KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
BBDO
OMD Media Direction
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 39
Ruszyła letnia kampania marki Pepsi
Wystartowała letnia kampania Pepsi pod hasłem: "Sięgnij po więcej!". Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami, w tym podejmowania spontanicznych działań w towarzystwie innych i smaku Pepsi. Celem marki ...
2021-07-06 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Ruszyła letnia kampania marki Pepsi
×
Świąteczna kampania marki Pepsi
Startuje świąteczna kampania Pepsi "Jak świętować, to tylko z Pepsi!". Bohaterami są niebieskie Elfy Pepsi, które w tym roku celebrują małe przyjemności, ponieważ z tych właśnie momentów składają się Święta z ...
2020-11-06 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
Film Produkcja
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Muzyczna kampania Pepsi z nowymi artystami
Rozpoczęła się nowa odsłona akcji "Pepsi Taste the Beat", w której występują Muniek Staszczyk i Klaudia Szafrańska. W reklamie opisują oni, jak różne osoby doznają wrażeń muzycznych, a towarzyszy im napój ...
2020-07-17 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Pepsi Mango nowym wariantem smakowym marki
W tym roku PepsiCo najsilniej w swojej historii działań promocyjnych stawia na rozwój segmentu produktów bezcukrowych - obecnie firma poszerza ogólnopolską ofertę o nową Pepsi o smaku Mango. W ten ...
2020-04-28 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Pepsi Mango nowym wariantem smakowym marki
×
poprzedni
następny
Rusza kampania „Postaw na Stół Pepsi”
Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i nowe, doznania kulinarne. W kampanii "Postaw na Stół ...
2020-01-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
OTO Film
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Rusza kampania „Postaw na Stół Pepsi”
×
Świąteczna kampania Pepsi
W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła film "Elfy same w domu", w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań ...
2019-12-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
marki:
Pepsi
Świąteczna kampania Pepsi
×
Nowa kampania Pepsi z udziałem (nie)zwykłych ludzi
Trwa letnia kampania Pepsi, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi - FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. Marka zachęca do ...
2019-09-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
Good Looking Studio
,
Makata
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Nowa kampania Pepsi z udziałem (nie)zwykłych ludzi
×
Druga odsłona letniej kampanii Pepsi
Pepsi-Cola General Bottlers Poland rozpoczyna drugą odsłonę letniej kampanii marki Pepsi. Spoty były kręcone podczas trzech dni zdjęciowych w Polsce, m.in. na Pomorzu. W ramach kampanii emitowane są dwa spoty: ...
2019-08-09 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
marki:
Pepsi
Wyzwanie Smaku Pepsi wkrótce rusza w Polskę
Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać ...
2019-06-25 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Wyzwanie Smaku Pepsi wkrótce rusza w Polskę
×
Zniżka na PizzaPortal.pl z kodami od Pepsi
W długi weekend majowy rozpoczyna się promocja organizowana przez Avanti, działającą na zlecenie PCGBP przy współpracy z PizzaPortal.pl. Pod zakrętkami wybranych napojów znajdują się kody promocyjne, które uprawniają do zniżki o ...
2019-04-30 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
PizzaPortal.pl
,
38 PR & Content Communication
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
Imbirowa nowość w portfolio marki Pepsi
Pepsi Ginger to nowy na polskim rynku napój typu cola o smaku imbirowym, który już od stycznia 2019 roku dostępny jest na sklepowych półkach i na stałe zagości w ofercie producenta ...
2019-02-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Imbirowa nowość w portfolio marki Pepsi
×
poprzedni
następny
Świąteczna kampania Pepsi w internecie
Marka Pepsi rozpoczęła internetową odsłonę kampanii. Opowiada ona o przedświątecznym zaginięciu butelek napoju w chatce Elfów. Stoją za tym: Jessica Mercedes, Jakob Kosel, Julia Dyzio oraz Mariusz Mac. Głównymi bohaterami ...
2018-12-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Święty Mikołaj w reklamie Pepsi
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa marki Pepsi. Spot pokazuje, jak Święty Mikołaj wraca po pracy razem z elfami w ubraniach w niebieskim kolorze. Bohater pije Pepsi, po czym zaczyna się taneczna impreza ...
2018-11-23 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
Kampania marki pod hasłem "Za dobre, by wybrać" wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy - mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
×
Początek tegorocznego „Wyzwanie smaku” Pepsi
2 lipca ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360 stopni tegorocznej edycji "Wyzwania smaku" Pepsi. Tego lata marka zaprasza na Przystanek smaku do 8 polskich miast. Pojawią się tam też influencerzy. W ...
2018-07-03 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Ewesa
,
K2 Internet
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Początek tegorocznego „Wyzwanie smaku” Pepsi
×
Lemon Lemon z silnym wsparciem marketingowym
W kwietniu ruszyły działania marketingowe wspierające nowość produktową Lemon Lemon od 7UP. To nowa lemoniada z bąbelkami od PepsiCo, która zawiera sok z cytryn i ma mniej kalorii, dzięki częściowemu zastąpieniu ...
2018-05-15 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Ewesa
,
K2 Internet
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
7Up
Lemon Lemon z silnym wsparciem marketingowym
×
PepsiCo promuje wersje smakowe Pepsi
Rozpoczęła się kampania promująca dwie wersje smakowe napoju Pepsi: Wild Cherry i Lime. Reklamy pokazują, jak bohaterowie dzięki napojowi przełamują rutynę - podają Wirtualne Media. Filmy reklamowe kończą się prezentacją ...
2018-01-25 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Questia
,
VML
marki:
Pepsi
Pepsi podsumowuje „Wyzwanie smaku”
Od pierwszej edycji "Wyzwania smaku Pepsi" w 2013 r. w akcji wzięło udział ponad pół miliona osób. W rozpoczętej kampanii marka podsumowuje wydarzenie i dziękuje jego uczestnikom. W ramach akcji ...
2017-09-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
Trwa nowa kampania napoju marki Mirinda "Bitwa Smaku". Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów - Ravgora ...
2017-07-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
×
Dwugłowy sprzedawca w kampanii Mirindy
Mirinda, marka napojów gazowanych z portfolio PepsiCo, wprowadza na rynek 2 nowe smaki: arbuzowy i ananasowy. Kampania zachęca do spróbowania obu i głosowania na ten, który powinien zostać na dłużej ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [39]
działy
› promocje i PR [39]
› innowacje i nowości [8]
› badania [1]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [39]
› Coca-Cola [2]
› PizzaPortal.pl [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [2]
firmy marketingowe
› OMD Media Direction [39]
› Questia [16]
› Artegence [12]
› Deloitte Digital [11]
› Digital One [9]
› Ewesa [9]
› Pink Pepper Media [9]
› Questia Communications [8]
› Papaya Films [5]
› K2 Internet [2]
› Partner of Promotion [2]
› VML [2]
› 38 PR & Content Communication [1]
› 4Frame [1]
› Film Produkcja [1]
› Good Looking Studio [1]
› Influent PR [1]
› Makata [1]
› OTO Film [1]
marki
› Pepsi [32]
› Mirinda [7]
› 7Up [4]
› Coca-Cola [4]
› Mountain Dew [3]
› Lay's [2]
› Rockstar [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA