KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
kiedykolwiek
Tymbark
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 37
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
Hasełka trafione w punkt w towarzystwie chwili orzeźwienia to to, za co tysiące konsumentów pokochało napoje marki Tymbark. W najnowszej kampanii „Kapsel pasuje!” hasełka spod kapsla przemawiają głosami znanych gwiazd. Kontekstowe hasełka ...
2024-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
×
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Nowa, owocowa kampania Tymbarku rusza z komunikacją pełną akcji, dynamiki i bąbelków! Oparta na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!” współgra z przekazem wizualnym, tworząc orzeźwiający kontent. Intensywnie produktowy przekaz zachęca ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
×
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
Moc przekazu w 4 słowach. „Pijesz owoc, pijesz porcję” - czyli kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
×
Ruszyła świąteczna loteria marki Tymbark
Marka Tymbark uruchomiła właśnie ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem: DAJ COŚ OD SIEBIE – GRAJ, POMAGAJ I WYGRYWAJ! Mechanizm loterii jest prosty. Wystarczy kupić minimum 2 dowolne produkty Tymbark, zachować dowód ...
2023-11-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Gratifica
,
Publicis
,
Starcom
,
Videomill
marki:
Tymbark
Ruszyła świąteczna loteria marki Tymbark
×
Tymbark rozpoczyna nową kampanię soków
Najnowsza kampania soków Tymbark, to nie tylko prezentacja bogatego portfolio marki, ale przede wszystkim prosty i czytelny przekaz - Pijesz owoc, pijesz porcję. Rytmicznie powtarzające się motto podkreśla, że szklanka soku ...
2023-11-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark rozpoczyna nową kampanię soków
×
Kolejna odsłona kampanii linii Tymbark Just Plants
Rusza kolejna kampania napojów roślinnych Tymbark Just Plants. Komunikacja skupia się na zaprezentowaniu bogatej oraz wszechstronnej oferty produktowej marki. Kremowe, o prostym składzie, są alternatywą dla mleka oraz pozycją wyróżniającą się ...
2023-10-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDOB
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Kolejna odsłona kampanii linii Tymbark Just Plants
×
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
Marka Tymbark przedstawia najnowszy teledysk do utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Hit Skaldów, został tym razem przearanżowany przez takie gwiazdy muzyki jak Brodka, Król, Igo oraz Miuosh. Najnowsza ...
2023-08-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
LensThat
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
×
poprzedni
następny
Aktywacja „Pod kapslem wszystko mi gra!”
„Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” to jedna z najpopularniejszych piosenek o miłości w Polsce. Od lat jest także kojarzona z marką Tymbark, która po raz kolejny postanowiła nawiązać współpracę ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Kampania warzywnych napojów Tymbark
W ramach nowej kampanii linii napojów Tymbark Vega, marka zachęca do "picia warzyw". Spot kampanii utrzymany jest w teledyskowym tempie, a jego bohaterowie "czują się Vega dobrze", bawią się nowymi ...
2023-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Ostexc Creative
,
Starcom
marki:
Tymbark
"Tymbarkowanie" w nowej kampanii marki
Trwa kampania reklamowa marki Tymbark prowadzona pod hasłem "Tymbarkowanie", która została przygotowana przez Publicis Worldwide Polska. - Wspólny posiłek to często najważniejszy moment dnia. Czas, w którym możemy ze sobą ...
2023-02-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark z nowatorską kampanią na TikToku
Marka Tymbark zaprezentowała rozszerzenie kampanii "O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk" w innowacyjnej aktywacji na TikToku. Do zabawy zostali zaangażowani najpopularniejsi polscy TikTokerzy. Tymbark przygotował nowatorski filtr na platformie TikTok. Marka nawiązała ...
2022-07-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Starcom
,
WebTalk
marki:
Tymbark
Tymbark z nowatorską kampanią na TikToku
×
Tymbark promowany w orzeźwiającej kampanii
Nowa kampania "O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk" opiera się na nowoczesnym rapie i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie. Tymbark w swojej kampanii przypomina, że nikt nie orzeźwia tak jak on. - Spot ...
2022-07-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promowany w orzeźwiającej kampanii
×
Tymbark promuje linię PO PROSTU
W swojej najnowszej kampanii marka Tymbark przybliża konsumentom nową linię produktów PO PROSTU. - To produkty o tak prostym i naturalnym składzie, że przedstawiając je nie trzeba zbyt wiele mówić ...
2022-04-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje linię PO PROSTU
×
Sok Tymbark poleca się do śniadania
Tymbark przekonuje, że szklanka soku jest dobra na wszystkie poranki. W najnowszej kampanii telewizyjnej i digitalowej marka po raz kolejny promuje picie soku do śniadania. Tym razem skupia się jednak na ...
2022-03-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Sok Tymbark poleca się do śniadania
×
Pięć warzywnych nowości marki Tymbark
W ofercie marki Tymbark pojawiły się nowe soki warzywne. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie tymi produktami, wprowadzona w postaci aż pięciu nowości - trzech soków pomidorowych oraz dwóch soków wielowarzywnych ...
2022-02-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Ostecx Creative
,
Starcom
marki:
Tymbark
Pięć warzywnych nowości marki Tymbark
×
poprzedni
następny
Śniadanie i sok w reklamie Tymbarku
Tymbark znów śpiewająco zachęca do picia soku do śniadania. Marka powraca z utworem "Śniadanie i Tymbark, śniadanie i sok" opracowanym do znanej melodii. Spot telewizyjny przedstawia przekrój sytuacji wyjętych z poranków ...
2021-09-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Nowa interpretacja przeboju Skaldów na 85-lecie Tymbarku
Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni połączyli siły, tworząc własne reinterpretacje największego przeboju Skaldów - "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał". Z okazji 85-lecia Tymbarku każdy z artystów ...
2021-08-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
BrainBox
,
East Eventz
,
Hope
,
Moon Films
,
Panowie Programiści
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark zachęca do spontaniczności
Marka Tymbark startuje z nową komunikacją nowej, imprezowej linii produktów Crazy Fun. Kilka tygodni temu na rynek trafiły napoje Tymbark Crazy Fun. Linia jest odpowiedzią na oczekiwania młodych osób, które ...
2021-06-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
GetHero
,
Hand Made
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark zachęca do spontaniczności
×
poprzedni
następny
Tymbark H2Owoc w kolejnej kampanii
H2Owoc od Tymbarku pojawia się w kolejnej kampanii promocyjnej. Najważniejszy wyróżnik produktu: prosty skład oraz benefit - bez dodatku cukru, podkreśla wyjątkowy utwór stworzony w oparciu o fragment muzycznego hitu ...
2021-06-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark H2Owoc w kolejnej kampanii
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [6]
działy
› promocje i PR [35]
› innowacje i nowości [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [37]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [5]
firmy marketingowe
› BrainBox [15]
› Publicis [12]
› Bardzo [5]
› Videomill [5]
› Hope [3]
› Moon Films [3]
› Smolar [3]
› DDB & Tribal [2]
› Juice [2]
› NAV Agency [2]
› Televisor [2]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [1]
› Creative Harder [1]
› DDOB [1]
› East Eventz [1]
› GetHero [1]
› Gratifica [1]
› Grey [1]
› Hand Made [1]
› LensThat [1]
› Ostecx Creative [1]
› Ostexc Creative [1]
› Panowie Programiści [1]
› Peppermint [1]
› Trzask [1]
› WebTalk [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› Tymbark [36]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA