KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
BBDO
Mirinda
kiedykolwiek
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
Kampania marki pod hasłem "Za dobre, by wybrać" wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy - mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
×
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
Trwa nowa kampania napoju marki Mirinda "Bitwa Smaku". Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów - Ravgora ...
2017-07-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
×
Dwugłowy sprzedawca w kampanii Mirindy
Mirinda, marka napojów gazowanych z portfolio PepsiCo, wprowadza na rynek 2 nowe smaki: arbuzowy i ananasowy. Kampania zachęca do spróbowania obu i głosowania na ten, który powinien zostać na dłużej ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Mirinda zakończyła test nowych smaków
Deloitte Digital przygotowała dla marki Mirinda (PepsiCo) projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję, która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z dwóch nowych smaków Mirindy. Konsumenci wybrali smak gruszki i ...
2016-08-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
Papaya Films
marki:
Mirinda
Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów
PepsiCo i agencja Deloitte Digital CE rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia wejdzie do stałej ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
marki:
Mirinda
Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów
×
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
Ruszyła nowa odsłona kampanii „Wyzwanie Pepsi”. Marka i jej ambasadorzy będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych ograniczeń. Na każdy miesiąc przygotowano różne wyzwania dla konsumentów, związane m.in ...
2015-03-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
4Frame
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
×
poprzedni
następny
Kampania reklamowa napojów PepsiCo
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania napojów gazowanych i energetycznych produkowanych przez PepsiCo, pod hasłem „Miksologia 2015”. Jej celem jest zainspirowanie konsumentów do tworzenia „mocktaili” takich jak Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana ...
2015-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
Rockstar
,
7Up
Ruszyła akcja promująca markę Mirinda
Dziś rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda (PepsiCo), której hasłem przewodnim jest "Twój plan na FUN". Spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów ...
2014-08-01 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
Lionel Messi promuje Pepsi w kampanii Funball
21 kwietnia wystartowała ogólnopolska kampania Pepsi "Funball". Zachęca ona do innego spojrzenia na piłkę - wyjścia z domów i spontanicznej zabawy w plenerze. W działania zaangażował się Lionel Messi. Kampania prowadzona ...
2014-04-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Lionel Messi promuje Pepsi w kampanii Funball
×
poprzedni
następny
FILTRY
działy
› promocje i PR [9]
› innowacje i nowości [3]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [9]
firmy marketingowe
› OMD Media Direction [7]
› Deloitte Digital [5]
› Digital One [4]
› Questia [4]
› Pink Pepper Media [2]
› 4Frame [1]
› Ewesa [1]
› Papaya Films [1]
marki
› 7Up [3]
› Mountain Dew [3]
› Pepsi [3]
› Rockstar [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA