KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
napoje bezalkoholowe
zagranica
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Pinta dostawcą piwa bezalkoholowego w Norwegii
Bezalkoholowe piwo rzemieślnicze Pinta Mini Maxi Mango będzie od czerwca tego roku oferowane w sieci sklepów Vinmonopolet w Norwegii. Browar Pinta zdobył zlecenie na jego dostawy po wygraniu przetargu, w którym ...
2020-03-13 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
marki:
Pinta
Pinta dostawcą piwa bezalkoholowego w Norwegii
×
Sainsbury’s otwiera pub z niskoprocentowym alkoholem
Brytyjska sieć supermarketów uruchomi tymczasowy pub. Serwowane będą w nim jedynie napoje z niską zawartością alkoholu (do 0,5%) lub zupełnie bezalkoholowe. Pub będzie czynny 24 i 25 lipca w Londynie. Sieć ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
Sainsbury's
JF Hillebrand o potrzebach rynku napojów
Grupa JF Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku alkoholi i napojów, kilka razy w roku analizuje zmieniające się potrzeby i wyzwania tej branży, aby dostosować łańcuchy dostaw do ...
2019-03-28 Soft drinks
firmy:
JF Hillebrand
JF Hillebrand o potrzebach rynku napojów
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Większość Litwinów pozytywnie ocenia polskie produkty
Około 70% Litwinów pozytywnie ocenia polskie produkty, a najbardziej rozpoznawalne polskie marki na Litwie to Kubuś, Tymbark, Sobieski i Orlen - wynika z sondażu instytutu RAIT, zaprezentowanego w środę w Wilnie ...
2017-02-09 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Kubuś
,
Sobieski
Lidl Polska może zwiększyć wartość eksportu
Wartość eksportu polskiego oddziału sieci handlowej Lidl wyniosła w ubiegłym roku ponad 1,25 mld PLN. Wyniki za pierwsze półrocze 2013 r. wskazują, że w tym roku można spodziewać się dalszego wzrostu ...
2013-10-01 Soft drinks
firmy:
Lidl
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 3 mld PLN
Od 2004 r., w którym Polska znalazła się w gronie państw Unii Europejskiej, eksport polskich produktów żywnościowych na zachodnie rynki rósł w tempie ok. 20% rocznie i w 2009 r. wyniósł ...
2010-11-26 Soft drinks
Gorsze zbiory jabłek w Chinach wpłyną na ceny koncentratu
The Daily Telegraph donosi, że niższe temperatury i większa wilgotność w Chinach spowodowały niższe o 10% zbiory jabłek w tym kraju, co spowoduje wzrost cen koncentratu jabłkowego. - Szacujemy, że zbiory jabłek ...
2008-01-25 Soft drinks
Żytnia na półkach sklepów w Wielkiej Brytanii
Wódka Żytnia - jedna z najbardziej znanych polskich wódek będzie sprzedawana na półkach sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii. Brytyjska sieć w porozumieniu z Polmosem Józefów i Bielsko-Biała, wyeksportują na początek ponad ...
2007-02-09 Food & drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Sieci handlowe furtką eksportową
Akcesja Polski do UE przyczyniły się do znacznego wzrostu naszego eksportu, a jego potencjał jest nadal duży. Świadczy o tym m.in. rosnące zainteresowanie zagranicznych sieci handlowych sprzedażą polskich wyrobów w sklepach ...
2005-12-15 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [13]
działy
› badania [7]
› promocje i PR [5]
› inwestycje [2]
› innowacje i nowości [2]
› dostawcy [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Browar Pinta [1]
› JF Hillebrand [1]
› Lidl [1]
› Sainsbury's [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [8]
› mięso i ryby [8]
› inne produkty [7]
› słodycze i przekąski [6]
› mleko [5]
› kawa i herbata [4]
marki
› Kubuś [1]
› Pinta [1]
› Sobieski [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA