KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
OMD Media Direction
kiedykolwiek
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Patrycja Kazadi twarzą konkursu Lipton Ice Tea
Piosenkarka, prezenterka telewizyjna, a także influencerka, Patrycja Kazadi, została twarzą nowego konkursu marki Lipton Ice Tea, w którym do wygrania jest aż milion butelek tego napoju. W sprzedaży promocyjnej udział ...
2019-05-09 Soft drinks
firmy:
Kolporter
,
PepsiCo
,
Avanti
,
FCB Bridge2Fun
,
OMD Media Direction
,
Questia Communications
marki:
Lipton
Patrycja Kazadi twarzą konkursu Lipton Ice Tea
×
Zimowa kampania marki Pepsi
Rozpoczęła się nowa zimowa kampania reklamowa napoju Pepsi, realizowana pod hasłem "Zima jest chwilą. Chwytaj ją!". Spot pokazuje grupę znajomych, którzy wspólnie jadą w góry, żeby pojeździć na nartach i ...
2017-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Partner of Promotion
marki:
Pepsi
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
Rusza pierwsza zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi - kampanii, w której konsumenci odkrywają, który napój typu cola bardziej im smakuje. Dotychczas akcje te zawsze odbywały się w miesiącach letnich. Mechanizm ...
2016-11-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Partner of Promotion
marki:
Pepsi
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
×
Matka Natura ponownie w kampanii marki Hortex
Matka Natura i przyjaciele wracają w najnowszej kampanii reklamowej marki Hortex. Tegoroczna odsłona kampanii promuje nową linię Soków Tłoczonych Hortex. Za kreację kolejny rok z rzędu odpowiada Opus B. W ...
2016-10-14 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
OMD Media Direction
,
Opus B
marki:
Hortex
Wakacyjna kampania Pepsi
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa marki Pepsi, obejmująca m.in. kolejną odsłonę akcji konsumenckiej "Wyzwanie smaku". Akcja obejmuje cykl eventów, podczas których wszyscy mogą wziąć udział w tzw. ślepym teście smaku Pepsi ...
2016-07-20 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Jurajska rozpoczyna kampanię wody mineralnej
Marka Jurajska rozpocznie 2 maja pierwszą kampanię telewizyjną dla swojego flagowego produktu - naturalnej wody mineralnej. - W kreacji zawarto esencję marki: emocje związane z rodziną, bliskość nieskażonej natury oraz ...
2016-04-26 Soft drinks
firmy:
Jurajska
,
OMD Media Direction
,
Quality PR
marki:
Jurajska
Niepowtarzalne chwile w kampanii Pepsi
Ruszył nowy cykl kampanii reklamowych Pepsi pokazujący niepowtarzalne momenty z życia różnych osób. W Polsce akcja jest prowadzona pod hasłem "Życie jest chwilą. Żyj". Kampania jest adaptacją globalnej komunikacji zaplanowanej na ...
2016-01-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Pepsi w legendarnej odsłonie
Na rynek powraca Pepsi w limitowanej edycji z lat 80. Na sklepowych półkach konsumenci mogą znaleźć napój w unikalnej puszce i butelce z logo vintage. Dodatkowo w ramach promocji "Legendarna Edycja ...
2015-10-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Pepsi w legendarnej odsłonie
×
Matka Natura wraca w kampanii marki Hortex
Startuje nowa kampania reklamowa marki Hortex przebiegająca pod hasłem „Hortex. Pasję mamy w Naturze!”. Akcja jest kontynuacją komunikacji z postacią Matki Natury, która wybiera najlepsze, naturalne produkty, a szczególnymi względami obdarza ...
2015-09-11 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
OMD Media Direction
,
Opus B
marki:
Hortex
Wyzwanie smaku w wakacyjnej kampanii Pepsi
Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Wyzwanie smaku” reklamującej napój Pepsi. Akcja jest polską adaptacją amerykańskiej kampanii Pepsi prowadzonej od ponad 20 lat, w ramach której każdy zainteresowany może z nieoznaczonych ...
2015-07-09 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Kinga Pienińska rozpoczyna kolejną kampanię telewizyjną
W najbliższy poniedziałek, 18 maja startuje kolejna kampania telewizyjna Kingi Pienińskiej, naturalnej wody mineralnej. Kampania obejmie największe stacje: TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Marka ma już za sobą dwie kampanie ...
2015-05-15 Soft drinks
firmy:
GFT Goldfruct
,
Easy Media
,
OMD Media Direction
marki:
Kinga Pienińska
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
Ruszyła nowa odsłona kampanii „Wyzwanie Pepsi”. Marka i jej ambasadorzy będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych ograniczeń. Na każdy miesiąc przygotowano różne wyzwania dla konsumentów, związane m.in ...
2015-03-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
4Frame
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
×
poprzedni
następny
Nowy smak Rockstar Energy Drink
Marka Rockstar Energy Drink (PepsiCo) wprowadza do portfolio nowy smak: Lemon & Lime. Produkt dostępny jest w wygodnych puszkach o pojemności 250 ml. Wprowadzenie nowego smaku wspierane jest kampanią „Porusz Swoje ...
2015-03-16 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Rockstar
Nowy smak Rockstar Energy Drink
×
poprzedni
następny
Pierwsza tegoroczna kampania Kingi Pienińskiej
1 lutego rozpoczęła się pierwsza w tym roku kampania telewizyjna naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. Marka pozostaje wierna hasłu, które zaczęła promować w ubiegłym roku: „Kinga Pienińska Czysty smak Pienin” ...
2015-02-02 Soft drinks
firmy:
GFT Goldfruct
,
Easy Media
,
OMD Media Direction
marki:
Kinga Pienińska
Kampania reklamowa napojów PepsiCo
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania napojów gazowanych i energetycznych produkowanych przez PepsiCo, pod hasłem „Miksologia 2015”. Jej celem jest zainspirowanie konsumentów do tworzenia „mocktaili” takich jak Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana ...
2015-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
Rockstar
,
7Up
Ruszyła kampania marketingowa Pepsi
15 września ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji akcji „Wyzwanie Smaku Pepsi”, w której konsumenci próbują napojów i odkrywają swoje preferencje smakowe. Przez 2 miesiące w wielu miejscach w ...
2014-09-16 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Digital One
,
Ewesa
,
Graffiti
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Ruszyła kampania marketingowa Pepsi
×
Ruszyła akcja promująca markę Mirinda
Dziś rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda (PepsiCo), której hasłem przewodnim jest "Twój plan na FUN". Spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów ...
2014-08-01 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
Wystartowała ogólnopolska kampania towarzysząca tegorocznej edycji "Wyzwania smaku" Pepsi. Jej główny bohater to kojarzący się z bożonarodzeniowymi reklamami Coca-Coli św. Mikołaj, który udaje się na urlop. Wyzwanie smaku to akcja ...
2014-06-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
×
"Wyzwanie smaku" Pepsi wraca do Polski
W lipcu rozpocznie się druga edycja akcji "Wyzwanie smaku", w ramach której konsumenci mogą sprawdzić, czy bardziej smakuje im Pepsi czy Coca-Cola. W ramach akcji organizowane będą eventy, podczas których ...
2014-06-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Lionel Messi promuje Pepsi w kampanii Funball
21 kwietnia wystartowała ogólnopolska kampania Pepsi "Funball". Zachęca ona do innego spojrzenia na piłkę - wyjścia z domów i spontanicznej zabawy w plenerze. W działania zaangażował się Lionel Messi. Kampania prowadzona ...
2014-04-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Lionel Messi promuje Pepsi w kampanii Funball
×
poprzedni
następny
1
|
2
[2]
FILTRY
działy
› promocje i PR [24]
› innowacje i nowości [4]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [17]
› Coca-Cola [2]
› GFT Goldfruct [2]
› Herbapol Lublin [2]
› Hortex [2]
› Jurajska [1]
› Kolporter [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [2]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› BBDO [15]
› Questia [11]
› Digital One [10]
› Ewesa [5]
› Deloitte Digital [4]
› Pink Pepper Media [4]
› Easy Media [2]
› Opus B [2]
› Partner of Promotion [2]
› San Markos [2]
› 4Frame [1]
› Art&Craft [1]
› Avanti [1]
› FCB Bridge2Fun [1]
› Graffiti [1]
› Influent PR [1]
› Quality PR [1]
› Questia Communications [1]
marki
› Pepsi [14]
› Coca-Cola [4]
› Mirinda [4]
› 7Up [3]
› Mountain Dew [3]
› Herbapol [2]
› Hortex [2]
› Kinga Pienińska [2]
› Rockstar [2]
› Jurajska [1]
› Lipton [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA