KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
owoce i warzywa
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 578
Powódź i deszcze zniszczyły wiele upraw owoców i warzyw
Tegoroczna powódź, niska temperatura i deszcze zniszczyły nie tylko znaczącą część zbóż, ale również wiele upraw warzyw i owoców. Zbiory zbóż w Polsce nie wpłyną na ich ceny, ponieważ te w ...
2010-05-26 Soft drinks
Czarny rynek produktów ze stewii wart 0,5 mld PLN
W Polsce bez wielkiego kłopotu można przez internet kupić produkty wytwarzane z amerykańskiej rośliny stewia, będącej bazą do wytwarzania naturalnego środka słodzącego. Wartość rynku syropów, tabletek i proszku, które nie mają ...
2010-05-07 Soft drinks
Gerber sponsorem popularnych programów telewizyjnych
W kwietniu oraz w maju 2010 r. marka Gerber objęła sponsoringiem popularne w Polsce programy telewizyjne. W kwietniu marka sponsoruje serial M jak Miłość, Wieczorynkę oraz poranne pasmo serialowe dla dzieci ...
2010-04-29 Soft drinks
PFPŻ nie chce wprowadzenia barier na import PET
W związku z prowadzonym postępowaniem antydumpingowym dotyczącym importu PET, Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców zaapelowała do Ministra Gospodraki o odrzucenie przez stronę polską wniosku Komisji Europejskiej o wprowadzenie tymczasowych środków ...
2010-04-28 Soft drinks
Wspólna kampania producentów żywności ekologicznej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, zrzeszające ok. 30 firm, chce uzyskać wsparcie z unijnych funduszy na realizację dużej akcji promocyjnej. Stowarzyszenie chce promować żywność ekologiczną i samą ...
2010-04-19 Soft drinks
Wysoka sprzedaż kwartalna Organic Farma Zdrowia
Sprzedaż dystrybutora ekologicznej żywności - spółki Organic Farma Zdrowia - w pierwszym kwartale tego roku wyniosła 5,86 mln PLN i była najwyższą sprzedażą kwartalną w historii firmy (mimo zamknięcia jednych nierentownych ...
2010-04-15 Soft drinks
Agros Nova podsumowuje ubiegły rok
Grupa spożywcza Agros Nova osiągnęła w ubiegłym roku 11% wzrostu przychodów, do kwoty ok. 950 mln PLN. Firma może pochwalić się również sfinalizowaniem największego w 2009 r. przejęcia na polskim rynku ...
2010-04-13 Soft drinks
Rynek żywności dla dzieci wart jest już 1 mld PLN
Jak podaje firma badawcza Nielsen, wartość rynku żywności dla niemowląt w Polsce wzrosła w ubiegłym roku o 12% i osiągnęła poziom 950 mln PLN. Należy jednak pamiętać, że firma ta nie ...
2010-04-12 Soft drinks
Pepsi obniży zawartość soli, cukru i tłuszczów nasyconych
Koncern PepsiCo ogłosił plan, którego celem jest obniżenie zawartości soli, cukru i tłuszczów nasyconych w swoich najbardziej popularnych produktach. Właściciel marek Pepsi, Frito-Lay czy Quaker, chce o 25% zredukować średnią zawartość sodu ...
2010-03-23 Soft drinks
Trzy produkty Jutrzenki z tytułem Produkt Roku 2010
Trzy produkty z portfolio Jutrzenki Holding zostały w tym roku nagrodzone w programie Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Oprócz napojów Hellena tytuł ten otrzymały również wafelki Grześki oraz nowa marka bakalii - ...
2010-03-08 Soft drinks
Zyski Bakallandu w I półroczu wzrosły o 180%
Bakalland, lider rynku bakalii w Polsce, zanotował ponad 9 mln PLN zysku netto w pierwszym półroczu roku obrotowego. Wynik ten jest o ponad 180% lepszy niż w analogicznym okresie roku ...
2010-03-03 Soft drinks
Zyski Bakallandu w I półroczu wzrosły o 180%
×
Syrop kukurydziany oszukuje mózg
Naukowcy amerykańscy znaleźli odpowiedź na pytanie, dlaczego tak trudno jest poprzestać na jednym ciasteczku i po zjedzeniu pierwszego herbatnika najczęściej kończymy całą paczkę. Winnym okazał się syrop kukurydziany dodawany do wielu ...
2010-03-02 Soft drinks
Sokpol dywersyfikuje ofertę
Spółka Sokpol z Myszkowa, czołowy producent napojów owocowych i soków pod markami sieci handlowych w Polsce i regionie, chce pomimo słabszej koniunktury utrzymać wzrost sprzedaży o kilka procent. Firma będzie prowadzić ...
2010-02-02 Soft drinks
Rozwój marek własnych trzykrotnie szybszy niż całego rynku
Firma badawcza Nielsen zaprezentowała dane, z których wynika, że w 2009 r. dynamika wzrostu rynku produktów spożywczych pod markami sieci handlowych wyniosła o 19,4%. W tym samym czasie wzrost wartości całego ...
2010-01-26 Soft drinks
Więcej produktów regionalnych w Tesco
Od listopada tego roku do oferty sieci Tesco w Polsce trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a ...
2009-12-14 Soft drinks
Bobovita wspiera SOS Wioski Dziecięce
W świątecznej akcja marki BoboVita dla stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, na stronie www.bobovita.com.pl można zaprojektować i wysłać elektroniczną kartkę ze świątecznymi życzeniami. Za każdą odebraną kartkę BoboVita przekaże stowarzyszeniu 50 groszy. Akcja ...
2009-12-08 Soft drinks
Serwis internetowy dla mam Nutricii
Firma Nutricia Polska uruchomiła serwis internetowy dla matek. Projekt Mamopedia ma łączyć wiedzę ekspertów na temat dzieci z doświadczeniami, którymi podzielą się same mamy. Celem twórców serwisu jest stworzenie największego uporządkowanego ...
2009-11-19 Soft drinks
Początek kampanii reklamowej Orico
W poniedziałek, 26 października wystartowała nowa, internetowa kampania reklamowa, promująca produkty marki Orico. Kampania będzie miała charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz produktowy. Celem kampanii jest przybliżenie konsumentom produktów sojowych i sposobów ich wykorzystywania ...
2009-10-27 Soft drinks
Początek kampanii reklamowej Orico
×
Rynek żywności dla niemowląt i małych dzieci wzrósł o 20%
Według danych firmy Nielsen, sprzedaż detaliczna żywności dla niemowląt i małych dzieci w Polsce wzrosła od czerwca 2007 r. do maja 2008 r. o ponad 20% osiągając wartość 800 mln PLN ...
2009-10-02 Soft drinks
W czasie kryzysu Polacy zmieniają zwyczaje żywieniowe
Według raportu Ipsos "Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków. Edycja 2009" Polacy pozytywnie oceniają swój sposób odżywiania. Złotą zasadą zdrowego odżywiania jest niezmiennie jedzenie trzech posiłków dziennie. Wprawdzie najważniejsze produkty w naszej diecie ...
2009-09-28 Soft drinks
[1]
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
[29]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [578]
działy
› badania [226]
› zagranica [156]
› promocje i PR [101]
› handel [86]
› inwestycje [64]
› innowacje i nowości [52]
› dostawcy [52]
› akwizycje i fuzje [49]
› makroekonomia [16]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [13]
› Nestle [13]
› Hortex [10]
› Agros-Nova [5]
› Colian [4]
› Lotte Wedel [4]
› Dr.Oetker [3]
› Lidl [3]
› PepsiCo [3]
› Unilever [3]
› ZPOW Dawtona [3]
› Marwit [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Ortika Polska [2]
› Żabka [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Adamantis [1]
› Alma [1]
› AmerPharma [1]
› Argan Capital [1]
› Bakalland [1]
› Bakels [1]
› Bayn Group [1]
› Beyond Meat [1]
› Biedronka [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Dixy [1]
› Eurocash [1]
› Excellence [1]
› Ferrero [1]
› FoodCare [1]
› FoodWell [1]
› Frisco.pl [1]
› Fruktus [1]
› General Mills [1]
› Grupo Bimbo [1]
› Herbapol Lublin [1]
› HiPP [1]
› IK Investment Partners [1]
› Intermarche [1]
› JO Sims [1]
› Kellogg's [1]
› KIG PR [1]
› Klement [1]
› Kofola [1]
› Kolporter [1]
› Kraft Foods [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mars [1]
› McDonald's [1]
› Mid Europa Partners [1]
› Mlekovita [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› North Coast [1]
› Nutricia Polska [1]
› Ogrody Pridonya [1]
› Oshee [1]
› PGS [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PLANeT Partnership [1]
› Pomlek [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Rosa [1]
› Prowell [1]
› Purella [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossi & Catelli [1]
› Salon Smaków Magdy Gessler [1]
› Takaokaya [1]
› Tarczyński [1]
› T.B. Fruit [1]
› Terravita [1]
› Tesco [1]
› Tetra Pak [1]
› Tymbark [1]
› Wawel [1]
› Zarecki Foods [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› mleko [332]
› mięso i ryby [277]
› słodycze i przekąski [242]
› kawa i herbata [201]
› alkohol [143]
firmy marketingowe
› Brave New Concept [1]
› Codemedia [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Digital Kingdom [1]
› Partner of Promotion [1]
› Streetcom [1]
› WaveMaker [1]
› Zenith [1]
marki
› Kubuś [4]
› Łowicz [4]
› Tymbark [4]
› DrWitt [3]
› E.Wedel [3]
› Hortex [3]
› Lubella [3]
› Delma [2]
› Dr.Oetker [2]
› Kotlin [2]
› Krakus [2]
› Lay's [2]
› Marwit [2]
› Nestle [2]
› Tarczyn [2]
› Winiary [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› ARO [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› BoboFrut [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Dawtona [1]
› DecoMorreno [1]
› Delecta [1]
› Evian [1]
› Fitella [1]
› Food & Joy [1]
› Fortuna [1]
› Fruktajl [1]
› Gellwe [1]
› Gerber [1]
› Green-Up [1]
› Herbapol [1]
› HiPP [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Kubuś Waterrr [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Malma [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Nan Pro [1]
› Nasze Domowe [1]
› natural bliss [1]
› NGine [1]
› O! Dobre Pewne Twoje [1]
› Plusssz [1]
› Premium Rosa [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Salon Smaków Magdy Gessler [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Valsoia [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA