KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Pure Play
Hortex
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Jurajska rozpoczyna kampanię wspierającą relaunch marki
Rozpoczęła się digitalowa kampania wody Jurajska (Hortex), wspierająca relaunch całej marki. Działania obejmują zasięgową kampanię na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Ich trzonem są materiały video i animacje stworzone na potrzeby ...
2021-05-25 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Jurajska
Wystartowała kampania soków Hortex
Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Dynamo Films
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Kampania napojów Hortex na TikToku
W ramach kampanii digitalowej napojów Hortex, na TikToku wystartował challenge #zdecydujwduecie. "Bardziej soczyste czy bardziej orzeźwiające?" W challenge'u odpowiedzi na to pytanie należy udzielić w nietypowej formie. Poprzez zrobienie soczysto-orzeźwiającego ...
2020-07-08 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Pure Play
marki:
Hortex
Hortex z loterią promocyjną
Marka napojów Hortex przygotowała letnią akcję promocyjną. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić jeden z napojów marki w opakowaniu promocyjnym i na stronie loterii wypełnić formularz zgłoszeniowy, wpisując kod ...
2019-06-25 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
Grzegrzółka&Ko
,
MediaCom
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Rusza szczera kampania Hortex
Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna napojów Hortex. Za koncepcję i realizację działań po raz kolejny odpowiada Opus B. Zespół agencji stworzył nową stylistykę i narrację dla marki. Przekaz pełen humoru i dystansu ...
2019-05-09 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
MediaCom
,
Opus B
,
Papaya Films
,
Pure Play
,
Televisor
marki:
Hortex
Rusza szczera kampania Hortex
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
firmy marketingowe
› Opus B [4]
› Asap&Asap [3]
› F11 [2]
› MediaCom [2]
› OMD Media Direction [2]
› Dynamo Films [1]
› Grzegrzółka&Ko [1]
› Papaya Films [1]
› Televisor [1]
marki
› Hortex [4]
› Jurajska [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA