KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
ostatni rok
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 26
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Chiny inwestują w branżę mleczarską, kosztem importu
Sytuacja polskiego sektora mleczarskiego na chińskim rynku staje się trudniejsza, po tym, jak kraj ten zmniejsza import produktów mlecznych. Chiny intensywnie rozwijają własną branżę mleczarską, co skutkuje spadkiem popytu na importowane ...
2024-10-07 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
,
Mlekpol
Sierpniowa sprzedaż w małych sklepach wzrosła o 4,9%
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,9% wyższa niż rok wcześniej, chociaż liczba transakcji zmniejszyła się ...
2024-09-23 Soft drinks
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w sierpniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
POLOmarket
Mlekovita i Grupa Cedrob nawiązują współpracę
Podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu, firmy Cedrob i Mlekovita ogłosiły nawiązanie strategicznej współpracy na rzecz promocji polskiej żywności. Firmy zapowiedziały podpisanie listu intencyjnego w tej sprawie. Współpraca ma na celu ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Cedrob
,
Mlekovita
Mlekovita i Grupa Cedrob nawiązują współpracę
×
Kampania serków homogenizowanych z Piątnicy
26 sierpnia startuje 5-tygodniowa kampania reklamowa serków homogenizowanych z Piątnicy. Spoty, które będą emitowane w telewizji, na platformach VOD i YouTube, podkreślają naturalny skład i ponadczasowy smak produktów oraz prezentują szeroką ...
2024-08-27 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Kampania serków homogenizowanych z Piątnicy
×
Wyniki sprzedaży w małych sklepach w lipcu
Jak wynika z danych PIH, w lipcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,5% wyższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji spadła o ponad 3% ...
2024-08-26 Soft drinks
Biedronka wskazuje lodowe trendy
Z okazji przypadającego na 21 lipca Dnia Lodów sieć sklepów Biedronki stwierdziła, że Polacy w 2023 r. kupili o 13% więcej lodów niż rok wcześniej, najchętniej wybierają te na patyku lub ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
GfK wskazał najczęściej wybierane marki FMCG
W najnowszej edycji raportu CPS GfK „Brand Footprint Europe” znalazła się lista najczęściej wybieranych przez Polaków marek FMCG. Pierwsze trzy miejsca zajęły marki mleczarskie – Mlekovita, Piątnica oraz Mlekpol. TOP 10 ...
2024-07-04 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
E.Wedel
,
Mlekpol
,
Zott
,
Kinder
,
Dr.Oetker
,
Piątnica
,
Winiary
,
Coca-Cola
,
Mlekovita
Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2
Chociaż mleko A2A2 – w przeciwieństwie do krajów zachodnich – nie jest jeszcze powszechnie dostępne w Polsce, dotychczasowe działania w ramach współfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka projektu „A2A2 – nowa droga ...
2024-06-28 Food & drinks
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
Carrefour przygotował na nadchodzące wakacje wyjątkową ucztę dla fanów mrożonych przekąsek. W sklepowych lodówkach tej sieci na klientów czeka ponad 350 rodzajów lodów, w tym także produkty na wyłączność. Wśród nowości ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
×
poprzedni
następny
MFSM miejscem dyskusji nt. zmian trendów konsumenckich
Jak informuje IERiGŻ, eksport artykułów mleczarskich w pierwszym kwartale br. wyniósł 1,19 mld l w ekwiwalencie mleka surowego i był o 6,4% mniejszy niż w analogicznym okresie 2023 roku. Zadecydował o ...
2024-06-21 Food & drinks
MFSM miejscem dyskusji nt. zmian trendów konsumenckich
×
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Danone wprowadza wysokobiałkowe jogurty YoPRO
Do portfolio Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do ...
2024-06-12 Soft drinks
firmy:
Danone
marki:
YoPRO
Danone wprowadza wysokobiałkowe jogurty YoPRO
×
poprzedni
następny
Badania genetyczne predyspozycji zdrowotnych konsumentów
DNA ERA, firma biotechnologiczna zajmująca się analizą genetyczną DNA, przeanalizowała anonimowo dane ponad 13 tys. osób z Polski, Słowacji i Czech, które wykonały testy DNA, a opracowane przez nią wnioski z ...
2024-04-26 Soft drinks
Badania genetyczne predyspozycji zdrowotnych konsumentów
×
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w marcu 2024 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w marcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,5% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-04-22 Soft drinks
Favita zdecydowanym liderem rynku
Ser Favita jest najlepiej rozpoznawaną wśród konsumentów marką w kategorii serów sałatkowo-kanapkowych. Trzy dekady jego produkcji to kolejne rekordy sprzedaży – podkreśla firma Mlekovita. - Z badań rynkowych wynika, że ser ...
2024-04-03 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Favita
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Marka Wypasione numerem 1 w Polsce
Mlekovita jest liderem rynku mleka w Polsce, a ponad 25% produkowanego mleka pochodzi z Mlekovity. Wzrastająca dynamika sprzedaży i pozycja numer 1 w wyborach zakupowych Polaków, znalazła potwierdzenie w badaniach rynkowych ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Wypasione
Sztuczna inteligencja oceni jakość mleka
W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW) opracowano metodę, dzięki której hurtowi odbiorcy mleka będą mogli szybko i skutecznie sprawdzić, czy dostarczany do mleczarni surowiec nie jest „oszukany”. Autorzy nowego rozwiązania podkreślają ...
2024-02-26 Food & drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [7]
działy
› handel [7]
› zagranica [7]
› innowacje i nowości [4]
› promocje i PR [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mlekovita [5]
› Biedronka [2]
› Carrefour [1]
› Cedrob [1]
› Danone [1]
› Dino [1]
› Kaufland [1]
› Lidl [1]
› Mlekpol [1]
› OSM Piątnica [1]
› POLOmarket [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [13]
› napoje bezalkoholowe [10]
› alkohol [7]
› inne produkty [6]
› mięso i ryby [5]
› owoce i warzywa [3]
› kawa i herbata [3]
marki
› Piątnica [2]
› Coca-Cola [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Favita [1]
› Kinder [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
› Wypasione [1]
› YoPRO [1]
› Zott [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA