KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 182
Klienci docenili smak i jakość produktów Fine Food
Ślepe degustacje marek własnych organizowane w halach Makro w pierwszej połowie września br., potwierdziły ich wysoką jakość w porównaniu z odpowiednikami brandowymi. Produkty marki Fine Food dystrybuowanej wyłącznie w sieci Makro ...
2013-10-03 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Fine Food
Świeża żywność kupowana w sklepach specjalistycznych
Świeże produkty żywnościowe stanowią 45% wydatków Polaków na artykuły spożywcze i środki higieny osobistej - wynika z badania firmy Nielsen. W przeciwieństwie do innych krajów europejskich, w Polsce zakupy świeżej żywności ...
2013-04-08 Soft drinks
GK Specjał zainwestuje miliony
Grupa Kapitałowa Specjał wprowadza nowy projekt, którego założeniem jest wzrost obrotów o ponad 400 mln PLN w ciągu dwóch lat. Realizowane przedsięwzięcie zakłada inwestycje w asortyment nabiałowo-tłuszczowy, generujący według analiz rynkowych ...
2013-01-08 Soft drinks
firmy:
GK Specjał
Ranking najcenniejszych marek Rzeczpospolitej
Dziennik Rzeczpospolita przygotował ranking najcenniejszych marek w Polsce. Dziennik wycenił w sumie 330 brandów. Ich łączna wartość przekroczyła 57 mld PLN. W porównaniu w ubiegłym rokiem to minimalny (1%) wzrost ...
2012-12-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Mlekovita
,
SDM Wieluń
marki:
Mój Ulubiony
,
Mlekovita
Seniorzy coraz częściej korzystają z internetowych sklepów spożywczych
Produkty spożywcze z e-sklepów coraz częściej trafiają do osób, które ukończyły 60 lat. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na stronie delikatesów A.pl już 28% badanych nabywało produkty spożywcze przez Internet z ...
2012-02-08 Soft drinks
firmy:
A.pl
Marki własne poprawiły jakość
Poprawiła się jakość produktów żywnościowych oferowanych przez sieci handlowe pod własną marką. Najlepiej wypadły soki, wody oraz miody. Gorzej - przetwory owocowe i mięsne. Wyniki najnowszej kontroli Inspekcji Handlowej zaprezentował UOKiK ...
2012-01-20 Soft drinks
Za 4 lata rynek żywności ekologicznej wzrośnie do 0,7 mld PLN
W 2011 r. wartość rynku ekożywności w Polsce wzrosła o 35%, do 375 mln PLN. Podobna dynamika wzrostu zostanie zachowana również w tym roku, a już w 2015 r. rynek ten ...
2012-01-09 Soft drinks
Rynek ekożywności szybko rośnie
Segment żywności ekologicznej w Polsce szybko rośnie. Jego wartość będzie co roku zwiększać się o 10-15% - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Jak szacuje Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu ...
2012-01-03 Soft drinks
Mocna pozycja polskiej kuchni
Jak wynika z badań TNS OBOP przeprowadzonych na zlecenie sieci Lidl Polska, Polacy nadal chętnie sięgają po tradycyjnie polskie potrawy. Równocześnie coraz większą popularność zdobywają dania innych kuchni europejskich m.in. włoskiej ...
2011-12-13 Soft drinks
Słaba złotówka promuje polskie firmy
Obniżenie wartości polskiej waluty spowodowało w ostatnim podniesienie cen importowanych produktów o ok. 10%. Sprzyja to polskim producentom, których wyroby są bardziej konkurencyjne - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Wyższe zainteresowanie ...
2011-12-12 Soft drinks
Mleczny Start z 9% udziałów w rynku
Osiągając w 2011 r. średnią miesięczną sprzedaż na poziomie 2,3 mln porcji, Mleczny Start ma według szacunków SMG/KRC MillwardBrown już niemal 9% udziału w rynku kaszek dla dzieci, wartym prawie 223,4 ...
2011-11-23 Food & drinks
Branża spożywcza boryka się z problemem spóźnionych płatności
Branża spożywcza, mimo stosunkowo wysokiego popytu, napotyka problemy z płynnością - producenci żywności nie otrzymali w ubiegłym miesiącu na czas 22% wartości należności. Przyczyną jest m.in. zmiana dystrybucji, na niekorzyść hurtowników ...
2011-09-26 Soft drinks
Spowolnienie gospodarcze nie wyhamowuje rynku żywności organicznej
Rynek żywności ekologicznej w Polsce zwiększył w ubiegłym roku wartość o 15-20%. Zdaniem przedstawicieli branży, osoby zainteresowane jej kupnem nie kierują się ceną, dlatego wzrost rynku ekożywności nie jest tak bardzo ...
2011-03-14 Soft drinks
Sprzedaż w dyskontach wzrosła o 14%
Sieci sklepów dyskontowych są w ostatnich latach zdecydowanie najszybciej rosnącym segmentem handlu w Polsce. Z danych Euromonitor International wynika, że w 2010 r. ich sprzedaż wzrosła o ok. 14%, podczas gdy ...
2011-03-11 Soft drinks
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Analitycy: rynek spożywczy będzie nadal rósł
Stopniowy spadek bezrobocia, poprawa koniunktury gospodarczej i wzrost cen będą najważniejszymi czynnikami, decydującymi w tym roku o wzroście wartości sprzedaży produktów spożywczych w Polsce. Wolumen sprzedaży w niektórych sektorach (przetwory owocowo-warzywne ...
2011-01-03 Soft drinks
Badanie koszyka cen 20 produktów
Z dorocznego podsumowania cen koszyka 20 wybranych produktów wynika, że ceny w 2010 r. spadły średnio o 2,6% - informuje Rzeczpospolita, powołując się na badania opracowane na jej zlecenie przez firmę ...
2010-12-31 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
W ciągu roku zniknęło 10% małych sklepów
Wciągu 5 ostatnich lat ubyło w Polsce 18% sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych - podała firma badawcza Nielsen. Najwięcej zamkniętych sklepów to placówki o powierzchni poniżej 40 mkw. W ciągu ostatniego roku ...
2010-03-15 Soft drinks
Ceny żywności ponownie idą w górę
Żywność na światowych giełdach systematycznie drożeje. W ciągu roku zanotowano m.in. 70% wzrost ceny cukru i ponad 65% kakao. Z powodu wyższych o ok. 50% cen mleka w proszku droższe są ...
2009-11-18 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [182]
działy
› zagranica [11]
› promocje i PR [9]
› makroekonomia [7]
› inwestycje [6]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [10]
› Lidl [10]
› Mlekovita [7]
› OSM Piątnica [6]
› Mlekpol [5]
› PPL Koral [5]
› Unilever [4]
› Zott [4]
› Carrefour [3]
› Hochland [3]
› Netto [3]
› OSM Krasnystaw [3]
› OSM Łowicz [3]
› Auchan [2]
› Bakoma [2]
› Bonano [2]
› Danone [2]
› Eurocash [2]
› Froneri [2]
› Kaufland [2]
› Lactalis [2]
› Muller [2]
› OSM Radomsko [2]
› Aldi [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Arla Foods [1]
› Barbora [1]
› Dino [1]
› E.Leclerc [1]
› Everli [1]
› Frisco.pl [1]
› GK Specjał [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grycan [1]
› Intermarche [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Lodziarnie Firmowe [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Nestle [1]
› OSM Wart-Milk [1]
› Polmlek [1]
› POLOmarket [1]
› Robico [1]
› Rossmann [1]
› SDM Wieluń [1]
› Sertop [1]
› SM Spomlek [1]
› Temar [1]
› Tymbark [1]
› Zielona Budka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [100]
› słodycze i przekąski [94]
› inne produkty [88]
› alkohol [79]
› owoce i warzywa [77]
› mięso i ryby [70]
› kawa i herbata [32]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Koral [3]
› Algida [2]
› Ben & Jerry's [2]
› Haagen Dazs [2]
› Magnum [2]
› Mlekovita [2]
› Nestle [2]
› Anita [1]
› Apetina [1]
› Big Milk [1]
› Carte d'Or [1]
› Daim [1]
› Danone [1]
› E.Wedel [1]
› Favita [1]
› Fine Food [1]
› Galbani [1]
› Grycan [1]
› Jacobs [1]
› Kaktus [1]
› Kit Kat [1]
› Łaciate [1]
› Milka [1]
› Mój Ulubiony [1]
› Monte [1]
› Oreo [1]
› Piątnica [1]
› Riso [1]
› Sertop [1]
› Smakija [1]
› Toblerone [1]
› Tymbark [1]
› Zielona Budka [1]
› Zottarella [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA