowego FMCG to 11,4 tys. PLN
W okresie od września 2016 roku do sierpnia 2017 roku, w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, wartość zakupów produktów FMCG dokonanych przez pojedyncze gospodarstwo domowe wzrosła o 1,3%. Analizowany ...
2017-10-16 Soft drinks
Najnowsze trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak pokazują dane CMR, we wrześniu 2017 r. obroty sklepów małoformatowych o powierzchni do 300 m2 były o 2,7% wyższe niż rok wcześniej, mimo iż liczba transakcji spadła w tym czasie ...
2017-10-16 Soft drinks
Lipcowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w lipcu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w w czerwcu 2017 r. i o 3,3% ...
2017-08-21 Soft drinks
Obroty małych sklepów w czerwcu wzrosły o 5,6% rdr
Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2017 r. obroty sklepów do 300 mkw były wyższe o 3,9% w porównaniu do maja 2017 oraz o 5,6% wyższe w porównaniu do czerwca ...
2017-08-07 Soft drinks
Klienci Netto wybrali nowe produkty
W ofercie produktów Półka Zdrowa w sklepach Netto pojawiło się 48 nowych artykułów. Zostały wskazane przez klientów sieci jako te, które najbardziej chcieliby kupić w swoim ulubionym sklepie. - Badanie ...
2017-08-04 Soft drinks
firmy:
Netto
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
Polacy kupują żywność tradycyjną i regionalną bo smakuje lepiej od innych produktów (65%), chcą wspierać polską gospodarkę (51%) i chcą być świadomi tego, co jedzą (49%). Najchętniej kupują ją na bazarach ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
×
poprzedni
następny
Trendy w sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w maju 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7% wyższa niż w kwietniu 2017 r. a liczba transakcji wzrosła ...
2017-06-27 Soft drinks
Wzrost na polskim rynku tłuszczów żółtych
Z danych pochodzących z Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, że w 2016 roku Polacy kupili więcej masła niż w poprzednim roku i wydali na nie więcej pieniędzy. Efektem większych zakupów jest ...
2017-04-28 Food & drinks
firmy:
Carrefour
PIH wyróżnia firmy dbające o równowagę w handlu
Polska Izba Handlu od lat wspiera rozwój małoformatowych sklepów w Polsce i dba o ich konkurencyjną pozycję na rynku. Dlatego też zainicjowała program wyróżniający producentów, którym niezależna przedsiębiorczość oraz rynek małoformatowy ...
2017-04-05 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
,
OSM Krasnystaw
,
OSM Radomsko
Rząd pracuje nad programem rozwoju rynków rolnych
- Program rozwoju rynków rolnych w Polsce do 2020 r. trafił w czwartek do konsultacji społecznych - poinformował szef resortu rolnictwa Krzysztof Jurgiel. Dzięki programowi ma zwiększyć się konkurencyjność polskiego rolnictwa ...
2016-08-05 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
W czerwcu 2016 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 6,7% wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji wzrosła w tym czasie tylko o 2,5%. W porównaniu ...
2016-08-03 Soft drinks
Ranking sprzedaży lodów w Carrefour
Lody produkowane przez polską firmę Anita cieszą się największym zainteresowaniem klientów sieci Carrefour. Lody tej marki wyprzedziły w rankingu sprzedaży znanych, międzynarodowych producentów takich jak Nestle czy Unilever (Algida). Dla ...
2016-06-15 Food & drinks
firmy:
Anita
,
Carrefour
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Unilever
marki:
Algida
,
Koral
,
Nestle
,
Anita
Kwietniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
W kwietniu 2016 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była wyższa o 1,5% niż w kwietniu 2015 r. i o 1% niż w marcu 2015 r. Liczba ...
2016-06-06 Soft drinks
Spożywcze e-zakupy coraz bardziej fit
Z roku na rok w okresie wiosennym dynamicznie zwiększa się sprzedaż produktów typu fit przez internet – wynika z analizy e-supermarketu Frisco.pl. Od kwietnia do czerwca 2014 wzrost ten sięgał niemal ...
2015-05-07 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Nabiał z największym udziałem w sprzedaży marek własnych
Według raportu Nielsena, najchętniej kupowane produkty pod marką własną to nabiał (32%), makarony, ryż, kasze, mąki (30%), kawa i herbata (25%). Według tego samego raportu aż 66% ankietowanych postrzega marki własne ...
2014-01-23 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [182]
działy
› zagranica [11]
› promocje i PR [9]
› makroekonomia [7]
› inwestycje [6]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [10]
› Lidl [10]
› Mlekovita [7]
› OSM Piątnica [6]
› Mlekpol [5]
› PPL Koral [5]
› Unilever [4]
› Zott [4]
› Carrefour [3]
› Hochland [3]
› Netto [3]
› OSM Krasnystaw [3]
› OSM Łowicz [3]
› Auchan [2]
› Bakoma [2]
› Bonano [2]
› Danone [2]
› Eurocash [2]
› Froneri [2]
› Kaufland [2]
› Lactalis [2]
› Muller [2]
› OSM Radomsko [2]
› Aldi [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Arla Foods [1]
› Barbora [1]
› Dino [1]
› E.Leclerc [1]
› Everli [1]
› Frisco.pl [1]
› GK Specjał [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grycan [1]
› Intermarche [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Lodziarnie Firmowe [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Nestle [1]
› OSM Wart-Milk [1]
› Polmlek [1]
› POLOmarket [1]
› Robico [1]
› Rossmann [1]
› SDM Wieluń [1]
› Sertop [1]
› SM Spomlek [1]
› Temar [1]
› Tymbark [1]
› Zielona Budka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [100]
› słodycze i przekąski [94]
› inne produkty [88]
› alkohol [79]
› owoce i warzywa [77]
› mięso i ryby [70]
› kawa i herbata [32]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Koral [3]
› Algida [2]
› Ben & Jerry's [2]
› Haagen Dazs [2]
› Magnum [2]
› Mlekovita [2]
› Nestle [2]
› Anita [1]
› Apetina [1]
› Big Milk [1]
› Carte d'Or [1]
› Daim [1]
› Danone [1]
› E.Wedel [1]
› Favita [1]
› Fine Food [1]
› Galbani [1]
› Grycan [1]
› Jacobs [1]
› Kaktus [1]
› Kit Kat [1]
› Łaciate [1]
› Milka [1]
› Mój Ulubiony [1]
› Monte [1]
› Oreo [1]
› Piątnica [1]
› Riso [1]
› Sertop [1]
› Smakija [1]
› Toblerone [1]
› Tymbark [1]
› Zielona Budka [1]
› Zottarella [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA