KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
BBDO
BBDO
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 47
Pepsi promuje nowe tradycje świąteczne
Koncern Pepsi w świątecznej kampanii Pepsi Max zachęca ludzi, by w Boże Narodzenie wypróbowali nowe świąteczne tradycje. Reklamy #TryitLoveit zostały nakręcone w Islandii a ich bohaterem jest internauta Heidar Logi ...
2017-11-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
marki:
Pepsi
Pepsi podsumowuje „Wyzwanie smaku”
Od pierwszej edycji "Wyzwania smaku Pepsi" w 2013 r. w akcji wzięło udział ponad pół miliona osób. W rozpoczętej kampanii marka podsumowuje wydarzenie i dziękuje jego uczestnikom. W ramach akcji ...
2017-09-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
Trwa nowa kampania napoju marki Mirinda "Bitwa Smaku". Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów - Ravgora ...
2017-07-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
×
Dwugłowy sprzedawca w kampanii Mirindy
Mirinda, marka napojów gazowanych z portfolio PepsiCo, wprowadza na rynek 2 nowe smaki: arbuzowy i ananasowy. Kampania zachęca do spróbowania obu i głosowania na ten, który powinien zostać na dłużej ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kuba Błaszczykowski twarzą promocji Pepsi i Lay's
13 marca rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's pod nazwą "Kibice wygrywają pierwsi". - Zazwyczaj kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich z niecierpliwością czekają na ich wygraną ...
2017-03-15 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
,
VML
marki:
Lay's
,
Pepsi
Kuba Błaszczykowski twarzą promocji Pepsi i Lay's
×
Zimowa kampania marki Pepsi
Rozpoczęła się nowa zimowa kampania reklamowa napoju Pepsi, realizowana pod hasłem "Zima jest chwilą. Chwytaj ją!". Spot pokazuje grupę znajomych, którzy wspólnie jadą w góry, żeby pojeździć na nartach i ...
2017-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Partner of Promotion
marki:
Pepsi
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
Rusza pierwsza zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi - kampanii, w której konsumenci odkrywają, który napój typu cola bardziej im smakuje. Dotychczas akcje te zawsze odbywały się w miesiącach letnich. Mechanizm ...
2016-11-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Partner of Promotion
marki:
Pepsi
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
×
Mirinda zakończyła test nowych smaków
Deloitte Digital przygotowała dla marki Mirinda (PepsiCo) projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję, która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z dwóch nowych smaków Mirindy. Konsumenci wybrali smak gruszki i ...
2016-08-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
Papaya Films
marki:
Mirinda
Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” w nowej formule
Akcja "Wyzwanie Smaku Pepsi" zyskała w tym roku nową formułę. Ekipy promocyjne, organizujące testy smaku Pepsi i drugiego napoju typu cola, docierają tym razem do wybranych grup, zdefiniowanych według bardzo różnych ...
2016-08-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Wakacyjna kampania Pepsi
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa marki Pepsi, obejmująca m.in. kolejną odsłonę akcji konsumenckiej "Wyzwanie smaku". Akcja obejmuje cykl eventów, podczas których wszyscy mogą wziąć udział w tzw. ślepym teście smaku Pepsi ...
2016-07-20 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów
PepsiCo i agencja Deloitte Digital CE rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia wejdzie do stałej ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
marki:
Mirinda
Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów
×
Niepowtarzalne chwile w kampanii Pepsi
Ruszył nowy cykl kampanii reklamowych Pepsi pokazujący niepowtarzalne momenty z życia różnych osób. W Polsce akcja jest prowadzona pod hasłem "Życie jest chwilą. Żyj". Kampania jest adaptacją globalnej komunikacji zaplanowanej na ...
2016-01-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Pepsi w legendarnej odsłonie
Na rynek powraca Pepsi w limitowanej edycji z lat 80. Na sklepowych półkach konsumenci mogą znaleźć napój w unikalnej puszce i butelce z logo vintage. Dodatkowo w ramach promocji "Legendarna Edycja ...
2015-10-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Pepsi w legendarnej odsłonie
×
Wyzwanie smaku w wakacyjnej kampanii Pepsi
Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Wyzwanie smaku” reklamującej napój Pepsi. Akcja jest polską adaptacją amerykańskiej kampanii Pepsi prowadzonej od ponad 20 lat, w ramach której każdy zainteresowany może z nieoznaczonych ...
2015-07-09 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
Ruszyła nowa odsłona kampanii „Wyzwanie Pepsi”. Marka i jej ambasadorzy będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych ograniczeń. Na każdy miesiąc przygotowano różne wyzwania dla konsumentów, związane m.in ...
2015-03-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
4Frame
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
×
poprzedni
następny
Nowy smak Rockstar Energy Drink
Marka Rockstar Energy Drink (PepsiCo) wprowadza do portfolio nowy smak: Lemon & Lime. Produkt dostępny jest w wygodnych puszkach o pojemności 250 ml. Wprowadzenie nowego smaku wspierane jest kampanią „Porusz Swoje ...
2015-03-16 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Rockstar
Nowy smak Rockstar Energy Drink
×
poprzedni
następny
Kampania reklamowa napojów PepsiCo
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania napojów gazowanych i energetycznych produkowanych przez PepsiCo, pod hasłem „Miksologia 2015”. Jej celem jest zainspirowanie konsumentów do tworzenia „mocktaili” takich jak Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana ...
2015-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
Rockstar
,
7Up
PepsiCo promuje 7UP w wersji Mojito
Ruszyła kampania reklamująca nowy na rynku napój 7UP Mojito - limitowaną edycję 7UP. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Solo czy w miksie? Ty decydujesz!”. 7UP Mojito to jedyny napój gazowany ...
2014-08-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
7Up
Ruszyła akcja promująca markę Mirinda
Dziś rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda (PepsiCo), której hasłem przewodnim jest "Twój plan na FUN". Spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów ...
2014-08-01 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
Wystartowała ogólnopolska kampania towarzysząca tegorocznej edycji "Wyzwania smaku" Pepsi. Jej główny bohater to kojarzący się z bożonarodzeniowymi reklamami Coca-Coli św. Mikołaj, który udaje się na urlop. Wyzwanie smaku to akcja ...
2014-06-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
×
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [47]
działy
› promocje i PR [47]
› innowacje i nowości [9]
› zagranica [3]
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [47]
› Coca-Cola [2]
› PizzaPortal.pl [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [2]
firmy marketingowe
› OMD Media Direction [39]
› Questia [17]
› Deloitte Digital [13]
› Artegence [12]
› Digital One [10]
› Ewesa [10]
› Pink Pepper Media [10]
› Questia Communications [8]
› Papaya Films [6]
› Good Looking Studio [2]
› K2 Internet [2]
› Partner of Promotion [2]
› VML [2]
› 38 PR & Content Communication [1]
› 4Frame [1]
› Film Produkcja [1]
› Influent PR [1]
› Makata [1]
› OTO Film [1]
marki
› Pepsi [35]
› Mirinda [9]
› 7Up [5]
› Coca-Cola [4]
› Mountain Dew [4]
› Lay's [2]
› Rockstar [2]
› Lipton Ice Tea [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA