KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Coca-Cola
Liquid Thread
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 23
Coca-Cola promuje brzoskwiniową nowość
W marcu na polskim rynku pojawił się nowy, brzoskwiniowy smak marki Coca-Cola. Produkt w wariancie zero cukru dostępny jest w pojemności 0,5l i 1l. Nowość otrzyma szerokie wsparcie w mediach, przede ...
2019-03-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola promuje brzoskwiniową nowość
×
Kampania Coca-Cola z Piotrem Fronczewskim i Rezim
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Coca-Cola "Ikona powraca" z udziałem wyjątkowego duetu ambasadorskiego Fronczewski-ReZi. Ich obecność stanowi symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola. "Ikona powraca" to efekt konsekwentnie ...
2019-01-14 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Kampania Coca-Cola z Piotrem Fronczewskim i Rezim
×
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
W ramach kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola przygotowała dla konsumentów kolejną niespodziankę. Na polskim rynku debiutuje właśnie limitowana edycja Coca-Cola o smaku cynamonowym. Produkt w wariancie zero cukru dostępny ...
2018-11-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
×
poprzedni
następny
Rusza świąteczna kampania Coca-Coli
Rozpoczęła się świąteczna kampania Coca-Coli realizowana pod hasłem "Podaruj radość i bądź #jakMikołaj". W tym roku marka zachęca do tego, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei ...
2018-11-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
Pankreator
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Rusza świąteczna kampania Coca-Coli
×
poprzedni
następny
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
Od połowy września w wybranych punktach sprzedaży dostępne są limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Design opakowań nawiązuje do wzornictwa koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski. Unikalna edycja jest częścią umowy ...
2018-09-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
×
poprzedni
następny
Przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Cola
Z początkiem sierpnia rusza kolejna odsłona współpracy marki Coca-Cola z Ewą Wachowicz w ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". Ambasadorka marki przygotowała autorską kolekcję 11 przepisów kulinarnych ...
2018-08-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Cola
×
Coca-Cola debiutuje w segmencie napojów roślinnych
Coca-Cola rozszerza swoją obecność na polskim rynku, wprowadzając markę AdeZ. Kampania promująca nowość obejmie działania w obszarze digital, social media oraz POS w punktach sprzedaży. Produkty na bazie roślin zyskują ...
2018-07-26 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
AdeZ
Coca-Cola debiutuje w segmencie napojów roślinnych
×
Influencer komentatorem sportowym w kampanii Coca-Coli
W kwietniu ruszyła kampania Coca-Coli "Gotowi na emocje". W jej ramach nawiązano współpracę z influencerem Izakiem, czyli Piotrem Skowyrskim. Tegoroczne działania na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 to największa aktywacja marki na ...
2018-04-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli
W ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz - autorką książek kulinarnych, producentką telewizyjną oraz członkinią jury Top Chef. Wśród zaplanowanych ...
2018-04-17 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Promocja narodowa Coca-Cola
Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, prowadzi od 2 kwietnia kampanię "Gotowi na emocje". Strategicznym elementem zaplanowanych działań jest trwająca promocja ogólnopolska (loteria i sprzedaż premiowa, tzw. collect & get) ...
2018-04-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Promocja narodowa Coca-Cola
×
Coca-Cola gotowa na mundial
Coca-Cola, oficjalny partner mistrzostw świata FIFA 2018, rozpoczęła kampanię pod hasłem "Gotowi na emocje". Marka przygotowała spot reklamowy, którego koncept kreatywny zbudowany jest na odprawie w fabryce, sprawdzającej gotowość marki ...
2018-04-03 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola gotowa na mundial
×
Coca-Cola Zero debiutuje w „Top Chef”
W trzecim odcinku najnowszej edycji kulinarnego programu "Top Chef" lokowana będzie marka Coca-Cola Zero. Działanie promocyjne stanowi część kolejnej odsłony kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". W trakcie ...
2018-03-22 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Nowy serial sponsorowany przez Coca-Colę
Integralnym elementem tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Cola jest sponsoring serialu "Podziękuj niedocenionym". Program będzie emitowany od 1 do 17 grudnia przed piątkowym wydaniem "Wydarzeń" na antenie telewizji Polsat. 6-odcinkowa produkcja stanowi ...
2017-12-02 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Nowy serial sponsorowany przez Coca-Colę
×
Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią
Coca-Cola rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. W tym roku zachęca do podziękowania bliskim. Działaniom towarzyszy wprowadzenie na rynek limitowanej edycji świecących w ciemności półlitrowych butelek. W komunikacji pojawią się również świąteczne ciężarówki ...
2017-11-06 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
Pankreator
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią
×
poprzedni
następny
Premiera serialu wyprodukowanego przez Coca-Colę
W czwartek w kanale YouTube nastąpi premiera autorskiego serialu Coca-Cola dla nastolatków pt. Storyline. - Piątka przyjaciół, których nastoletnie życie wypełnia muzyka, miłość, zabawa i poszukiwanie szczęścia. Losy bohaterów oddają ...
2017-06-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Premiera serialu wyprodukowanego przez Coca-Colę
×
Sprite i Fanta z nowymi produktami
Coca-Cola wprowadza na polski rynek wiosenne nowości w portfolio napojów gazowanych - Sprite w nowej formule o obniżonej kaloryczności, a także dwa smaki Fanta - MALinna i Shokata. - Nowa ...
2017-05-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Social Media
marki:
Fanta
,
Sprite
Sprite i Fanta z nowymi produktami
×
poprzedni
następny
Coca-Cola promuje limonkową wersję napoju
Marka Coca-Cola wprowadziła na polski rynek limonkowy wariant swojego sztandarowego napoju. W kampanię nowości zaangażowani są twórcy znani z YouTube, m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia & Wujaszek Liestyle czy współtwórcy ...
2017-04-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola promuje limonkową wersję napoju
×
poprzedni
następny
Coca-Cola ujednolica opakowania
Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One Brand". Zakłada ...
2017-01-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola ujednolica opakowania
×
poprzedni
następny
Coca-Cola uruchomiła kulinarną aplikację
Z okazji zbliżających się Świąt Coca-Cola zadbała o kulinarne inspiracje na wspólne, rodzinne posiłki. Aplikacja mobilna SimplyTastly powstała z myślą o amatorach i entuzjastach gotowania, którzy znajdą w niej ponad ...
2016-12-06 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Bstorm
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola uruchomiła kulinarną aplikację
×
Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię
7 listopada w telewizji pojawi się świąteczna reklama Coca-Coli. Marka przygotowała nowy spot przedstawiający tradycję obdarowania bliskich. Będzie on emitowany w telewizji, kinach oraz internecie. W trasę po Polsce wkrótce wyruszą ...
2016-11-07 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię
×
poprzedni
następny
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [23]
działy
› promocje i PR [23]
› innowacje i nowości [9]
firmy marketingowe
› Liquid Thread [23]
› MediaCom [22]
› Fortis [20]
› McCann [15]
› Pankreator [2]
› Bstorm [1]
› Craft&Momentum [1]
› Nice [1]
› Schawk [1]
› Social Media [1]
marki
› Coca-Cola [20]
› Fanta [2]
› AdeZ [1]
› Sprite [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA