KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
kiedykolwiek
NAV Agency
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
Marka Actimel ruszyła z loterią, której motywem przewodnim jest gra Sonic. W ramach akcji można wygrać nagrody, w tym produkty na licencji Sonic. Organizatorem loterii jest NAV agency. Loteria, która ruszyła ...
2024-09-16 Food & drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Actimel
Gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
×
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
Portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Activia
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
×
poprzedni
następny
Fantasia promuje kobiety z pasjami
Marka Fantasia (Danone) wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media, która będzie promować kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV ...
2022-05-16 Food & drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Fantasia
Współpraca Activii z marką kosmetyków
Activia korzystając z badań i wiedzy naukowców od wielu lat pomaga konsumentkom pielęgnować swój organizm od środka. Dziś marka postanowiła ułatwić kobietom dbanie o siebie również na zewnątrz. Do 15 grudnia ...
2018-12-06 Food & drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Activia
Rozpoczyna się nowa kampania marki Danio
Badania agencji Nielsen potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki, a Mały Głód to dziś kultowa ...
2018-11-15 Food & drinks
firmy:
abc
,
Danone
,
Delikatesy Centrum
,
K2
,
MediaCom
,
NAV Agency
,
VMLY&R
marki:
Danio
Rozpoczyna się nowa kampania marki Danio
×
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
działy
› innowacje i nowości [1]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [5]
› abc [1]
› Delikatesy Centrum [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› NAV Agency [5]
› K2 [1]
› MediaCom [1]
› VMLY&R [1]
marki
› Activia [2]
› Actimel [1]
› Danio [1]
› Fantasia [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA