KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 154
Promocja polskiej żywności w Szanghaju
Swoją działalność w Szanghaju rozpoczęło centrum wystawienniczo-sprzedażowe towarów rolno-spożywczych Xi Jiao International. Polska jest jedynym krajem z Europy, który ma stałe stoisko - podaje w Puls Biznesu. Wśród prezentowanych artykułów ...
2010-10-21 Soft drinks
Coca-Cola pozostaje najdroższą marką świata
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Wartość marki oszacowano na 70,5 mld USD, co w porównaniu z zeszłym rokiem ...
2010-09-17 Soft drinks
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Ceny żywności nieco spadły
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych w ciągu lipca spadły o 1,4%, zaś inflacja w ujęciu rocznym wyniosła 3,5% - szacuje Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki Ministerstwa Finansów. W grupie żywność i ...
2009-08-05 Soft drinks
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Raporty kwartalne spółek
Grupa Żywiec Spółka miała 9,46 mln PLN skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2009 roku wobec 52,26 mln PLN zysku rok wcześniej (-81,9%). Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 31,77 mln PLN wobec ...
2009-05-18 Soft drinks
Kryzys w Wielkiej Brytanii szansą dla polskich firm
Kryzys gospodarczy w Wielkiej Brytanii dotyka coraz większej liczby osób. Firma konsultingowa BDO prognozuje, że w tym roku bezrobocie będzie rosło w tempie powyżej 100 tys. osób miesięcznie, ponieważ dla wielu ...
2009-03-03 Soft drinks
Nowy typ folii lepiej zabezpieczy żywność
Choć tworzywa sztuczne są ciągle doskonalone, większość z nich ma dużą wadę - zbyt łatwo przepuszczają tlen, dwutlenek węgla, zapachy i aromaty. To powoduje utratę smaku, zapachu i w końcu psucie ...
2009-02-10 Soft drinks
Cła zaporowe w USA problemem dla polskich firm
Wprowadzenie przez Stany Zjednoczone 100% ceł na produkty żywnościowe, o czym informowaliśmy w tym tygodniu, jest dużym kłopotem dla polskich firm spożywczych. Decyzja USA jest reakcją na utrzymywany od dawna zakaz ...
2009-01-30 Soft drinks
Synovate o reakcjach Polaków na kryzys
Serwis Pb.pl przytacza wyniki badań przeprowadzonych przez agencję Synovate, dotyczących reakcji Polaków na trudniejszą sytuację gospodarczą. Agencja Synovate przeprowadziła badanie na temat tego, co sądzą o kryzysie gospodarczym. Pierwsza edycja została zrealizowana ...
2009-01-28 Soft drinks
Rośnie fala produktów niepełnowartościowych
Wiele sprzedawanych w Polsce wyrobów to "mleko prosto od krowy", "majonez babuni" czy "szynka domowa", ale tylko z nazwy. W PRL zamiast czekolady były wyroby czekoladopodobne, a teraz zamiast masła, sera ...
2008-09-01 Soft drinks
Badania Nielsen: rosyjski rynek artykułów spożywczych w 2007 r.
W 2007 r. obrót detaliczny artykułami żywnościowymi w Rosji wzrósł o 13% w ujęciu wartościowym. Kluczowe czynniki determinujące rozwój rynku to: wygoda konsumenta, szerokość oferty i rosnące zainteresowanie rosyjskich konsumentów zdrową ...
2008-03-05 Russia & CIS
Produkty żywnościowe nadal będą drożeć
W pierwszym półroczu zdrożeje większość produktów żywnościowych. - Podwyżki cen przetworów owocowych są konieczne, ponieważ dotychczasowe nie zrekompensowały producentom znacznego wzrostu cen surowców, który miał miejsce w ubiegłym roku - wyjaśnia ...
2008-03-04 Soft drinks
Brak opakowań powodem podwyżek cen
Piwo i wódka zdrożeją w tym roku od 5 do 10%, przetwory warzywno-owocowe - o blisko 10%. Wszystko przez brak opakowań szklanych. Huty limitują ich dostawy i podnoszą ceny. Z danych opublikowanych ...
2008-01-21 Soft drinks
Prognozy analityków dla rynków spożywczych
Mleko Popyt na produkty mleczarskie utrzyma się w tym roku. Ubogie kraje będą gwałtownie rozwijały produkcję mleka, ale jeszcze szybciej wzrośnie w nich spożycie, dlatego będą musiały sprowadzać produkty z UE. Eksport ...
2008-01-03 Soft drinks
Polscy konsumenci na Wyspach Brytyjskich
Firma MIG RESEARCH przedstawiła raport z pierwszego, reprezentatywnego badania sondażowego przeprowadzonego wśród obywateli polskich zamieszkałych w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Sondaż powstał dzięki wsparciu finansowemu ze strony Grupy Żywiec. Z opublikowanego raportu ...
2007-10-11 Soft drinks
KE zbada kartel producentów opakowań
Komisja Europejska zbada skargę federacji importerów i sprzedawców win, alkoholi i żywności w słoikach, którzy podejrzewają zmowę kartelową producentów butelek i szklanych słoików. Federacja złożyła taki wniosek do unijnej komisarz - Neelie ...
2007-08-31 Soft drinks
Zmiany na Polagra Food 2007
Tegoroczna, 28. edycja targów odbędzie się w dniach 17-20 września. W tym roku impreza obejmie pięć salonów: gastronomii, wyrobów spożywczych i napojów, wyposażenia sklepów oraz win i alkoholi. Przeobraziły się również same ...
2007-08-17 Soft drinks
Nowe rozporządzenie o znakowaniu produktów spożywczych
Obowiązują nowe przepisy dotyczące znakowania środków spożywczych. Wykaz zmian obejmuje m.in. - Producenci napojów alkoholowych nie mają już obowiązku znakowania piwa, wyrobów winiarskich, napojów spirytusowych wykazem substancji dodatkowych. - Wykaz składników alergennych został ...
2007-08-07 Soft drinks
Wsparcie UE dla sektora spożywczego
Firmy spożywcze, które od kilku miesięcy czekają na możliwość ubiegania się o dofinansowanie inwestycji z nowej puli funduszy unijnych mogą szykować się do składania wniosków. Komisja Europejska zaakceptowała wczoraj przedłożony jej przez ...
2007-07-26 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [154]
działy
› badania [81]
› zagranica [56]
› handel [38]
› promocje i PR [23]
› dostawcy [14]
› inwestycje [10]
› innowacje i nowości [10]
› makroekonomia [6]
› akwizycje i fuzje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [3]
› Biedronka [2]
› Aldi [1]
› Bakalland [1]
› Bewa [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Mlekovita [1]
› Paccor [1]
› Res-Drob [1]
› Stock Polska [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [128]
› inne produkty [127]
› mleko [123]
› słodycze i przekąski [120]
› kawa i herbata [93]
marki
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA