KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
kawa i herbata
napoje bezalkoholowe
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 40
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Białoruś wprowadza embargo na zachodnią żywność
W ramach odpowiedzi na V pakiet sankcji UE i państw zachodnich Białoruś wprowadzi od 1 stycznia 2022 r. zakaz wwozu mięsa, drobiu, owoców, warzyw i mleka. Zgodnie z ogłoszonym 7 ...
2021-12-10 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
Coca-Cola zrezygnuje z połowy marek
Amerykański koncern napojowy podjął decyzję o ograniczeniu liczby marek ze swojego portfolio. Firma chce uporządkować portfolio, pozbywając się nawet 200, czyli około połowy brandów o zbyt niskiej popularności. Światowa pandemia ...
2020-10-26 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
UE zawarła umowę z Mercosur
Unia Europejska i południowoamerykańska organizacja gospodarcza Mercosur, zrzeszająca Argentynę, Brazylię, Urugwaj i Paragwaj, po 20 latach negocjacji zawarły umowę handlową. Pod względem wartości zniesionych ceł to największa w historii umowa zawarta ...
2019-07-01 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Rosyjskie embargo nie ograniczyło eksportu ciastek
W 2014 r. sprzedaż polskich producentów ciastek wzrosła w Rosji o 70%. Mimo nałożonego embarga na część produktów spożywczych, jest wiele branż, w których eksport na wschód mocno wzrósł – informuje ...
2015-02-27 Soft drinks
Skandal z fałszywą żywności w Anglii
Z badań w West Yorkshire w północnej Anglii wynika, że prawie 40% żywności nie spełnia unijnych wymagań. O sprawie pisze dziennik "The Guardian". W laboratoriach zbadano 900 próbek różnych produktów: ...
2014-02-10 Soft drinks
Lamican Oy przedstawił nowy koncept opakowania do napojów
Fińska firma Lamican Oy, producent systemów do pakowania produktów płynnych, przedstawiła nowe opakowanie do napojów - LamiCan 250ml. Jest to aseptyczne opakowanie kartonowe, w pełni nadające się recyklingu, zaprojektowane do ...
2013-04-23 Soft drinks
firmy:
Lamican Oy
Lamican Oy przedstawił nowy koncept opakowania do napojów
×
poprzedni
następny
Lamican wprowadza innowację na rynku opakowań
Lamican Oy, fiński producent systemów do pakowania produktów płynnych, opracował LamiCan 250 ml, aseptyczne opakowanie kartonowe do napojów w kształcie puszki. Nowe, nadające się do recyklingu opakowanie jest przystosowane do ...
2012-11-07 Soft drinks
firmy:
Lamican Oy
Lamican wprowadza innowację na rynku opakowań
×
poprzedni
następny
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Handel produktami rolno-spożywczymi może przekroczyć 3 mld EUR
Eksport produktów rolno-spożywczych w 2012 r. może osiągnąć ok. 15,5 mld euro, czyli o ponad 2% więcej niż w 2011 r. - ocenia Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w raporcie ...
2012-04-24 Soft drinks
Coca-Cola pozostaje najdroższą marką świata
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Wartość marki oszacowano na 70,5 mld USD, co w porównaniu z zeszłym rokiem ...
2010-09-17 Soft drinks
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Lojalność konsumentów wobec marek
W swoim niedawnym raporcie Business Insights podaje, że marki napojów alkoholowych i bezalkoholowych cieszą się najwyższą lojalnością konsumentów wśród wszystkich kategorii spożywczych. Jednak w obecnym, wysoko konkurencyjnym i skomercjalizowanym otoczeniu rynkowym ...
2007-05-24 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
Polska żywność jedzie za Polakami
Dunnes Stores, czołowa irlandzka sieć handlowa chce zarobić na tysiącach Polaków, którzy wyjechali do Wielkiej Brytanii i Irlandii w poszukiwaniu pracy. Według Planet Retail, firma zamierza tworzyć stworzyć w sklepach specjalne sekcje ...
2006-06-07 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [40]
działy
› badania [16]
› innowacje i nowości [5]
› promocje i PR [5]
› dostawcy [5]
› handel [4]
› makroekonomia [2]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lamican Oy [2]
› Coca-Cola [1]
kategorie rynkowe
› mleko [36]
› mięso i ryby [35]
› owoce i warzywa [34]
› inne produkty [34]
› słodycze i przekąski [32]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA